eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Zakup i dostawa nowego ciągnika



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144950 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nowego ciągnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.soldea.pl/epz/epz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowego ciągnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdbdadb3-e39c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112776/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-24/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215675,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych ciągnika rolniczego.
2) Dane techniczne – przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne wymagania:
a) Ciągnik fabrycznie nowy,
b) Rok produkcji 2021,
c) Liczba cylindrów: 4,
d) Moc: 115-120 KM,
e) Pojemość: 4 000 cm3- 4200 cm3,
f) Skrzynia biegów 24 x 18 przełożeń z reduktorem i półbiegami, czterostopniowa z trzystopniowym wzmacniaczem,
g) Rewers mechaniczny,
h) Wyjścia hydrauliki 3x 2 oraz wolny powrót,
i) Tylni TUZ z zaczepami hakowymi,
j) Elektrohydrauliczne sterowanie podnośnikiem,
k) Udźwig tylnego TUZ-a nie mniej niż 5 000 kg, ,
l) Udźwig przedniego TUZ-a nie mniej niż 2 000 kg,
m) WOM 540/540eco/1000/1000 eco obr./min – 4 prędkości wałka,
n) Możliwość montażu WOM – u na przód bez wymiany TUZ-a
o) Ciągnik musi posiadać klimatyzację,
p) Ciągnik musi posiadać fotel pneumatyczny (z obrotnicą),
q) Ciągnik musi posiadać fotel pasażera (z homologacją),
r) Ciągnik musi posiadać radio,
s) Ciągnik musi posiadać lampę błyskową,
t) Ciągnik musi posiadać felgi spawane,
u) Obciążniki kół tylnych (350kg) waz z obciążnikiem przednim balastowym (600kg),
v) Instalacja pneumatyczna,
x) Rozstaw osi nie większy niż 2,5m,
y) Masa własna 4 – 5t,
z) Wydajność pompy hydraulicznej min. 70l/min,
aa) Układ wtryskowy rzędowy,
bb) Komplet zaczepów tylnych górnych oraz dolnych,
cc) Ciągnik nie może być prototypem, musi być z produkcji seryjnej i nie może być robiony pod potrzeby tego zamówienia
3) Dostawa przedmiotu zamówienia:
a) dostawa nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt który musi być wliczony w cenę
b) wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia dwóch pracowników zakresie obsługi
c) wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z maszyną następujące dokumenty: gwarancje, harmonogram przeglądów oraz instrukcję obsługi w języku polskim,
d) miejsce dostawy: ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew
4) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancję na okres minimum 12 miesięcy
5) Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania zgłoszenia o problemach z przedmiotem zamówienia,
6) W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Dostawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie, a na czas dokonania naprawy zapewni maszynę zastępczą

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U "A.R.CHMIELEWSKI "SP.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641570356

7.3.4) Miejscowość: OBRAZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 27-641

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.