eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144909 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941105551

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsobieski@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkanczuga.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Pantalowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pantalowice 158

1.5.2.) Miejscowość: Pantalowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-224

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skolapantalowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sppantalowice.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Krzeczowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzeczowice 56a

1.5.2.) Miejscowość: Krzeczowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kszkola1@tlen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/spkrzeczowice

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Sieteszy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sietesz 329

1.5.2.) Miejscowość: Sietesz

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-206

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_sietesz1@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgsietesz.c0.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Siedleczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedleczka 179

1.5.2.) Miejscowość: Siedleczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-225

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_siedleczka@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spsiedleczka.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łopuszce Wielkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuszka Wielka 488

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-222

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_lopuszka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsglopuszkaw.cba.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Rączynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rączyna 146

1.5.2.) Miejscowość: Rączyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-223

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolara@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgraczyna.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminne Przedszkole w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941686200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgpkanczuga@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolekanczuga.edupage.org/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941822666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.kanczuga.biuletyn.net/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Łopuszce Wielkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941818819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuszka Wielka 112

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-222

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdslopuszka@neostrada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kanczuga.pl/asp/srodowiskowy-dom-samopomocy,189,,1

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kańczucki Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941828410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosir.kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941686217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.kanczuga.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941033171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 6

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskancz@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zskanczuga.pl/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Kultury Miasta i Gminy Kańczuga

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941686192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okmig@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://okmigkanczuga.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941672698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kanczuga.ovh/#/patio

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ac80222-ce6c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000045/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084320/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.10.2021.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330227,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej) paliwa gazowego ziemnego wysokometanowego o symbolu E o łącznym szacunkowym wolumenie 2 490 719,00 kWh w okresie dostaw, do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1a do SWZ z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw nastąpi nie wcześniej niż od 01.01.2022 roku. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 38 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) /zamówienia wspólne/ przy założeniach:
- zamawiającym upoważnionym do przygotowania i przeprowadzenia postępowania jest Miasto i Gmina Kańczuga
Podmiotami z którymi zostaną zawarte umowy są:
- Miasto i Gmina Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga,
- jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Kańczuga wymienione powyżej. Nabywca: Miasto i Gmina Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, NIP: 7941686223, Odbiorca/Płatnik – poszczególne jednostki organizacyjne,
- Ośrodek Kultury Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. Parkowa 1, 37-220 Kańczuga,
- Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. Rynek 6, 37-220 Kańczuga,
Zamawiający podłączeni są do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego: Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o., Oddział Tarnów.

Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego, w tym w szczególności: zgłoszenia do OSD nowej umowy sprzedaży paliwa gazowego. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umowy sprzedaży paliwa gazowego. W przypadku zmiany sprzedawcy, proces ten nie może wpłynąć na ciągłość dostawy gazu. Dostarczanie gazu ziemnego będzie się odbywało na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) oraz zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716, 868.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostarczane paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.

Przewidywane zużycie paliwa gazowego ma charakter szacunkowy oraz służy do porównania ofert. Minimalna wielkość dostaw szacuje się na poziomie 75 % określonego zapotrzebowania.
Stawki opłat dystrybucyjnych muszą być zgodne z aktualną taryfą lokalnego OSD i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulegać zmianie, jeżeli zmianie ulegnie taryfa lokalnego OSD. Na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert Wykonawcy w kalkulacji oferty przyjmą wskazane wartości stawek dla całego okresu realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga zawarcia umowy na każdego płatnika oddzielenie na wzorze umowy udostępnionej przez Wykonawcę.
Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego, najpóźniej na dzień podpisania umowy z Zamawiającym.
Szczegółowo przedmiot zamówienia tj. punkty poboru opisane zostały w załączniku nr 1a do SWZ.
Dodatkowe informacja:
1) Termin płatności do 30 dni, termin płatności faktury liczony jest od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego lub od daty jej przesłania w przypadku faktur elektronicznych na adres mailowy Zamawiającego,
2) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą korespondencyjną,
3) Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktur prognoz w grupie taryfowej W-1.1 oraz W-2.1 na podstawie prognozowanego zużycia paliwa gazowego (faktura prognoza obejmuje dwa miesiące) oraz fakturę rozliczeniową za pobrane paliwo gazowe wystawioną na koniec okresu rozliczeniowego, której kwota zostanie pomniejszona o kwotę wynikającą w faktur prognozowanych,
4) Zamawiający wyraża zgodę, aby okres rozliczeniowy w przypadku grupy taryfowej W-3.6 był zgodny z okresem rozliczeniowym Operatora Systemu Dystrybucyjnego w oparciu o odczyty dokonywane przez OSD,
5) Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktur wstępnych w grupie taryfowej W-5.1 na podstawie prognozowanego zużycia paliwa gazowego oraz fakturę rozliczeniową za pobrane paliwo gazowe wystawioną na koniec okresu rozliczeniowego, której kwota zostanie pomniejszona o kwotę wynikającą w faktur wstępnych,
6) Obecna umowa kompleksowa dostawy paliwa gazowego obowiązuje do 31.12.2021 roku, dotyczy to również usługi dystrybucji,
7) Obecnym sprzedawcą paliwa gazowego jest: Fortum Marketing and Sales Polska Spółka Akcyjna, ul. Heweliusza 9, 80-890 Gdańsk,
8) Zamawiający nie ma zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554454,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631043,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581338,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581338,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.