eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie oraz budowa budynku Sali Zebrań Wiejskich w Karkówce



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144829 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie oraz budowa budynku Sali Zebrań Wiejskich w Karkówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie oraz budowa budynku Sali Zebrań Wiejskich w Karkówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11851549-d418-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000731/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku Sali zebrań wiejskich w m-ci Karkówka - etap 2 obejmujacy wykonanie ścian zewnętrznych, stropu, konstrukcji i pokrycia dachu

1.1.4 Przebudowa budynku UM w Zaklikowie - etap 1, obejmujący rozbudowę i przebudowę zachodniego skrzydła budynku, wymianę instalacji wewnętrznych oraz roboty remontowe istniejących pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092642/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 817086,71 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie – etap I, obejmujący w szczególności:
1.1 Branża budowalna: Przebudowa i rozbudowa zachodniego skrzydła parteru budynku (pomieszczenia na prawo od wejścia głównego do budynku), tj.:
- kompletna rozbudowa budynku, z wyłączeniem wykonania wyprawy elewacyjnej (tynku) na ścianach zewnętrznych i cokole (ocieplenie + zabezpieczenie siatka i klej);
- pomieszczenie nr 0.17 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenie 0.19 – bez elementów wykończenia (wykończenia posadzek, gładzi na ścianach i sufitach, malowania)
- pomieszczenie 0.26 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenie 0.27 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenie 0.15 – bez elementów wykończenia (wykończenia posadzek, gładzi na ścianach i sufitach, malowania)
- pomieszczenie 0.13 – bez elementów wykończenia (wykończenia posadzek, gładzi na ścianach i sufitach, malowania)
- pomieszczenie 0.14 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenie 0.16 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenia 0.24 – 0.25 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenie 0.22 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenie 0.28 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenie 0.23 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenie 0.20 – wykonanie wyłącznie uzupełnienia ścian i tynków
- pomieszczenie 0.21 – kompletne z wykończeniem
- pomieszczenie 0.18 – kompletne z wykończeniem
1.2 Branża sanitarna:
- wykonanie przyłącza wodociągowego
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej (wraz z przepompownią ścieków)
- wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania (przedmiar etap B)
- wykonanie elementów instalacji klimatyzacji (rurociągi miedziane w przegrodach budowlanych, rurociągi do odprowadzania skroplin, izolacja rurociągów otulinami))
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
Uwaga: orientacyjny zakres robót branży elektrycznej określony został w załączniku 7b do SWZ przedmiar robót branża sanitarna etap B obejmujący pomieszczenia 0.17, 0.18, 0.19, 0.20, 0.21, 0.22, 0.23, 0.24, 0.25 oraz etap E obejmujący wykonanie przyłączy wodno – kanalizacyjnych. W ramach zamówienia należy uwzględnić także włączenie nowo wykonanego odcinka instalacji centralnego ogrzewania z instalacją istniejącą.
1.3 Branża elektryczna:
- wykonanie kompletnych instalacji elektrycznych, instalacji przyzywowej oraz elementów instalacji internetowej, CCTV i SSWiN w rozbudowywanej i przebudowywanej części budynku – w pomieszczeniach wymienionych w branży budowlanej,
- wykonanie WLZ i rozdzielnic elektrycznych
- wykonanie wymaganych pomiarów instalacji elektrycznych
Zamawiający wymaga zastosowanie systemu sterowania oświetleniem DALI wyłącznie w pomieszczeniu 0.18 (Sala konferencyjna).
Uwaga: orientacyjny zakres robót branży elektrycznej określony został w załączniku 7b do SWZ przedmiar robót branża elektryczna: etap II obejmujący pomieszczenia 0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.20, 0.21, 0.22, 0.23, 0.24, 0.25 – do wykonania w całości, z wyłączeniem montażu wyposażenia instalacji CCTV (poz. 86-87) oraz wyposażenia instalacji SSWiN (poz. 97-98). Dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty branży elektrycznej w pomieszczeniach 0.13, 0.14, 0.15, 0.26, 0.27, 0.28, które Wykonawcy zobowiązani są wycenić na podstawie załącznika nr 7a do SWZ dokumentacja techniczno-projektowa oraz załącznika nr 7b do SWZ przedmiar robót branża elektryczna etap I zawierającego wykaz niezbędnych do wykonania robót bez zestawienia ilościowego.
2. Szczegółowy zakres robót określony został w załącznikach odpowiednio nr 7a do SWZ dokumentacja techniczno-projektowa oraz 7b do SWZ przedmiar robót.
Z uwagi na przyjętą formę rozliczenia (wynagrodzenie ryczałtowe) dane zawarte w załączniku nr 7b do SWZ przedmiar robót należy traktować jako pomocnicze do określenia zakresu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest skalkulowanie ceny oferty umożliwiające kompleksową realizację inwestycji zgodnie z wymaganiami SWZ i załączników do SWZ (załączniku nr 7a do SWZ dokumentacja projektowa) z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych kosztów i opłat (m.in. obsługi geodezyjnej, ustanowienia kierownika budowy, ewentualnych opłat za dopuszczenie do pracy na urządzeniach obcych, uzgodnienia zabezpieczenia ewentualnych kolizji, zorganizowania zaplecza budowy, zapewnienia miejsca składowania materiałów budowlanych i materiałów pochodzących z rozbiórki, odwozu i utylizacji materiałów z rozbiórki, itp.).
3. Zgodnie z art. 104 ust. 4 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji technicznej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45262700-8 - Przebudowa budynków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 717895,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część 2 Budowa budynku Sali Zebrań Wiejskich w msc. Karkówka – etap II, obejmujący wykonanie tzw. stanu surowego otwartego, w szczególności:
- wykonanie podkładów betonowych,
- wykonanie ścian nośnych,
- wykonanie kominów,
- wykonanie stropów, belek, podciągów, słupów,
- wykonanie konstrukcji i pokrycia dachowego wraz systemem z orynnowania
2. Szczegółowy zakres robót określony został w załącznikach odpowiednio nr 7a do SWZ dokumentacja techniczno-projektowa oraz 7b do SWZ przedmiar robót. Z uwagi na przyjętą formę rozliczenia (wynagrodzenie ryczałtowe) dane zawarte w załączniku nr 7b do SWZ przedmiar robót należy traktować jako pomocnicze do określenia zakresu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest skalkulowanie ceny oferty umożliwiające kompleksową realizację inwestycji zgodnie z wymaganiami SWZ i załączników do SWZ (załączniku nr 7a do SWZ dokumentacja projektowa) z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych kosztów i opłat (m.in. obsługi geodezyjnej, ustanowienia kierownika budowy, ewentualnych opłat za dopuszczenie do pracy na urządzeniach obcych, uzgodnienia zabezpieczenia ewentualnych kolizji, zorganizowania zaplecza budowy, zapewnienia miejsca składowania materiałów budowlanych i materiałów pochodzących z rozbiórki, odwozu i utylizacji materiałów z rozbiórki, itp.).
3. Zgodnie z art. 104 ust. 4 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji technicznej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Ciężar udowodnienia że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 99190,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert w postepowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169292,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169292,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169292,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe KAS- BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671221637

7.3.4) Miejscowość: Trześń

7.3.5) Kod pocztowy: 39-432

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169292,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-08
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.