eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Remont drogi gminnej wewnętrznej dz. nr 385/2 praz przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1027F w miejscowości Lipiny, Gmina Nowa Sól



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej wewnętrznej dz. nr 385/2 praz przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1027F w miejscowości Lipiny, Gmina Nowa Sól

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 378 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej wewnętrznej dz. nr 385/2 praz przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1027F w miejscowości Lipiny, Gmina Nowa Sól

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09a5ab80-cba4-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podst. prawna: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a)
Uzasadnienie faktyczne: W trakcie realizacji zamówienia polegającego na remoncie drogi gminnej wew. położonej na dz. nr 834, 836 w m. Lipiny zaistniała konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na remoncie około 20 mb drogi na działce nr 385/2 w celu umożliwienia mieszkańcom bezpiecznego dojazdu do posesji. Zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy realizującego inwestycję na dz. nr 834,836 nie ma fizycznej możliwości dojazdu do działki nr 385/2 i prowadzenia na niej robót przez osoby trzecie, wykonawca również nie zgodzi się na przejazd remontowanym odcinkiem drogi i ingerencję w plac budowy. Wykonanie robót na drodze gminnej dz. nr 385/2 musi odbywać się jednocześnie z uwagi na technologię remontowanych odcinków. Droga gminna zlokalizowana na dz. nr 834,836 została ułożona z kostki brukowej, w ramach dalszych prac roboty zostaną rozszerzone na dz. nr 385/2, ułożona kostka brukowa zostanie zakończona krawężnikiem

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55039,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont istniejącej zniszczonej nawierzchni drogi położonej na działce nr ewid. 385/2 w miejscowości Lipiny, poprzez wzmocnienie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy, wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej, humusowanie pasa zieleni wraz z obsianiem mieszanką traw. Zakres zadania obejmuje odcinek drogi o następujących parametrach: długość – 27 m, szerokość – 3 m, obustronne pobocza – 0,75 m. Zadanie obejmuje również przebudowę zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1027F dz. nr 832/7 na działkę o nr ewid. 836.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67698,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67698,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67698,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG SP. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252127822

7.3.3) Ulica: Leśna 9

7.3.4) Miejscowość: Podbrzezie Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67698,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.