eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik -etap III



Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik -etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413543273

1.5.8.) Numer faksu: 413543273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.chmielnik.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik -etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd92f56e-7d1e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033219/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500437

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.75.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1860779,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Holendry
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące rodzaje usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Holendry, (działka ewidencyjna nr 31):
− Wykonanie modernizacji STROPU ZEWNĘTRZNEGO poprzez docieplenie wełną mineralną granulowaną o gr. 32cm
− Wykonanie modernizacji PODŁOGI NA GRUNCIE poprzez docieplenie płytą styropianową EPS 200-036 PODŁOGA o gr. 12cm
− Wykonanie modernizacji ŚCIANY ZEWNĘTRZNEJ poprzez docieplenie płytą styropianową EPS 80-036 FASADA o gr. 16cm
− Wymiana stolarki okiennej OZ1 na nową o współczynniku U dla nowej stolarki: 0,900 W/(m2xK) i bardzo wysokiej szczelności a<0,3
− Wymiana stolarki drzwiowej DZ1 na nową o współczynniku U dla nowej stolarki: 1,300 W/(m2xK) i wysokiej szczelności 0,5<a<1
− Modernizacja instalacji grzewczej w tym: wymiana kotła, wymiana wewnętrznej instalacji C.O. i grzejników, montaż zaworów termostatycznych, montaż licznika ciepła
− Wymiana instalacji elektrycznej w tym wymiana oświetlenia i przewodów
− Wykonanie ocieplenia części nowej od środka
− Wymiana pokrycia dachu na starej części na blachę z dociepleniem
− Naprawa tynków, malowanie elewacji, uzupełnienie okładzin ścian i podłóg
- inne określone w załączonej dokumentacji projektowej – Załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 81300,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Termomodernizacja budynku OSP w Suliszowie
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące rodzaje usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Suliszów (działka ewidencyjna nr 517):

− Wykonanie modernizacji STROPU ZEWNĘTRZNEGO poprzez docieplenie płytą styropianową EPS 200-036 PODŁOGA gr. 20cm
− Wykonanie modernizacji PODŁOGI NA GRUNCIE poprzez docieplenie płytą styropianową EPS 200-036 PODŁOGA o gr. 14cm
− Wykonanie modernizacji ŚCIANY ZEWNĘTRZNEJ poprzez docieplenie płytą styropianową EPS 80-036 FASADA o gr. 10cm
− Wymiana stolarki okiennej na nową o współczynniku U dla nowej stolarki: 0,900 W/(m2xK) i bardzo wysokiej szczelności a<0,3
− Wymiana stolarki drzwiowej DZ1 na nową o współczynniku U dla nowej stolarki: 1,300 W/(m2xK) i wysokiej szczelności 0,5<a<1
− Modernizacja instalacji grzewczej w tym: wymiana kotła, wymiana wewnętrznej instalacji C.O. i grzejników, montaż zaworów termostatycznych, montaż licznika ciepła
− Wymiana instalacji elektrycznej w tym wymiana oświetlenia na energooszczędne
− Izolacje fundamentów
− inne określone w załączonej dokumentacji projektowej – Załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 154471,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chmielniku
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące rodzaje usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielnik, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik:

− demontaż rynien (w niezbędnym zakresie) i rur spustowych,
− demontaż instalacji odgromowej,
− demontaż obróbek blacharskich, w tym kominów,
− demontaż parapetów zewnętrznych,
− docieplenie ścian zewnętrznych budynku, w tym ścian piwnic powyżej terenu za pomocą styropianu EPS o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/(m*K), gr. 12 cm (dodatkowa warstwa); położenie tynku cienkowarstwowego o granulacji 1,5 mm,
− odmalowanie na elewacji południowej godła Szkoły Podstawowej,
− docieplenie ścian poniżej terenu styropianem XPS o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K), gr. 12 cm (dodatkowa warstwa),
− malowanie elewacji lub wykonanie tynku barwionego w masie,
− docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną (dodatkowa warstwa), gr. 15 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,035 W/(m*K),
− docieplenie stropu nad łącznikiem wełną mineralną (dodatkowa warstwa), gr. 15 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,035 W/(m*K),
− docieplenie posadzek piwnic na gruncie styropianem grafitowym gr. 10 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/(m*K), z wykonaniem nowego pokrycia z płytek typu gres, antypoślizgowych (klasa R11),
− wymiana okien na nowe z PCV, o współczynniku U = 0,9 W/m2K, wyposażonych w nawiewniki higrosterowane,
− montaż nowych parapetów zewnętrznych po wykonanych robotach dociepleniowych z blachy powlekanej, kolor RAL 8016,
− wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe o współczynniku U = 1,3 W/m2K, szklone szkłem antywłamaniowym,
− montaż daszków systemowych szklanych ze szkła hartowanego przy wejściu do budynku szkoły (elewacja zachodnia),
− remont komin w części powyżej połaci dachowych, w tym uzupełnienie tynków i odmalowanie w kolorze elewacji,
− o montaż obróbek blacharskich,
− o montaż zdemontowanych rynien i rur spustowych z uzupełnieniem elementów uszkodzonych,
− o montaż instalacji odgromowej z uzupełnieniem elementów uszkodzonych,
− wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku i montaż obrzeży trawnikowych po wykonanych robotach dociepleniowych.
− inne określone w załączonej dokumentacji projektowej – Załącznik nr 12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1625007,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306603,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340388,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306603,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ-Budowa Patrycja Żyła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738037

7.3.3) Ulica: ul. Kołłątaja 6/22

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306603,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414158,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421149,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414158,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Zbigniew Dziuba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661435615

7.3.3) Ulica: Szkolna 31

7.3.4) Miejscowość: Koniemłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414158,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2666122,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2726829,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2666122,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Zbigniew Dziuba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661435615

7.3.3) Ulica: Szkolna 31

7.3.4) Miejscowość: Koniemłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2666122,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.