eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa części pomieszczeń Laboratorium na potrzeby zmiany organizacji punktu poborów wymazów w związku z walką z COVID 19 w formule "Zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144562 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń Laboratorium na potrzeby zmiany organizacji punktu poborów wymazów w związku z walką z COVID 19 w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://usk-opole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części pomieszczeń Laboratorium na potrzeby zmiany organizacji punktu poborów wymazów w związku z walką z COVID 19 w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8436214f-c20f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006556/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane związane z dostosowanien obiektów w związku z ;eczeniem pacjentów Covid

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Opolskie wspiera szpitale w walce z COVID-19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069757/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/66/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zakres planowanych prac (ogólnie):
• Wykonanie niezbędnych ekspertyz, analiz, uzgodnień, charakterystyk i uzyskanie poprzedzających decyzji administracyjnych w celu uzyskania pozwolenia na budowę / przebudowę obiektu, budynku w tym uzgodnień z rzeczoznawcami (do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, do spraw sanitarnohigienicznych) ;
• Wykonanie projektu budowlanego (wielobranżowego);
• Wykonanie projektu wykonawczego (dokumentacji technicznej) w rozbiciu na poszczególne branże;
• Wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń istniejących w budynku według potrzeb;
• Wykonanie ekspertyzy technicznej budynku według potrzeb;
• Sporządzenie przedmiaru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego;
• Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
• Wykonanie projektu aranżacji wnętrz;
• Wykonanie innych projektów, jeżeli z uwagi na konieczność należytego wykonania przedmiotu umowy wystąpi taka konieczność lub konieczność taka będzie wynikała z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
• Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa aktów administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia i przeprowadzenia procesu budowlanego;
• Wykonanie wszystkich robót budowlanych oraz instalacyjnych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, zatwierdzonej przez Zamawiającego;
• Zapewnienie możliwości funkcjonowania Szpitala/Laboratorium w czasie wykonywanych prac;
• Pełnienie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego nadzoru autorskiego;
• Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa aktów administracyjnych niezbędnych do pozwolenie na użytkowania budynku;

W zakresie przedmiotu zamówienia oczekuje się zaprojektowania i wykonania branż, instalacji, robót (ogólnie):
• Demontaż i wymiana istniejącej stolarki drzwiowej;
• Poszerzenie otworu drzwiowego w punkcie pobrań i w WC;
• Wykucie nowego otworu drzwiowego w ścianie głównego ciągu komunikacyjnego Bloku B i montaż drzwi ppoż. o klasie odporności ogniowej;
• Wydzielenie pomieszczenia do rejestrowania pacjentów ścianką przeszkloną z drzwiami przeszklonymi szkłem bezpiecznym z profili aluminiowych, malowanych proszkowo;
• Montaż drzwi przesuwnych oddzielających rejestrację i punkt pobrań, punkt kasowy od korytarza;
• Rozbiórka części ścianek działowych z cegły, obustronnie tynkowanych lub obłożonych płytkami ceramicznymi oraz rozbiórka ścianki przeszklonej z drzwiami przy punkcie pobrań;
• Usunięcie przewodów instalacji sanitarnych i elektrycznych związanych z rozbieranymi ściankami;
• Demontaż ścianki przeszklonej i okienka wydawania wyników;
• Montaż nowych ścianek pomiędzy punktem pobrań a pracownią hematologiczną, w miejscu dawnego okienka wydawania wyników i przy rejestracji do badań;
• Demontaż szafy wnękowej przelotowej przy pracowni hematologicznej;
• Usunięcie istniejących warstw posadzkowych, płytek ceramicznych, płytek PCV we wszystkich pomieszczeniach objętych przebudową, skucie podłoża, wykonanie nowych wylewek, ułożenie wykładzin typu Tarkett;
• Skucie płytek ceramicznych ze ścian przeznaczonych do zachowania, usunięcie powłok malarskich, ewentualne uzupełnienie tynków, malowanie ścian do pełnej wysokości farbą łatwo zmywalną, odporną na działanie środków myjąco-dezynfekcyjnych, malowanie sufitów;
• Likwidacja WC w punkcie pobrań, przebudowa i dostosowanie WC w poczekalni dla osób niepełnosprawnych;
• Montaż ścianki działowej pomiędzy punktem pobrań i Pracownią Hematologiczną;
• Wykonanie ścianki częściowo z profili aluminiowych, pomiędzy stanowiskami w punkcie pobrań H=120 + szkło H=60 cm w ślusarce aluminiowej,
• Wykonanie ścianki pełnej z drzwiami przesuwnymi pomiędzy punktem pobrań a punktem pobrań wymazów;
• Wykonanie instalacji wod.-kan. pod montaż umywalek w punktach pobrań i w punkcie pobrań wymazów;
• Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i IT, utworzenie nowych stanowisk komputerowych;
• Montaż klimatyzacji z rozprowadzeniem do punktu pobrań wymazów, do punktu pobrań, do pom. rejestracji, do poczekalni oraz Pracowni Hematologicznej;
• Istniejąca stolarka okienna przewidziana do zachowania;
• Montaż lampy bakteriobójczej w pomieszczeniu pobrań wymazów;
• Montaż biletomatu / biletomat przekaże USK,
• zaplanowanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej (CCTV, KD, SSP, przyzywowa, BMS) w pozostałym obszarze Laboratorium;
• wentylacja mechaniczna – modernizacja instalacji z wykorzystaniem istniejących przewodów, ewentualnie rozbudowa o lokalną centralę dedykowaną do modernizowanej części laboratorium;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 893940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1425293,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 893940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTOSTAL ZABRZE Gliwickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000173

7.3.3) Ulica: Plac Piastów 10

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-101

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 893940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20
2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.