eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w Lubiewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144455 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w Lubiewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 3349310

1.5.8.) Numer faksu: (52) 5190214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w Lubiewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c14a8f3-ca85-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002206/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w m. Lubiewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079988/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody
w Lubiewie”.
2. Inwestycja jest finansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się na działce o nr ewid. 432/4 obręb Lubiewo.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
a) roboty branży budowlanej m. in. skucie istniejących postumentów wykonanie posadzki betonowej, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, wymiana stolarki okiennej i drzwi wejściowych, malowanie, docieplenie ścian, docieplenie dachu wraz z orynnowaniem i opierzeniem, montaż parapetów zewnętrznych,wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej, wymiana pieców akumulacyjnych na grzejniki elektryczne konwekcyjne, wymiana kominka wentylacji grawitacyjnej, wymiana obudów studni głębinowych wraz z wyposażeniem;
b) roboty branży sanitarnej m. in.: wymiana istniejącej instalacji wod-kan, wymiana urządzeń technologicznych do uzdatniania wody, wymiana 2 pomp głębinowych i układu filtracji, oczyszczenie i zabezpieczenie zbiornika do gromadzenia wody, dostawa i montaż lampy UV o wydajności Q=50m3/h, dawka promieniowania UVC:40J/m2, UVT=transmitancja 90-95%, remont odstojników wód popłucznych;
c) roboty branży elektrycznej m. in.: wymiana istniejącej instalacji elektrycznej, demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie i montaż rozdzielnicy głównej, rozdzielni zasilająco-sterowniczej technologii i hydroforowej, wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i gniazdek wtyczkowych, okablowania technologicznego i sterowniczego, wymiana kabli zasilających
i sygnalizacyjnych od budynku stacji do studni głębinowych, uruchomienie bezprzewodowej transmisji danych GPRS/GSM;
d) wykonanie systemu umożliwiającego wizualizację i monitorowanie urządzeń wraz z licencją, dostawa i instalacja komputera wraz z oprogramowaniem
i drukarką,
e) zakup i dostawa agregatu prądotwórczego o mocy 60kW (80kVA) wraz
z układem samoczynnego włączania rezerwy. Agregat prądotwórczy musi spełniać Europejską Normę Spalin STAGE III.
UWAGA!
1) Załącznik Nr 11 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża sanitarna i technologiczna):
a) Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty tabeli do oceny technicznej oferty ani kompletu dokumentów poświadczających spełnienie warunku równoważności, o których mowa w ww. STWiORB: ST – 02 Technologia SUW. Instalacje technologiczne pkt 2.1. Zgodnie z rozdziałem V pkt 10 SWZ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Równoważność będzie weryfikowana na etapie realizacji umowy na podstawie wystąpień materiałowych Wykonawcy do Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, przed wbudowaniem konkretnego urządzenia, celem weryfikacji zgodności z SWZ i dokumentacją budowlaną. Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych będzie możliwe wyłącznie po zatwierdzeniu ich przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
b) Zamawiający nie wymaga również dołączenia do oferty kopii certyfikatu PN-EN-ISO 3834-2, o którym mowa w ww. STWiORB: ST-02 Technologia SUW. Instalacje technologiczne pkt 3. Wymagania w zakresie prac spawalniczych. Jednakże Wykonawca prac spawalniczych musi go posiadać i przedłożyć Zamawiającemu przed przystąpieniem do prac wykonawczych.
2) Każda pompa zestawu hydroforowego musi posiadać osobną przetwornicę częstotliwości, zgodnie z zapisami branży elektrycznej. Przetwornice należy zabudować w szafie zestawu hydroforowego. Ze względów eksploatacyjnych niedopuszczalne jest zastosowanie pomp ze zintegrowanymi falownikami na silnikach.
3) Do rozruchu pomp głębinowych zaprojektowane zostały układy soft startu – trójfazowe - o prądzie znamionowym od 16 do 32 A i mocy znamionowej
7,5-15 kW.
4) W rozdzielnicy technologicznej należy zastosować panel dotykowy
o przekątnej min 12”, zgodnie z zapisami projektu branży elektrycznej.
5) Ogrzewanie elektryczne – w wycenie należy ująć montaż 3 elektrycznych konwektorowych grzejników naściennych o mocy 2,0kW każdy, zgodnie z projektem branży elektrycznej.
6) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w trakcie realizacji umowy, prawidłową pracę istniejącej stacji uzdatniania wody do momentu oddania do użytku oraz uruchomienia przebudowanej i wyremontowanej SUW, celem zapewnienia nieprzerwanej dostawy do odbiorców wody pitnej o odpowiedniej jakości oraz pod odpowiednim ciśnieniem – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294). Wszelkie planowane wyłączenia pracy istniejącej SUW, każdorazowo muszą być uzgadnianie z Zamawiającym.
Ciągłości dostaw wody w trakcie prowadzonej inwestycji nie zapewni Stacja Uzdatniania Wody w Bysławiu.
7) Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki, urządzenia i armatura stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiał użyteczny uzyskany z rozbiórki należy przetransportować na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego, na odległość do 5 km.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SWZ, projekcie wykonawczym branży sanitarnej i budowlanej stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, projekcie budowlanym branży elektrycznej stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załączniki Nr 11, 11A i 11B do SWZ oraz przedmiarach robót, stanowiących Załączniki nr 12, 12A i 12B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1249600,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1368990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1249600,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rosmosis-Wawrzyniak Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211487976

7.3.4) Miejscowość: Perzyce 46, Zduny

7.3.5) Kod pocztowy: 63-760

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1249600,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.