eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁYSOMICE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD



Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁYSOMICE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Łysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁYSOMICE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c370f2f-877e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017895/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100194

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6608795,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zadanie nr 1

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 1 pod nazwą „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kowróz-Brąchnowo i Zęgwirt” stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie: „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład” i oznaczonego, jako część pierwsza lub Zadanie nr 1. Niniejsze zamówienie wykonane będzie w formule wybuduj.
2. Zadanie nr 1 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład”.
3. Zakres robót obejmuje wykonanie nw. dróg:
a) Kowróz – droga gminna nr 100604 C w miejscowości Kowróz, odcinek o dł. 614 m,
b) Zęgwirt – droga gminna nr 100524 C oraz 100601 C w miejscowości Zęgwirt, odcinek o dł. 700 m.
4. Poza tym zamówienie obejmuje m.in.
1) wzmocnienie konstrukcji,
2) utwardzenie nawierzchni drogi gminnej;
3) wykonanie poboczy;
4) wykonanie zjazdów;
5) montaż barier energochłonnych;
6) montaż znaków pionowych i poziomych;
7) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu robót;
8) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenia materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Toruniu;
9) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
10) inne prace związane z procesem budowy (np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, gazowe, itp. – jeżeli występują).
11) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
12) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę,
13) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając na względzie mienie Zamawiającego i własne,
14) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robot,
15) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów,
16) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robot,
17) usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy,
18) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia.
19) przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi.
20) po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu. W ramach zadania należy wykonać również oznakowanie drogowe.
21) Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy.
22) po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót.
23) od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy, aż do daty odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe na terenie przejętym oraz terenie, na który roboty te mogą oddziaływać.
24) prowadzenie na bieżąco i przechowywanie dokumentów budowy (w tym dziennika budowy – jeżeli dotyczy), w formie zgodnej z prawem budowlanym.
25) Informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru Inspektorskiego, zobowiązany jest odkryć lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić prace do stanu poprzedniego. Inspektor nadzoru zostanie powołany przez Zamawiającego.
26) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych na wybranych odcinkach drogi w celu weryfikacji poprawności wykonywania przedmiotu zamówienia.
27) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w języku polskim w 2 (dwóch) egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym typu CD/DVD. Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone odpowiednio: pliki tekstowe utworzone w ogólnodostępnych edytorach tekstu, arkusze obliczeniowe utworzone w ogólnodostępnych arkuszach kalkulacyjnych, rysunki w formacie *pdf, *dxf i *dwg.
28) Kompletowanie w trakcie realizacji robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów, jak i kompletu dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy) lub zawiadomienia o zakończeniu budowy (jeżeli dotyczy).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera: Dokumentacja techniczna – zadanie nr 1 w tym m.in. Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB) – stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 5 a do SWZ.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną;
7. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
8. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
10. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej w tym STWIORB– stanowiące załącznik nr 8.
11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
a) Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
b) Dodatkowe kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg.
12. Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyznanych w ramach drugiej edycji programu. Szczegółowe informacje oraz regulamin programu pod adresem strony internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1208509,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 2 pod nazwą „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łysomice, Papowo Toruńskie – Osieki, Papowo Toruńskie, Różankowo i Świerczynki” stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie: „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład” i oznaczonego, jako część druga lub Zadanie nr 2. Niniejsze zamówienie wykonane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie nr 2 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład”.
3. Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie nw. dróg:
a) Łysomice (od ul. Warszawskiej do ul. Długiej). Odcinek o dł. 425 mb - zał. mapowy nr 5,
b) Łysomice (ul. Łąkowa, od ul. Granicznej do asfaltu). Odcinek o dł. 90 mb - zał. mapowy nr 6,
c) Papowo Toruńskie Osieki (ul. Cyprysowa – od. Ul. Kościelnej do ul. Tarninowej). Odcinek o dł. 260 mb - zał. mapowy nr 7,
d) Papowo Toruńskie Osieki (ul. Jarzębinowa, od ul. Daglezjowej do ul. Cyprysowej). Odcinek o dł. 160 mb - zał. mapowy nr 8,
e) Papowo Toruńskie Osieki (ul. Leszczynowa, od ul. Daglezjowej do ul. Cyprysowej). Odcinek o dł. 142 mb - zał. mapowy nr 9,
f) Papowo Toruńskie (ul. Kanałowa – od przepustu do działki nr 84). Odcinek o dł. 920 mb – zał. mapowy nr 10,
g) Różankowo – Świerczyny (ul. Kamienna, od drogi wojewódzkiej nr 553 do końca). Odcinek o dł. 522 mb - zał. mapowy nr 11,
h) Różankowo - Świerczyny (ul. Jastrzębia od drogi wojewódzkiej nr 553 do końca). Odcinek o dł. 800 mb - zał. mapowy nr 12,
i) Różankowo – Świerczyny (od drogi do kościoła do zabudowy mieszkalnej). Odcinek o dł. 145mb - zał. mapowy nr 13.
4. Poza tym zamówienie obejmuje m.in.:
1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami,
2) badania podłoża gruntu;
3) roboty przygotowawcze;
4) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenia materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Toruniu;
5) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
6) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę;
7) inne prace – związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne telefoniczne, gazowe itp.);
8) w robotach ziemnych (koryta) należy uwzględnić wszelkiego rodzaju podłączenia nowych konstrukcji drogowych do istniejących nawierzchni;
9) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia.
5. Wytyczne do projektowania i wykonania w zależności od drogi:
a) przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi.
b) Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi;
c) prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m;
d) wykarczowanie krzewów i pni drzew z pasa drogowego (jeżeli nastąpi taka konieczność);
e) wykonanie korytowania pod całą konstrukcję korony drogi wykonać koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi;
f) materiał z korytowania należy wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 15 km;
g) wykonanie nasypów z pospółki w celu uzyskania prawidłowego profilu podłużnego drogi;
h) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
i) zjazdy wykonać tylko istniejące:
• asfaltowe (jak nawierzchnie)
• gruntowe:
- korytowanie głębokości 25 cm;
- warstwa z gruzu betonowego, grub. 20 cm;
- warstwa ścieralna, grub. 5 cm
j) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
k) wykonanie rowów przydrożnych o minimalnej gł. 0,6m i szer. dna rowu 0,4m, skarpy rowu 1:1. Rowy obustronne jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera: Dokumentacja techniczna – zadanie nr 2 w tym m.in. Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej PFU), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), mapa – stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 5 b do SWZ.

Uwaga!
Dokumentacja techniczna zawiera większy zakres niż dotyczy części / Zadania nr 2. Odcinki dróg, dotyczące tej części zostały określone w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ.

7. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną;
8. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
9. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
11. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej w tym STWIORB– stanowiące załącznik nr 8.
12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
a) Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
b) Dodatkowe kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg.
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
13. Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyznanych w ramach drugiej edycji programu. Szczegółowe informacje oraz regulamin programu pod adresem strony internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2710651,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 3 pod nazwą „Przebudowa dróg gminnych Folząg-Mirakowo, Kamionki Małe, Kowrózek, Lulkowo, Turzno, Wytrębowice i Zakrzewko” stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie: „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład” i oznaczonego, jako część trzecia lub Zadanie nr 3.
2. Zadanie nr 3 realizowane jest jako część zadania inwestycyjnego w ramach wydatków budżetowych pn. „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład”.
3. Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie nw. dróg:
a) Folząg – Mirakowo (od asfaltu do granicy gminy). Odcinek o dł. około 380 mb - zał. mapowy nr 1 - zlokalizowany na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 112/2 w Gostkowie, gm. Łysomice,
b) Kamionki Małe (ul. Widokowa – ul. Turystyczna w kierunku jeziora). Odcinek o dł. 134 mb – zał. mapowy nr 2 - zlokalizowany na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 51/40 w Kamionkach Małych, gm. Łysomice,
c) Kowrózek (od drogi powiatowej nr 2021 do zabudowy mieszkalnej). Odcinek o dł. 550 mb - zał. mapowy nr 3 - zlokalizowany na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków nr 11/1, 14/33, 24 w Kowróz – Kowrózek, gm. Łysomice,
d) Lulkowo (ul. Wichrowa, od ul. Kon-Tiki do ul. Zefirkowej). Odcinek o dł. 820 mb - zał. mapowy nr 4 - zlokalizowany na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 97 w Lulkowie, gm. Łysomice,
e) Turzno (ul. Wspólna, od ul. Gronowskiej do ostatniego zabudowania). Odcinek o dł. 260 mb - zał. mapowy nr 14 - zlokalizowany na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków nr 154/13, 154/24 w Turznie, gm. Łysomice,
f) Wytrębowice (od końca asfaltu do stacji demontażu). Odcinek o dł. 650 mb - zał. mapowy nr 15 - zlokalizowany na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 97 w Wytrębowicach, gm. Łysomice,
g) Wytrębowice (od drogi na załączniku mapowym nr 15 do drogi przy strefie). Odcinek o dł. 460 mb - zał. mapowy nr 16 - zlokalizowany na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 103/2 w Wytrębowicach, gm. Łysomice,
h) Zakrzewko (od drogi powiatowej nr 2028 do ostatniego zabudowania). Odcinek o dł. 240 mb - zał. mapowy nr 17 - zlokalizowany na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 79 w Zakrzewku, gm. Łysomice.
4. Poza tym zamówienie obejmuje m.in.:
1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami,
2) badania podłoża gruntu;
3) roboty przygotowawcze;
4) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenia materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Toruniu;
5) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
6) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę;
7) inne prace – związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne telefoniczne, gazowe itp.);
8) w robotach ziemnych (koryta) należy uwzględnić wszelkiego rodzaju podłączenia nowych konstrukcji drogowych do istniejących nawierzchni;
9) Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót
10) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia.
5. Wytyczne do projektowania i wykonania w zależności od drogi:
a) przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi.
b) Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi;
c) prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m;
d) wykarczowanie krzewów i pni drzew z pasa drogowego (jeżeli nastąpi taka konieczność);
e) wykonanie korytowania pod całą konstrukcję korony drogi wykonać koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi;
f) materiał z korytowania należy wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 15 km;
g) wykonanie nasypów z pospółki w celu uzyskania prawidłowego profilu podłużnego drogi;
h) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
i) zjazdy wykonać tylko istniejące:
• asfaltowe (jak nawierzchnie)
• gruntowe:
- korytowanie głębokości 25 cm;
- warstwa z gruzu betonowego, grub. 20 cm;
- warstwa ścieralna, grub. 5 cm
j) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
k) wykonanie rowów przydrożnych o minimalnej gł. 0,6m i szer. dna rowu 0,4m, skarpy rowu 1:1. Rowy obustronne jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawiera: Dokumentacja techniczna – zadanie nr 3 w tym m.in. Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej PFU), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), mapa – stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 5 c do SWZ.

Uwaga!
Dokumentacja techniczna zawiera większy zakres niż dotyczy części / Zadania nr 3. Odcinki dróg, dotyczące tej części zostały określone w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ.

7. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną;
8. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
9. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
11. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej w tym STWIORB– stanowiące załącznik nr 8.
12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
a) Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
b) Dodatkowe kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg,
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
13. Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyznanych w ramach drugiej edycji programu. Szczegółowe informacje oraz regulamin programu pod adresem strony internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2689634,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1363933,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1430605,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1363933,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Budowlany AGA Mariusz Wilczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561367719

7.3.3) Ulica: Zbożowa

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1363933,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.