Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie eksploatacji stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków i położonych na jej terenie: fontann, pitników, studni awaryjnego zaopatrzenia w wodę, zdrojów, brodzika i sieci zraszaczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 323 30 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ezamowienia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie eksploatacji stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków i położonych na jej terenie: fontann, pitników, studni awaryjnego zaopatrzenia w wodę, zdrojów, brodzika i sieci zraszaczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c692e0-a90e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020359/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Prowadzenie i eksploatacja stanowiących własność GMK i położonych najej terenie fontann, pitników, studni awaryjnego zopatrzenia w wodę, zdrojów, brodzika i sieci zraszaczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093896/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/II/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są następujące usługi w roku 2022:
1. Sprawdzanie stanu technicznego fontann, pitników, studni awaryjnego
zaopatrzenia w wodę, zdrojów, brodzika i sieci zraszaczy;
2. Bieżące usuwanie awarii i utrzymywanie należytego stanu technicznego fontann, pitników, studni awaryjnego zaopatrzenia w wodę, zdrojów, brodzika i sieci zraszaczy;
3. Wykonywanie badań jakości wódy w studniach awaryjnego zaopatrzenia w wodę;
4. Wykonywanie innych niezbędnych czynności warunkujących prawidłową eksploatację fontann, pitników, studni awaryjnego zaopatrzenia w wodę, zdrojów, brodzika i sieci zraszaczy;
5. Montaż w sezonie letnim, demontaż w sezonie zimowo-wiosennym fontann;
6. Zabezpieczenie na okres zimowy fontann, pitników, studni awaryjnego zaopatrzenia w wodę, zdrojów, brodzika i sieci zraszaczy;
7. Sprawdzenie poprawności funkcjonowania instalacji układów pompowania, automatyki i sterowania, instalacji dozowania chemii, instalacji wentylacji, układu dysz, w objętych umową urządzeniach.
8. Współpraca z Zakładem Energetycznym w zakresie kontrolnych odczytów liczników zużycia energii elektrycznej na urządzeniach, na których znajdują się takie liczniki.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Umowie oraz jej załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50511100-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982528,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982528,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982528,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodociągi Miasta Krakowa S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350720714
7.3.3) Ulica: Senatorska 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-106
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982528,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Starachowice w latach 2024-2026 r.
- Usuwanie zatorów i zanieczyszczeń
- Prowadzenie planowanych i awaryjnych prac czyszczeniowych w obiektach i instalacjach ZTPOK
- Usługi w zakresie napraw i usuwania awarii teletechnicznych i niskoprądowych w nieruchomościach budynkowych i na terenach będących 100% własnością m.st. Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)
- Renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Strzałków
- Kategoria CPC dla usług - 14.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.