eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-03-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.swiergocka@mokotow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d144b4f-be4b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d144b4f-be4b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136827

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W wyniku podstępowania nr OG-26-1-6/22 wyłoniono dwóch Wykonawców, z którymi podpisano umowę w styczniu 2023. Wykonanie umowy miało rozpocząć się od dnia 4 marca 2023 r. (sobota) Wykonawcy rozpoczęli świadczenie usługi w wymienionym terminie, jednak usługa była świadczona w sposób nienależyty i z pominięciem warunków udziału w zamówieniu tzn. Wykonawcy wbrew wymaganiom Zamawiającego, skierowali do realizacji umowy pracowników, którzy nie byli zatrudnieni na umowę o pracę. Nie mieli również wymaganego przeszkolenia BHP oraz badań lekarskich. Wykonawcy zostali wezwani do należytego wykonania umowy oraz do dostarczenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie pracowników, jednak nie wywiązali się z zapisów wezwania, w związku z powyższym Zamawiający podjął kroki w celu rozwiązania umowę z winy Wykonawcy. Sytuacja wymagała dokonania wyboru nowego Wykonawcy w trybie pilnym, stąd konieczność przeprowadzenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OG-26-1-6/22

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG-26-1-3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 480400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynkach Zamawiającego:
CZĘŚĆ I:
1. ul. Ogrodowa 51A - powierzchnia biurowa 3508 m2: serwis dzienny 1 osoba, w godzinach od 8-16; codzienne kompleksowe sprzątanie budynku po godzinach pracy Sądu; utrzymanie czystości wokół budynku - powierzchnia 580 m2; usuwanie śniegu z dachu budynku - 258 m2, mycie okien 2 razy do roku
2. ul. Płocka 9/11B - powierzchnia biurowa 1587 m2: serwis dzienny , 1 osoba, w godzinach od 8-16; codzienne kompleksowe sprzątanie budynku po godzinach pracy Sądu; mycie okien 2 razy do roku
3. ul. Płocka 5A - powierzchnia budynku 201,69 m2: codzienne kompleksowe sprzątanie budynku po godzinach pracy Sądu; mycie okien 2 razy do roku.
CZĘŚĆ II:
1. Al. Solidarności 58 - powierzchnia biurowa 3520 m2: serwis dzienny 1 osoba, w godzinach od 8-16; codzienne kompleksowe sprzątanie budynku po godzinach pracy Sądu; utrzymanie czystości wokół budynku - powierzchnia 660 m2; sprzątanie archiwum - powierzchnia 1 330 m2; sprzątanie poddasza - powierzchnia 567 m2, mycie okien 2 razy do roku
2. ul. Schillera 10 - powierzchnia biurowa 20m2: codzienne kompleksowe sprzątanie budynku po godzinach pracy Sądu; powierzchnia archiwum - 420 m2; powierzchnia piwnic 175 m2; mycie okien 2 razy do roku; utrzymanie czystości wokół budynku - powierzchnia 341 m2
3. ul. Miodowa 21- powierzchnia biurowa 270 m2: codzienne kompleksowe sprzątanie budynku po godzinach pracy Sądu; mycie okien 2 razy do roku.
W zakresie usługi sprzątania jest również zapewnienie wszelkich środków toaletowych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło) i chemicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90620000-9 - Usługi odśnieżania

98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DS VISION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 36402783000000,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługa utrzymania czystości na terenach zewnętrznych będzie świadczona przez firmę Emiko sp. z o. o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581607,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-20 do 2024-03-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.