eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jadów › Budowa drogi gminnej Warmiaki-Borki



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej Warmiaki-Borki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jadów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jadów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-280

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jadow.az.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminajadow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej Warmiaki-Borki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6146c7ce-a110-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037751/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi gminnej Warmiaki-Borki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082750/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi o nawierzchni bitumicznej o długości ok 619,45 m.b. i szerokości 5,5 m przekrój z obustronnymi poboczami szerokości odpowiednio 0,75 oraz 1,25m. Dodatkowo na odcinku od km 0+528,00 do km 0+619,45 zastosowano wariant drogi o szerokości 6,0 m z uwagi na zwiększone natężenie ruchu pojazdów, zwłaszcza ciężarowych w obrębie istniejącej stacji paliw (wyjazd ze stacji paliw do DK 50)
Na całości odcinka zaprojektowano spadek dwustronny jezdni 2 %. W projekcie uwzględniono wykonanie zjazdów indywidualnych (9 sztuk) oraz 2 zjazdów publicznych. Projekt zakłada poprawę istniejącego sposobu odwodnienia drogi poprzez budowę rowu odwadniającego drogowego wraz zabudową przepustami pod zjazdami średnicy Ø 500 mm o długości łącznej 36 m, budowę wylotów rowu do cieku naturalnego rzeka Borówka wraz z umocnieniem dna i skarp elementami prefabrykowanymi, przebudowę odcinka rzeki Borówka poprzez rozbiórkę istniejącego przepustu betonowego średnicy Ø 2x600 mm długości 7,0 m i budowę nowego przepustu na odcinku A-B średnicy Ø 2x1400 mm długości 10,35 m wraz z umocnieniem cieku naturalnego elementami prefabrykowanymi betonowymi (dno i skarpy) na odcinku 9 m. Wycinka drzew, krzewów i niewielkich zadrzewień kolidujących z inwestycją oraz humusowanie terenów zielonych wraz z obsianiem trawą.
2. Zakres robót obejmuje:
- Roboty przygotowawcze i roboty ziemne,
- Roboty rozbiórkowe,
- Wykonanie przepustów,
- Wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych, i publicznych
- wykonanie regulacji wysokościowej istniejących urządzeń podziemnych, w tym zasuw wodociągowych,
- wykonanie elementów odwodnienia,
- wykonanie nawierzchni,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
- roboty wykończeniowe,
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1940000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2359789,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1940000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Martin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212472392

7.3.4) Miejscowość: Łochów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1940000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.