eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowłódz › Remont wybranych pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Inowłodzu



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144061 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wybranych pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Inowłodzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spalska 2

1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@inowlodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.inowlodz.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-130-tys-zlotych-2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wybranych pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Inowłodzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74c25f5a-df13-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003648/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa boiska przyszkolnego oraz zaplecza szatniowo - sanitarnego przy PSP w Inowłodzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107349/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144869,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem remont wybranych pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Inowłodzu im. Juliana Tuwima:
• Szatnia dla dziewcząt
• Szatnia dla chłopców
• Szatnia dla drużyn gości
• Sanitariaty dla dziewcząt + WC dla niepełnosprawnych
• Sanitariaty dla chłopców
• Sanitariaty dla personelu
2. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
2.1. Roboty budowlane (wykonanie remontu w/w pomieszczeń zgodnie z Projektem budowlanym „Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Inowłodzu):
• Ściany: rozbiórka murowanych ścian działowych; murowanie ścianek działowych; przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności; częściowe zeskrobanie i zmycie starej farby; przygotowanie podłoża poprzez gruntowanie; wykonanie dwuwarstwowych gładzi gipsowych; przygotowanie podłoża poprzez gruntowanie; dwukrotne malowanie farbą olejną lamperii (szatnie); skuwanie istniejących płytek ceramicznych; układanie płytek ceramicznych do wysokości min. 2 m (wysokość wynikająca z ułożenia całych płytek); dwukrotnie malowanie farbą emulsyjną.
• Sufity: rozbiórka istniejących sufitów podwieszanych, przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności; częściowe zeskrobanie i zmycie starej farby; przygotowanie podłoża poprzez gruntowanie; wykonanie dwuwarstwowych gładzi gipsowych; przygotowanie podłoża poprzez gruntowanie; dwukrotnie malowanie farbą emulsyjną.
• Drzwi: wymiana istniejących na nowe z ewentualnym podkuciem/wykonaniem otworu, wykonanie nowych otworów z wstawieniem nowych drzwi.
• Podłogi: rozebranie istniejących wykładzin/płytek; przygotowanie podłoża poprzez gruntowanie wraz z ewentualnym wyrównaniem powierzchni; układanie płytek ceramicznych na całości.
• Inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji/postępowaniu przetargowym
a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (należy odnowić każdą powierzchnię pionową i poziomą). Wszystkie wyżej wymienione roboty należy wykonać przy użyciu własnych materiałów „na gotowo”, w stanie niewymagającym dalszych prac w celu przystąpienia do użytkowania obiektu.
2.2. Roboty sanitarne przy instalacjach kanalizacyjnej, wodny zimnej, cwu, co, wentylacyjnej (wykonanie modernizacji w/w pomieszczeń zgodnie z Projektem budowlanym „Modernizacja wybranych pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej - Szkoły w miejscowości Inowłódz):
• Roboty demontażowe (w całości instalacje wod-kan, co, wentylacyjna).
• Biały montaż (miski ustępowe, umywalki z bateriami na postumentach, pisuar, odpływy brodzików natryskowych - brodziki wykonane w płytkach posadzkowych z drzwiami z szybą mleczną z baterią prysznicową stałą, lustra, podajniki na papierowe ręczniki, podajniki na papier toaletowy, automatyczne suszarki do rąk, dozowniki mydła).
• Montaż instalacji wod-kan, co, wentylacyjnej (zawory rurociągi, podejścia, nawietrzaki, wentylatory, przewody, drzwiczki, grzejniki).
• Inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji/postępowaniu przetargowym
a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (należy wymienić, doprowadzić do nowych urządzeń wszystkie nowe instalacje). Wszystkie wyżej wymienione roboty należy wykonać przy użyciu własnych materiałów „na gotowo”, w stanie niewymagającym dalszych prac w celu przystąpienia do użytkowania obiektu.
2.3. Roboty elektryczne przy instalacjach oświetleniowych i gniazd wtykowych:
• Roboty demontażowe (w całości instalacje elektryczne).
• Wykonanie instalacji gniazd wtykowych hermetycznych, oświetlenia (przebijanie otworów, montaż puszek, łączników, opraw oświetleniowych, przewodów)
• Inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji/postępowaniu przetargowym
a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (należy wykonać na nowo całość instalacji elektrycznych podłączając się do istniejących pierwszych puszek na ścianie oddzielającej korytarz i w/w pomieszczenia). Wszystkie wyżej wymienione roboty należy wykonać przy użyciu własnych materiałów „na gotowo”, w stanie niewymagającym dalszych prac w celu przystąpienia do użytkowania obiektu.

UWAGA:
1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera STWiORB oraz projekt budowlany/techniczny stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
2. Zamawiający informuje, że podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest dokumentacja załączona do postępowania, wizja lokalna dokonana przez oferenta, własne doświadczenie i wiedza oferenta oraz informacje zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SGW BUDOWNICTWO Waldemar Stelmach Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142085325

7.3.3) Ulica: Idalińska

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.