Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106711/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143951 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 308 428,00zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu w kwocie 2 756 660,00zł i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 551 768,00zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 211
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134255500
1.5.8.) Numer faksu: 134255501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-publiczne.tarnowiec.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 308 428,00zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu w kwocie 2 756 660,00zł i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 551 768,00zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53844db-dee6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000542/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 308 428,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106711/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 308 428,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu w kwocie 2 756 660,00 zł i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 551 768,00 zł.
Termin wykorzystania kredytu: do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2021 roku – w transzach, zgodnie z dyspozycją kredytobiorcy.
Wykonawca uruchomi kredyt nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie przekazana pisemna dyspozycja o uruchomienie kredytu na rachunek Zamawiającego.
Karencja w spłacie kredytu od postawienia do dyspozycji Kredytobiorcy kredytu od dnia udzielenia kredytu włącznie do dnia 30-03-2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części kredytu, niewykorzystania przyznanego kredytu w pełnej wysokości, wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmiany harmonogramu spłaty w okresie kredytowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
W przypadku zmniejszenia kwoty kredytu, będącego następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, sporządzony zostanie aneks do umowy kredytowej.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej.
Wykonawca nie będzie pobierał innych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu, w tym przedterminowej spłaty kredytu, niż marża banku i stawka WIBOR 1M.
Marża banku w okresie trwania umowy jest stała i nie może być podwyższona.
Zamawiający może przedterminowo spłacić zaciągnięty kredyt bez ograniczeń czasowych i kwotowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170609,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172300,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170609,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Rymanowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841000390
7.3.3) Ulica: Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Rymanów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-480
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170609,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 000 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.