eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Instalacja drewnianej pod³ogi sportowej powierzchniowo-elastycznej na istniej±cym pod³o¿u z ogrzewaniem pod³ogowym.



Og³oszenie z dnia 2021-08-10


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00143866 z dnia 2021-08-10

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Instalacja drewnianej pod³ogi sportowej powierzchniowo-elastycznej
na istniej±cym pod³o¿u z ogrzewaniem pod³ogowym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Poznañska

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamowieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Sk³odowskiej-Curie 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.7.) Numer telefonu: 61 6653524

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.put.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja drewnianej pod³ogi sportowej powierzchniowo-elastycznej
na istniej±cym pod³o¿u z ogrzewaniem pod³ogowym.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0d4d09ac-f9a3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00143866

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz www.put.poznan.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Edyta Klebaniuk tel. 61/ 665 3538 e-mail: sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
2) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, ¿e Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Poznañska, pl. Marii Sk³odowskiej-Curie 5, 60-965 Poznañ.
Kontakt: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
Inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Poznañskiej jest Pan mgr Piotr Otomañski, kontakt: iod@put.poznan.pl tel.: 61/665 3631.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer AN/ZP/72/21 prowadzonym w trybie podstawowym;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8-8a oraz art. 96 ust. 3-3b PZP;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a w przypadku postêpowañ wspó³finansowanych z funduszy Unii Europejskiej d³u¿ej (w zale¿no¶ci od wymagañ prawnych);
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP;
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, przy czym w sytuacji, gdy wymaga³oby to niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AN/ZP/72/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na zainstalowaniu na istniej±cym pod³o¿u z ogrzewaniem pod³ogowym drewnianej pod³ogi sportowej powierzchniowo-elastycznej typu 4, zgodnie z norm± PN-EN 14904 lub norm± równowa¿n±, na ruszcie z zastosowaniem paneli sportowych wykonanych z litego drewna wg³êbnie barwionego na wskro¶ na miodowo-br±zowy kolor.
2. Powierzchnia ca³kowita instalowanego parkietu: 1781,34m2 w Hali Sportowej Politechniki Poznañskiej ul. Piotrowo 4, 61-001 Poznañ
3. Hala sportowa jest pomieszczeniem o powierzchni 1781,34m2 do którego prowadz± wej¶cia :
- 2 z holu o szeroko¶ci 180cm
- 4 z szatni o szeroko¶ci 90cm
- 4 z magazynu oraz z zewn±trz o szeroko¶ci 150cm
- 2 z magazynu o szeroko¶ci 430cm.
4. Wymiary i kszta³t hali oraz lokalizacja wej¶æ jest zilustrowana na rysunku z rzutem pod³ogi stanowi±cym czê¶æ II SWZ.
5. Zakres przedmiotu umowy: u³o¿enie nowego parkietu systemowego na który sk³ada siê: nawierzchnia plus podbudowa pochodz±ce od jednego producenta.

6. Warunki wykonywania przedmiotu umowy:
 prace monta¿owe wykonawca mo¿e prowadziæ w dowolnych godzinach przez 7 dni w tygodniu.
 nale¿y za³o¿yæ i¿ jednocze¶nie z monta¿em pod³ogi bêd± prowadzone przez zewnêtrznego wykonawcê prace budowlane zwi±zane z napraw± zawilgoconych tynków i p³yt gk na ¶cianach pomieszczenia.
 materia³y niezbêdne do monta¿u pod³ogi (np. drewno) bêdzie mo¿na zmagazynowaæ w uzgodnionym z Zamawiaj±cym miejscu.
 istnieje mo¿liwo¶æ wykorzystania na potrzeby socjalne wêz³a sanitarnego znajduj±cego siê w obiekcie.
7. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la czê¶æ II SWZ.
8. Wykonawca do realizacji przedmiotu umowy zobowi±zany jest stosowaæ wy³±cznie materia³y fabrycznie nowe, posiadaj±ce wa¿ne odpowiednie wymagane certyfikaty i atesty oraz dopuszczenia, potwierdzaj±ce mo¿liwo¶æ zastosowania ich do realizacji niniejszego zamówienia
9. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w SWZ za pomoc± norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, je¿eli pozwol± one uzyskaæ cechy lub parametry nie gorsze ni¿ przywo³ane.
11. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
12. Ilekroæ SWZ wskazuje znak towarowy materia³u, patent lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, Wykonawca mo¿e zastosowaæ wskazany lub równowa¿ny inny materia³ spe³niaj±cy wymogi techniczne wskazane przez Zamawiaj±cego. Ilekroæ niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Przez rozwi±zania równowa¿ne nale¿y rozumieæ rozwi±zania gwarantuj±ce parametry nie gorsze, ni¿ okre¶lono w SWZ. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty lub materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Akceptacja materia³ów równowa¿nych ze strony Zamawiaj±cego nastêpowaæ bêdzie w formie pisemnej na podstawie przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów (kart katalogowych lub innych dokumentów) potwierdzaj±cych ich równowa¿no¶æ.
13. UWAGA: W odniesieniu do ka¿dej powo³anej w SWZ normy, w tym normy krajowej Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie normy równowa¿nej. Tym samym ka¿dy zapisany w SWZ zwrot odnosz±cy siê do normy, normatywu, aprobaty, materia³u, patentu lub znaku towarowego nale¿y odczytywaæ z uwag± towarzysz±c± „lub równowa¿ny” z uwzglêdnieniem wskazanych w SWZ wytycznych i wymogów okre¶laj±cych parametry równowa¿no¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45432110-8 - K³adzenie pod³óg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku dotycz±cego posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³, co najmniej trzy zamówienia polegaj±ce na zainstalowaniu na istniej±cym pod³o¿u z ogrzewaniem pod³ogowym drewnianej pod³ogi sportowej powierzchniowo-elastycznej typu 4 zgodnie z norm± PN-EN 14904 lub norm± równowa¿n±, na ruszcie z zastosowaniem paneli sportowych wykonanych z litego drewna, o powierzchni co najmniej 1100m2 ka¿da.

W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), powy¿sze warunki, mog± byæ spe³nione przez Wykonawców ³±cznie.
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty wype³nionego za³±cznika nr 5 czê¶ci III SWZ, stanowi±cego o¶wiadczenie, z którego bêdzie jednoznacznie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
UWAGA! Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik nr 6 czê¶ci III SWZ);
2) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP (za³±cznik nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) Certyfikaty wraz z raportami z badañ potwierdzaj±ce zgodno¶æ pod³ogi z norm± PN-EN 14904 lub norm± równowa¿n±, a dla punktów I-X tej normy certyfikaty musz± byæ wykonane przez jednostki badawcze zrzeszone w ISSS (International Association for Sports Surface Sciences) – Miêdzynarodowe Naukowe Stowarzyszenie ds. Nawierzchni Sportowych
2) Deklaracja w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych wystawiona przez producenta systemu;
3) Raport z badañ potwierdzaj±cy trudno zapalno¶æ systemu tj. minimum klasa Cfl-S1 wg EN 13501:1 lub normy równowa¿nej, raport wykonany przez jednostkê notyfikowan±;
4) Atest higieniczny;
5) Certyfikat Miêdzynarodowej Federacji Koszykówki dla poziomu 1 (FIBA level 1);
6) Certyfikat Miêdzynarodowej Federacji Pi³ki Rêcznej (IHF);
7) Karta techniczna panela/deski sportowej (warstwy wierzchniej pod³ogi) potwierdzaj±ca wymagania techniczne okre¶lone w tabeli nr 1 zawartej w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
8) próbka oferowanego systemu wraz z panelem/desk± sportow± z litego drewna, wg³êbnie barwionym na wskro¶ na miodowo-br±zowy kolor.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) Certyfikaty wraz z raportami z badañ potwierdzaj±ce zgodno¶æ pod³ogi z norm± PN-EN 14904 lub norm± równowa¿n±, a dla punktów I-X tej normy certyfikaty musz± byæ wykonane przez jednostki badawcze zrzeszone w ISSS (International Association for Sports Surface Sciences) – Miêdzynarodowe Naukowe Stowarzyszenie ds. Nawierzchni Sportowych
2) Deklaracja w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych wystawiona przez producenta systemu;
3) Raport z badañ potwierdzaj±cy trudno zapalno¶æ systemu tj. minimum klasa Cfl-S1 wg EN 13501:1 lub normy równowa¿nej, raport wykonany przez jednostkê notyfikowan±;
4) Atest higieniczny;
5) Certyfikat Miêdzynarodowej Federacji Koszykówki dla poziomu 1 (FIBA level 1);
6) Certyfikat Miêdzynarodowej Federacji Pi³ki Rêcznej (IHF);
7) Karta techniczna panela/deski sportowej (warstwy wierzchniej pod³ogi) potwierdzaj±ca wymagania techniczne okre¶lone w tabeli nr 1 zawartej w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
8) próbka oferowanego systemu wraz z panelem/desk± sportow± z litego drewna, wg³êbnie barwionym na wskro¶ na miodowo-br±zowy kolor.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.500,00 z³
(s³ownie: dziesiêæ tysiêcy piêæset z³otych 00/100).
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku z poni¿szych form:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wp³acane w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PL39 1090 1362 0000 0001 4382 6909, Santander Bank Polska S.A., z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu nr AN/ZP/72/21.
Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ, co najmniej nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/ porêczenia (który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania Wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±),
5) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo
i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane bêdzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
- pieni±dzu;
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 PZP.
4. Do zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje siê art. 451 PZP.
5. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w nastêpuj±cych terminach:
- 70% wysoko¶ci zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane;
- 30% wysoko¶ci zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia, w którym up³ywa okres gwarancji, liczony zgodnie z postanowieniami zawartej umowy.
6. Tre¶æ o¶wiadczenia zawartego w gwarancji lub w porêczeniu musi zostaæ zaakceptowana przez zamawiaj±cego przed podpisaniem umowy.
7. Z tre¶ci gwarancji lub porêczenia musi jednocze¶nie wynikaæ:
- nazwa zleceniodawcy (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela (podmiotu udzielaj±cego gwarancji lub porêczenia) oraz adresy ich siedzib,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
- kwota gwarancji lub porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia, obejmuj±cy ca³y okres wykonania zamówienia, pocz±wszy co najmniej od dnia wyznaczonego na dzieñ zawarcia umowy, z zastrze¿eniem pkt 10 powy¿ej,
- bezwarunkowe, nieodwo³alne, p³atne na pierwsze ¿±danie, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty zabezpieczenia lub do wyp³at ³±cznie do pe³nej kwoty zabezpieczenia w przypadku realizacji zamówienia w sposób niezgodny z umow±,
- bezwarunkowe, nieodwo³alne, p³atne na pierwsze ¿±danie, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty zabezpieczenia w przypadku nieprzed³u¿enia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpó¼niej na 30 dni przed up³ywem terminu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie ni¿ w pieni±dzu, je¿eli wykonawca skorzysta³ z mo¿liwo¶ci wniesienia zabezpieczenia na okres nie krótszy ni¿ 5 lat, a okres, na jaki mia³o zostaæ wniesione zabezpieczenie, jest d³u¿szy od tego okresu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy(np. zmiana siedziby,adresu,nazwy),
2) dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy, które wynikaj± ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie postanowieñ umowy do nowego stanu prawnego,
3)dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego np. konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania miejsca realizacji zamówienia, udzielenie zamówieñ dodatkowych, których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczno¶ci zaistnia³e w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. np. kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniaj±ce lub uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy, przed³u¿aj±cy siê czas trwania procedur administracyjnych, tymczasowy brak ¶rodków finansowych na realizacjê przedmiotu umowy itp. pod warunkiem, ¿e nie zale¿± od Wykonawcy,
4) dopuszczalna jest zmiana zakresu przedmiotu umowy oraz sposób wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany,przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych w miejscu realizacji zamówienia, wp³ywaj±cych na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy tj. np. kolizje z sieciami infrastruktury itp.
5) dopuszczalna jest zmiana personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego wskazanego w umowie je¿eli wyst±pi³a konieczno¶æ zmiany personelu Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, wymienionego w umowie pod warunkiem, ¿e nowy personel posiada³ bêdzie co najmniej równorzêdne do¶wiadczenie i kwalifikacje,co personel zastêpowany.
6) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, je¿eli powstan± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, a okoliczno¶ci te uniemo¿liwi± wykonanie przedmiotu umowy na warunkach okre¶lonych w dokumentacji przetargowej,
7)dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, je¿eli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy powsta³y konieczne zmiany technologiczne, w szczególno¶ci konieczno¶ci zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
8)dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, je¿eli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dosz³o do kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiaj±cego inwestycjami, przy czym zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji;
9)dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia z powodu zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez w³adzê ustawodawcz± kwota brutto wynagrodzenia zostanie zmieniona poprzez wprowadzenie odpowiedniej zmieniony do umowy;
10)dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy gdy z powodu okoliczno¶ci zwi±zanych z wystêpowaniem wirusa SARS-CoV-2, nie bêdzie mo¿liwe wykonanie umowy w terminach przewidzianych w umowie. W takim przypadku zmiana terminu nast±pi o czas trwania przeszkody, nie d³u¿ej jednak ni¿ o 90dni.
Zmiana terminu realizacji zamówienia w okoliczno¶ciach o których mowa w ust.1 pkt 3,6,7,8, mo¿e nast±piæ o okres uzasadniony przyczynami zmiany, o których mowa w tych punktach, lecz nie d³u¿szy ni¿ 90 dni.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-25 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na e-PUAP dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego na miniPortalu dostêpnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/; Przedmiotowe ¶rodki dowodowe-Próbki oferowanego systemu,nale¿y z³o¿yæ zgodnnie z pkt 9 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-23

2021-08-10 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.