eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a375917d-ab5a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057690/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sarzyna I

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej „za cmentarzem” dz. nr ewid. 284 i 300 w miejscowości Ruda Łańcucka oraz przebudowa i rozbudowa drogi gminnej 104701R Majdan Łętowski „Kuligi”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 104701R Majdan Łętowski „Kuligi”

1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 104701R Majdan Łętowski „Kuligi” na odcinku od km 0+003,2 do km 1+748,00 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz przebudową sieci w miejscowości Łętownia. Szerokość jezdni - 5,0m (poszerzenia na łukach poziomych od 0,3 do 1,0 m).

2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie warstwy profilowej z betonu asfaltowego AC 22P,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm,
- wykonanie barier ochronnych,
- wykonanie chodnika na całej długości drogi o szerokości 2m z kostki brukowej betonowej o gr. - 8cm,
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych,
- wykonanie ścieków mułowych z prefabrykowanych elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm oraz ławie betonowej z betonu C16/20 gr. 18cm,
- wykonanie ścieków przejazdowych - grzebieniowych z prefabrykowanych elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm oraz ławie betonowej z betonu C16/20 gr. 15cm,
- zabezpieczenie istniejących kabli średniego i niskiego napięcia,
- przebudowę linii napowietrznych nN,
- przebudowę telekomunikacyjnej sieci napowietrznej,
- wykonanie ścieków drogowych przejazdowych w obrębie zatoki postojowej przy kościele parafialnym oraz na zjazdach indywidualnych,
- wykonanie ścieku drogowego mułowego prefabrykowanego - 0,5 m,
- wykonanie kanału deszczowego z rur polipropylenowych strukturalnych DN 315 i DN 400,
- wykonanie przykanalików z rur polipropylenowych strukturalnych DN 200,
- wykonanie studni betonowych przelotowych o średnicy wewn. 100 i 120 cm oraz studni połączeniowej ”SP1” średnicy wewn. 150 cm,
- wykonanie studni chłonnych o średnicy wewnętrznej 150 cm i głębokości 2,5 m (Sch1, Sch2) oraz 2,0 m (Sch3) z elementów betonowych z wpustem żeliwnym klasy D400,
- umocnienie skarp i rowów prefabrykatami ażurowymi typu krata.

3. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

4. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
6) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
7) zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
8) oznakowanie prowadzonych robót,
9) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
10) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

6. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).

7. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 2418538,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej „za cmentarzem” w miejscowości Ruda Łańcucka

1. Przedmiotem części 2 zamówienia jest przebudowa drogi gminnej "za cmentarzem" na dz. nr ewid. 284 w km 0+000 - 0+295 i na dz. ewid. 300 w km 0+000 - 0+205 w miejscowości Ruda Łańcucka. Szerokość jezdni zmienna – 3,0 - 8,0 m.

2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm o grubości – 20cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 4cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4cm,
- wykonanie odwodnienia powierzchniowego poprzez spadki poprzeczne i podłużne na tereny zielone,
- wykonanie poboczy utwardzonych, szerokości od 0,5 m (działka 284) do 0,75m (działka 300).
- wykonanie przebudowy sieci gazowej średniego ciśnienia o długości 10m o przekroju 63SDR11 i zabezpieczenie rurą osłonową dn 160 o długości 9m.

3. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

4. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
6) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
7) zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
8) oznakowanie prowadzonych robót,
9) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
10) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

6. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).

7. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 381503,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 3967 w Sarzynie oraz dz. ewid. nr 41 w Rudzie Łańcuckiej

1. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm o grubości - 25 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 4cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4cm,
- wykonanie poboczy.

2. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
6) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
7) zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
8) oznakowanie prowadzonych robót,
9) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
10) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).

6. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 54068,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 104813R w Rudzie Łańcuckiej

1. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm o grubości – 20 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 4cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4cm,
- wykonanie poboczy.

2. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
6) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
7) zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
8) oznakowanie prowadzonych robót,
9) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
10) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).

6. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

Na realizację w/w zamówienia wpłynęły następujące oferty:
1) Oferta nr 1: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś, Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk. Oferowana kwota brutto wyniosła: 444 468,25 zł, oferowany okres gwarancji: 60 miesięcy;
2) Oferta nr 3: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o. o., ul. Towarowa 44, 28-200 Staszów. Oferowana kwota brutto wyniosła: 584 169,32 zł, oferowany okres gwarancji: 60 miesięcy;
3) Oferta nr 4: MATBUD Sikora Sylwia, ul. Grunwaldzka 40, 36-040 Boguchwała. Oferowana kwota brutto wyniosła: 799 391,43 zł, oferowany okres gwarancji: 60 miesięcy;
4) Oferta nr 5: Konsorcjum firm: Lider: PBI Infrastruktura S. A., ul. Kolejowa 10 E, 23-200 Kraśnik Partner: PBI WMB Sp. z o. o., ul. Błonie 8, 27-600 Sandomierz. Oferowana kwota brutto wyniosła: 563 347,76 zł, oferowany okres gwarancji: 60 miesięcy;
5) Oferta nr 6: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski. Oferowana kwota brutto wyniosła: 545 060,29 zł, oferowany okres gwarancji: 60 miesięcy;

Zamawiający, po przeprowadzeniu badania złożonych w postępowaniu ofert, odrzucił ofertę Wykonawcy: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś, Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk jako niezgodną z warunkami zamówienia.

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty w/w Wykonawcy zostało opisane w informacji o unieważnieniu postępowania dostępnej na stronie internetowej postępowania.

Spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu oferta z najniższą ceną złożona przez firmę Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o. o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski na kwotę 545 060,29 zł przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie omawianej części zamówienia kwotę w wysokości 469 200,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zatem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444468,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799391,43 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.