eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narewka › Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Narewka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659562

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białowieska 1

1.5.2.) Miejscowość: Narewka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-220

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/narewka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11497bd6-af47-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001040/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - Zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101901/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z
dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Sukcesywna dostawa mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 w ilości do 11 000 ton w
miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie całej Gminy Narewka, przy czym minimalna łączna wielkość
świadczenia wynosi 2 000 ton.
3. Dostarczona mieszanka musi spełnić wymagania zawarte w:
1) PN-EN 933-1 „Badania geometrycznych właściwości kruszyw – Oznaczanie składu ziarnowego – Metoda przesiewania”;
2) PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach
budowlanych i budownictwie drogowym”.
4. Wraz z dostarczoną mieszanką Wykonawca przedkłada Zamawiającemu deklarację pochodzenia mieszanki (złoże
koncesjonowane) oraz aktualne badania potwierdzające spełnieni warunków zamówienia. Badania cech geometrycznych
mieszanek nie mogą być starsze niż 2 miesiące od dnia dostarczenia danej partii.
5. Mieszanka będzie dostarczane samochodami samowyładowczymi Wykonawcy w ilości i miejscu wskazanym przez
Zamawiającego (na terenie Gminy Narewka).
6. Mieszanka nie może zawierać gliny, gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić
pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (plastik, guma, itp.). W przypadku
ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń - na
koszt Wykonawcy.
7. Przy wycenie dostawy w celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie uwzględniał wszystkie koszty związane z
zakupem, transportem, rozładunkiem i ważeniem.
8. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów
oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie
realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych.
10. Strony uzgadniają, że dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane
Wykonawcy w sposób określony w § 4 ust. 4 wzoru umowy, określające:
1) ilość mieszanki,
2) miejsce dostawy, rozładunku, rozplanowanie (dostawa na określone drogi i/lub zwałki na terenie Gminy Narewka),
3) sposób rozładunku: punktowo (we wskazanym miejscu na hałdę) i/lub ciągle (z rozciągnięciem na całej długości
wskazanego odcinka),
4) osobę upoważnioną do odbioru i podpisania dokumentu WZ.
11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek mieszanki w miejscach wskazanych przez
Zamawiającego na terenie Gminy Narewka.
12. Dostawa przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia rozpocznie się w terminie do 2 dni kalendarzowych od dnia
otrzymania pisemnego (lub przekazanego pocztą elektroniczną) zapotrzebowania od Zamawiającego.
13. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczanego kruszywa pod względem ilości i jakości. Zamawiający dokona
odbioru jakościowego i ilościowego dostarczonego przedmiotu umowy w trakcie bieżących dostaw. Dostarczenie
przedmiotu umowy zostanie potwierdzone przez strony dokumentem - wydanie zewnętrzne (WZ).
14. W przypadku stwierdzenia niezgodności wagi z dokumentem WZ Zamawiający zapłaci tylko za rzeczywistą ilość
dostarczonego kruszywa. Każdy przypadek niezgodności wagi na dokumencie WZ i wagi rzeczywistej stanowić będzie
podstawę do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 1000 zł o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2).
15. Jeżeli Zamawiający stwierdzi odstępstwa dostarczonego kruszywa od opisu przedmiotu zamówienia polegające na:
1) obecności zanieczyszczeń obcych, w szczególności: azbest, popioły, metale, szkło;
2) obecności w kruszywie kruszyw sztucznych i/lub pochodzących z recyklingu,
3) obecności w kruszywie domieszek z gliny i/lub piasku,
- odmówi przyjęcia towaru.
16. Zamawiający każdorazowo może dokonać badania jakości dostarczonego kruszywa przez niezależne laboratorium/firmę
zewnętrzną.
17. Próbki kruszywa będą pobierane przy rozładunku przez pracownika Zamawiającego w obecności pracownika
Wykonawcy. Pobrane próbki będą dostarczone niezwłocznie do laboratorium/firmy zewnętrznej.
18. Przedstawiciel Wykonawcy ma prawo uczestniczyć przy procedurze transportu i przekazania do badania próbki
kruszywa do laboratorium/firmy zewnętrznej.
19. W przypadku otrzymania wyników z badań o których mowa w ust. 15 niezgodnych z normami o których mowa w ust. 3,
Zamawiający będzie żądał uzupełnienia brakującej frakcji lub dowiezienia mieszaki kruszyw o odpowiednich parametrach.
Kruszywo dowiezione przez Wykonawcę które nie spełnia wymogów na wniosek Zamawiającego winno zostać zebrane i
wywiezione z drogi. Ponadto stwierdzenie w sprawozdaniu z badań, iż próbka kruszywa jest niezgodna w stosunku do
wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowić będzie każdorazowo podstawę do
naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 5000 zł o której mowa w §7 ust. 2 pkt. 3), a także Zamawiający na prawo
obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami dokonanego badania
20. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania
podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.
21. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz
istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 943041,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1067517,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 943041,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „JAR-BUD” Jarosław Symko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421967268

7.3.4) Miejscowość: Kazimierowo 3

7.3.5) Kod pocztowy: 16-050

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 943041,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.