eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Budowa Ośrodka Zdrowia w Pilchowicach - dokończenie zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Ośrodka Zdrowia w Pilchowicach - dokończenie zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 235 65 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Ośrodka Zdrowia w Pilchowicach - dokończenie zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e62fd824-9fa8-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000652/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa Ośrodka Zdrowia w Pilchowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080707/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest dokończenie robót budowlanych związanych z budową Ośrodka Zdrowia w Pilchowicach wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami i instalacjami zewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu. Realizacja przedmiotu umowy obejmuje roboty w następującym zakresie:
1) architektury, konstrukcji oraz zagospodarowania terenu, tj.:
a) dokończenie i poprawa robót izolacyjnych przeciwwilgociowych ścian fundamentowych;
b) montaż rur spustowych;
c) montaż nawietrzaków do okien oraz klamek, regulacja okien;
d) montaż stolarki wewnętrznej;
e) wykonanie docieplenia poddasza oraz sufitu w wentylatorowni;
f) wykonanie posadzek z płytek gresowych (płytki w posiadaniu Zamawiającego);
g) wykonanie robót wykończeniowych ścian (gładzie, płytkowanie sanitariatów, umywalni oraz kotłowni, malowanie);
h) dokończenie i poprawa robót związanych z ociepleniem elewacji;
i) niwelacja terenu oraz założenie trawnika;
2) instalacji elektrycznych wewnętrznych, tj:
a) montaż opraw oświetleniowych, gniazdek, włączników oraz wyposażenia skrzynek rozdzielczych w budynku;
b) dokończenie instalacji odgromowej budynku;
c) montaż wraz z uruchomieniem kamer oraz rejestratora;
d) montaż wraz z uruchomieniem przycisku alarmowego p. poż.;
e) wykonanie instalacji zasilania i sterowania kotłowni;
f) montaż wraz z uruchomieniem centrali alarmowej;
3) kotłowni i instalacji wewnętrznej gazu, tj.:
a) montaż instalacji i urządzeń kotłowni gazowej;
b) wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej;
4) instalacji c.o, tj.:
a) montaż grzejników (grzejniki w posiadaniu Zamawiającego);
b) montaż kurtyn powietrznych;
5) wentylacji mechanicznej z klimatyzacją, tj.:
a) montaż wraz z uruchomieniem centrali wentylacyjnej;
b) montaż kratek nawiewno-wywiewnych;
c) wykonanie instalacji klimatyzacji;
6) instalacji wod-kan i p.poż., tj.:
a) wykonanie „białego montażu” na istniejących podejściach;
b) montaż hydrantów wewnętrznych;
7) instalacji zewnętrznych tj.:
a) likwidacja istniejącego, uszkodzonego ciągu kanalizacji sanitarnej wraz z ponownym jej wykonaniem;
b) wykonanie odcinka przyłącza wodociągowego od wodomierza do budynku wraz z montażem nowego wodomierza;
c) wykonanie przyłącza energetycznego od budynku do skrzynki zewnętrznej;
8) budowy zjazdu, drogi p.poż., parkingów oraz chodników tj.:
a) wykonanie drogi pożarowej wraz z placem manewrowym 20x20m;
b) wykonanie parkingu dla samochodów osobowych - 10 dodatkowych nowoprojektowanych stanowisk;
c) wykonanie chodników z kostki betonowej;
d) wykonanie zjazdu z drogi wewnętrznej na ulicę Strażaków.
2. Informacje dotyczące dokumentacji technicznej
Inwestycja zostanie realizowana zgodnie z Projektem Budowlanym oraz Projektem Wykonawczym z sierpnia 2018 autorstwa: Pracownia Projektowa mgr inż. Teresa Okowińska z siedzibą w 33-300 Nowy Sącz, ul. Gucwy 9 oraz dokumentacją inwentaryzacyjną ze stycznia 2022 r. autorstwa: AMK-PROJEKT z siedzibą w 44-100 Gliwice, ul. Dzierżona 65.
Inwestycja prowadzona będzie na działkach nr ew. 589/78, 861/79, 593/57, 439/79, 592/57, 438/54 obręb Pilchowice.
Adres projektowanej inwestycji: ul. Powstańców Śląskich i Strażaków, 44-145 Pilchowice.
Pozwolenie na budowę: decyzja nr 142/19 z dnia 19.02.2019 r. (Nr WAB.6740.3.253.2018).
2.1. PRZEZNACZENIA OBIEKTU
Przedmiotowy budynek przeznaczony będzie dla Gminnego Ośrodka Zdrowia. Zawiera POZ dla dorosłych i dzieci oraz gabinety specjalistyczne dla kardiologa, okulisty, chirurga, dentysty, ginekologa, urologa oraz zespół pomieszczeń do rehabilitacji i kinezyterapii.
2.2. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
W ramach przedmiotowej inwestycji projektuje się:
1) budynek 1-kondygnacyjny, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej, dostosowany dla osób niepełnosprawnych;
2) drogę pożarową wraz z placem manewrowym 20x20m;
3) parking dla samochodów osobowych - 10 dodatkowych nowoprojektowanych stanowisk + 18 istniejących stanowisk;
4) chodniki z kostki betonowej;
5) obudowaną osłonę śmietnikową na pojemniki kontenerowe wraz z placykiem;
6) podziemny, szczelny, wybieralny osadnik fekalny, o pojemności do 10 m3;
7) zjazd z drogi wewnętrznej na ulicę Strażaków.
Zestawienie powierzchni - bilans terenu:
Powierzchnia: m2 %
Powierzchnia działek w granicach bilansowania:
861/79
589/78
593/57
439/79 10 405,00
4781,00
5166,00
52,00
406,00 100
Powierzchnia projektowanej zabudowy - ośrodek zdrowia 842,52 8,10
Powierzchnia projektowanego osadnika 10,00 0,10
Powierzchnia projektowanych dróg, placów i parkingu 978,35 9,40
Powierzchnia projektowanych chodników 543,03 5,22
Powierzchnia istniejących chodników 312,74 3,00
Powierzchnia istniejących parkingów 644,81 6,20
Powierzchnia istniejących dróg 18,97 0,18
Powierzchnia zieleni istniejącej i projektowanej, powierzchnia biologicznie czynna 7 054,58 67,80
2.3. ZAGADNIENIA KONSTRUKCYJNO – MATERIAŁOWE
Budynek wykonano jako wolnostojący jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek użyteczności publicznej z poddaszem nieużytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej - murowanej. Więźba dachowa drewniana płatwiowo – krokwiowa, pokrycie blachą dachówkową. Budynek podzielony dylatacją na dwie części.
Charakterystyczne dane budynku:
Powierzchnia użytkowa obiektu 717,20 m2
Powierzchnia zabudowy 842,52 m2
Kubatura całkowita m3 4 735,70 m3
Kubatura ogrzewana 3 218,43 m3
Liczba kondygnacji 1 - parter
Ilość personelu obsługi
Ilość personelu lekarskiego osób 16
osób 10
Wysokość budynku, budynek niski
/w najwyższym miejscu ponad teren projektowany/ 8,64 m
2.4. INSTALACJE
Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje wewnętrzne:
1) instalację centralnego ogrzewania zasilaną kotłem gazowym;
2) instalację ciepła technologicznego;
3) instalację wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej;
4) instalację klimatyzacji;
5) instalację gazową;
6) instalację wody: zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej;
7) instalację hydrantową;
8) instalację kanalizacji sanitarnej;
9) instalacje elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3237473,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3900000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3237473,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM KONTRAKT Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381839210

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 27a

7.3.4) Miejscowość: Łąka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-241

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3237473,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.