eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fałków › Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury społecznej na terenie Gminy Fałków



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury społecznej na terenie Gminy Fałków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA FAŁKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Fałków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-260

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.falkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.falkow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury społecznej na terenie Gminy Fałków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69bd6494-aa5e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029025/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury społecznej na terenie Gm. Fałków - Polski Ład edycja I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094854/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4047598,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje modernizację budynków użyteczności publicznej m.in. poprzez wymianę przestarzałych źródeł ciepła na ekologiczne pompy ciepła, montaż instalacji OZE – panele fotowoltaiczne (Urząd Gminy, Ośrodki Zdrowia, szkoły, remizy, świetlice, oczyszczalnia ścieków, hydrofornia) oraz poprawę ich efektywności energetycznej m.in. poprzez wymianę okien, pokryć dachowych, ocieplenie ścian, wymianę opraw oświetlenia wewnętrznego na LED oraz modernizację infrastruktury społecznej ( ułatwienia dla osób niepełnosprawnych)

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) Modernizację budynku OSP w Wąsoszu
2) Modernizację budynku OSP w Turowicach
3) Modernizację budynku OSP w Zbójnie
4) Modernizację budynku świetlicy wiejskiej w Gustawowie
5) Modernizację budynku świetlicy wiejskiej w Sulborowicach
6) Modernizację budynku szatni na boisku sportowym w Fałkowie
7) Montaż pompy ciepła w budynku Urzędu Gminy w Fałkowie
8) Budowę instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni wody w Czermnie
9) Budowę instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Fałkowie
10) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy w Fałkowie
11) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej w Czermnie
12) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku OSP w Czermnie
13) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej w Fałkowie
14) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku hali sportowej w Fałkowie
15) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku OSP w Fałkowie
16) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku Ośrodka Zdrowia w Fałkowie
17) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku Ośrodka Zdrowia w Czermnie

Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Dodatkowo jako materiał pomocniczy przedstawiony jest przedmiar robót budowlanych przewidzianych do wykonania. Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej lub innych załączników do SWZ – a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty – przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym przyjętym w niniejszym zamówieniu. Zakres robót wskazany w przedmiarach należy traktować jedynie pomocniczo, jednak przygotowane na podstawie przedmiarów kosztorysy ofertowe, należy dostarczyć do zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.

Wymagany okres gwarancji:
- co najmniej 3 lata na całość zadania
- co najmniej 5 lat na instalacje fotowoltaiczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

44622000-6 - Układy odzyskiwania ciepła

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6949500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoEnergia Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591953988

7.3.3) Ulica: Olszewskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-663

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.