eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Wymiana urządzenia deduplikacyjnego i serwera systemu backupu działających w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A."



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143417 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wymiana urządzenia deduplikacyjnego i serwera systemu backupu działających
w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana urządzenia deduplikacyjnego i serwera systemu backupu działających
w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7840b76-db21-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106407/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/SI/40

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140000

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z montażem oraz uruchomieniem:
1) urządzenia deduplikacyjnego – 1 szt.,
2) serwera z systemem do obsługi backupu – 1 szt.,
- wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, montażem, migracją danych, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego oraz opracowaniem dokumentacji powykonawczej.
1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań dotyczących dostarczonych urządzeń zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji.
1.3 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest także zobowiązany do pozyskania na rzecz Zamawiającego licencji na system operacyjny serwera oraz na oprogramowanie zainstalowane na dostarczonych urządzeniach, obejmującej pola eksploatacji niezbędne do korzystania z tego oprogramowania zgodnie z przeznaczeniem. Licencje winny być udzielone na czas nieoznaczony.

2. Dostawa urządzenia deduplikacyjnego i serwera
2.1 Szczegółowe parametry techniczne urządzenia deduplikacyjnego i serwera zostały opisane w załączniku nr 1 do Specyfikacji.
2.2 Urządzenie deduplikacyjne i serwer dostarczone w ramach niniejszego zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nie mogły zostać zakupione w ramach żadnego innego projektu realizowanego przez Wykonawcę lub osobę trzecią w kraju lub za granicą.
2.3 Urządzenie deduplikacyjne i serwer muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta tych urządzeń na terenie kraju.
2.4 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie producenta urządzeń, sporządzone w języku polskim, na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w pkt. 2.2 i 2.3.
2.5 Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2.4 stanowi warunek dokonania odbioru dostarczonych urządzeń bezpiecznego dostępu do sieci przez Zamawiającego i zapłaty wynagrodzenia.

3. Obowiązki Wykonawcy:
3.1 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, na zasadach określonych w treści Specyfikacji oraz wzoru umowy.
3.2 Wykonawca dostarczy urządzenie deduplikacyjne i serwer na własny koszt do siedziby Zamawiającego (Dział Informatyki, budynek C1, I piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.00 – 15.00. O przygotowaniu dostawy, Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem, nie później niż na 2 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
3.3 Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 7 dni, licząc od daty zawarcia umowy, do złożenia w siedzibie Kopalni harmonogramu wykonania przedmiotu umowy, obejmującego dokładne daty i godziny, sporządzonego w formie pisemnej.
3.4 Opracowany harmonogram podlega pisemnemu zatwierdzeniu przez Kierownika Działu IT Zamawiającego. Zmiana zatwierdzonego harmonogramu wykonania przedmiotu zamówienia wymaga ponownego zatwierdzenia przez Kierownika Działu IT Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3.5 Wykonanie przedmiotu umowy winno nastąpić w terminach szczegółowo określonych w harmonogramie.
3.6 Prace realizowane przez Wykonawcę nie mogą powodować żadnych przerw w pracy systemów informatycznych Zamawiającego w godzinach od 5:30 do 22:00. Wszystkie prace związane z koniecznością wyłączenia dotychczas używanych urządzeń i systemów informatycznych mogą być przeprowadzane wyłącznie w godzinach od 22.00 do 5.30, po uprzednim uzgodnieniu terminu prac z Działem Informatyki Zamawiającego.
3.7 Wykonawca winien ze szczególną starannością zabezpieczyć znajdujący się w rejonie prac sprzęt teleinformatyczny. Urządzenia i kable winny być zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi, zapyleniem, zawilgoceniem oraz zapewniać wymagany sposób wentylacji i wymaganą temperaturę pracy.
3.8 Wszelkie zmiany w połączeniach i rekonfiguracje urządzeń informatycznych muszą być uzgodnione z Działem Informatyki Zamawiającego.
3.9 Dostęp do pomieszczeń z infrastrukturą informatyczną musi być każdorazowo uzgadniany z Działem Informatyki Zamawiającego.
3.10 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
1) szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia;
2) szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia;
3) utrzymanie ładu i porządku w miejscu wykonywania prac.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do SWZ a zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl .

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170355 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170355 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170355 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STORIO Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP6832087517

7.3.3) Ulica: ul. Reformacka 25

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170355 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.