eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa wyposażenia laboratorium szkolnej pracowni mikrobiologii w ramach projektu "Współpraca w ramach branży spożywczej szansą na rozwój regionu".



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143307 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia laboratorium szkolnej pracowni mikrobiologii
w ramach projektu „Współpraca w ramach branży spożywczej szansą na rozwój regionu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia laboratorium szkolnej pracowni mikrobiologii
w ramach projektu „Współpraca w ramach branży spożywczej szansą na rozwój regionu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bea77972-e546-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001896/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia laboratorium szkolnej pracowni mikrobiologii w ramach projektu „Współpraca w ramach branży spożywczej szansą na rozwój regionu”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Współpraca w ramach branży spożywczej szansą na rozwój regionu”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, oś priorytetowa II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie 2.15 Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116503/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131571,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podstawowego wyposażenia laboratorium szkolnej pracowni mikrobiologii, niezbędnego do analiz mikrobiologicznych żywności w celu należytej realizacji zmodyfikowanego programu nauczania dla kierunku technik technologii żywności z zakresu bezpieczeństwa żywności, w tym analizy mikrobiologicznej.
2. Podstawowe wyposażenie pracowni będące przedmiotem zamówienia stanowią:
1) urządzenia laboratoryjne: autoklaw, cieplarka, wagi, chłodziarki, inkubator, łaźnia wodna, suszarka laboratoryjna, komora laminarna, dygestorium, licznik kolonii bakterii, które będą umieszczone w sterylnej części pracowni;
2) sprzęt laboratoryjny: mikroskopy, palniki, drobny sprzęt oraz szkło laboratoryjne, które stanowić będą wyposażenie stanowisk uczniowskich;
3) podłoża, pożywki, preparaty i odczynniki.
3. W ramach wykonania zamówienia, zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu własnych materiałów, własnym staraniem i na własny koszt, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów lub materiałów eksploatacyjnych:
1) dokonać montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń laboratoryjnych na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie Zespołu Szkół Spożywczych Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu;
2) dokonać uruchomienia i przetestowania dostarczonych urządzeń laboratoryjnych w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie oraz przygotowania ich do prawidłowego użytkowania, zgodne z ich przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego;
3) przeprowadzić instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi, użytkowania, utrzymania i konserwacji dostarczonych urządzeń laboratoryjnych w miejscu ich zamontowania.
4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcęurządzenia laboratoryjne i sprzęt laboratoryjny muszą:
a) spełniać wymagania norm technicznychstosowanych w Polsce oraz norm europejskich,
b) być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy i materiały eksploatacyjne niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych lub materiałów eksploatacyjnych;
2) dostarczone produkty stanowiące elementy przedmiot zamówienia muszą być:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania,
c) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
d) zapakowane w oryginalne opakowania ich producentów;
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia przez Wykonawcę urządzeń laboratoryjnych i sprzętu laboratoryjnego, będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi;
4) zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia laboratoryjne i sprzęt laboratoryjny muszą posiadać instrukcje obsługi, a te które tego wymagają, również: dokumentacje techniczno-rozruchowe (DTR), aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodnościz obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach lub sprzęcie, a także karty gwarancyjne;
5) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 4 muszą być:
a) dostarczone wraz z urządzeniami lub sprzętem, których dotyczą,
b) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD;
6) gwarancje (karty / warunki gwarancyjne) dotyczące urządzeń i sprzętu dostarczonego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego, staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie;
7) bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
5. Szczegółowy ilościowy i jakościowy zakres dostawy będącej przedmiotem zamówienia oraz minimalne parametry techniczne i wymagania zamawiającego określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na zaoferowane urządzenia i sprzęt laboratoryjny, o których mowa w ust. 4 pkt 1 i pkt 2, rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń i nie krótszy niż okres gwarancji określony dla poszczególnych urządzeń i sprzętu przezich producentów;
2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
7. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ, samodzielnie lub przy udziale i pomocy podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154556,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154556,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154556,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ALCHEM Grupa” Spółką z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017381150

7.3.3) Ulica: Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154556,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.