eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › Remont dróg gminnych i budowa odwodnienia w m. Franciszków oraz przebudowa odwodnienia w m. Krępiec



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych i budowa odwodnienia w m. Franciszków oraz przebudowa odwodnienia w m. Krępiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814605700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0a0befc-a093-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych i budowa odwodnienia w m. Franciszków oraz przebudowa odwodnienia w m. Krępiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a0befc-a093-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049899/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa systemu odwodnienia w m. Krępiec i m. Franciszków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068718

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 466283,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części nr 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na:
1) Remoncie nawierzchni asfaltowej na ulicach:
 Rumiankowej w m. Franciszków – droga wewnętrzna,
 Jaśminowej w m. Franciszków – droga wewnętrzna,
 Spokojnej w m. Franciszków – droga gminna nr 105530 L,
2) Budowie odwodnienia – studni chłonnych z przyłączami wpustów ulicznych. Roboty budowlane i towarzyszące wchodzące w zakres inwestycji w szczególności obejmą:
 geodezyjne założenie reperów wysokościowych i wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanego remontu,
 rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej,
 częściowe rozebranie warstw podbudowy,
 rozebranie uszkodzonych krawężników betonowych,
 rozebranie części odwodnienia liniowego na skrzyżowaniu ul. Spokojnej z ul. Szkolną,
 przedłużenie istniejącego odwodnienia liniowego na skrzyżowaniu ul. Spokojnej z ul. Szkolną,
 wykonanie wykopów,
 wbudowanie studni betonowych studni z kręgów betonowych,
 wbudowanie studzienek wpustowych z kręgów betonowych,
 wbudowanie przykanalików (przyłączy) do studni chłonnych,
 zasypanie z zagęszczeniem wykopów po wbudowaniu elementów odwodnienia,
 wbudowanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
 odtworzenie podbudowy jezdni,
 oczyszczenie istniejących warstw konstrukcyjnych,
 skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową,
 wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego,
 wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego,
 wykonanie regulacji wysokościowej zjazdów,
 wykonanie regulacji wysokościowej ścieżki pieszo-rowerowej z kostki betonowej,
 konserwację rowu przydrożnego drogi powiatowej z umocnieniem płytami ażurowymi,
 wykonanie przepustu rurowego pod zjazdem indywidualnym wraz z umocnieniem skarp kamieniem narzutowym,
 regulacja wysokościowa zjazdów indywidualnych,
 uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 415354,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części nr 2 obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odwodnienia drogi gminnej – ul. Wyspiańskiego – poprzez budowę zespołu dwóch studni chłonnych podłączonych do istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej.
Roboty budowlane i towarzyszące wchodzące w zakres inwestycji obejmą:
 geodezyjne założenie reperów wysokościowych i wytyczenie projektowanych elementów,
 usunięcie warstwy ziemi urodzajnej w zakresie projektowanych elementów drogi,
 rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej istniejącego chodnika,
 rozbiórka obrzeży i krawężników betonowych,
 wykonanie wykopów pod studnie chłonne,
 wbudowanie kręgów studni chłonnych na ławach betonowych,
 wykonanie zasypki wykopów studni chłonnych,
 montaż przykanalików na podsypce piaskowej,
 wypełnienie studni mieszanką żwirów, geowłókniny i piasku,
 wbudowanie kręgów odciążających i płyt pokrywowych,
 montaż włazów żeliwnych,
 odtworzenie nawierzchni chodnika,
 odtworzenie poboczy drogi,
 odtworzenie zieleńców,
 uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 50928,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450247,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER Krzysztof Guz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430661668

7.3.3) Ulica: Krężnica Jara 444

7.3.4) Miejscowość: Krężnica Jara

7.3.5) Kod pocztowy: 20-515

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48093,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48093,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Kozak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430958322

7.3.3) Ulica: 121 Jacków

7.3.4) Miejscowość: Mełgiew

7.3.5) Kod pocztowy: 21-007

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48093,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.