Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071832/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143178 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/BZ/4620-8/2021: Dostawa środków czystości i higieny do AMW Sinevia Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/BZ/4620-8/2021: Dostawa środków czystości i higieny do AMW Sinevia Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af6e5505-c214-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071832/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/BZ/4620-8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249182,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i higieny na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o. Dokładny wykaz przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu oraz jego ilości szacunkowe) znajduje się w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia), natomiast wykonanie zamówienia – dostawy zawarte są w Projekcie Umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb, partiami na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez
Zamawiającego w formie informacji pisemnej lub telefonicznej. Towar dostarczany będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu max. 3 dni od dnia złożenia zamówienia. Dostawy realizowane w godzinach od 7:30 do 14:00 do podanych poniżej lokalizacji:• 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6,• 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80d,• 62-200 Gniezno, ul.
Jana III Sobieskiego 20,• 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.Przedmiot zamówienia należy wykonać z wyżej wymienionymi warunkami oraz zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, a także opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu cenowym – załącznik nr 7 do SWZ.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia określonego w SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33711900-6 - Mydło
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741300-9 - Środek odkażający do rąk
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39224200-0 - Szczotki
39224340-3 - Kosze
39224350-6 - Śmietniczki
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
39713000-3 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39812400-1 - Zmiotki
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201252,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245929,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201252,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481758352
7.3.3) Ulica: Wierzbicka, nr 58, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201252,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-40/2024: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku nr 3 w zakresie budowy kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo
- SVA/U/4620-39/2024: Przebudowa kotłowni olejowej w budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Podebłocie
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
- SVA/W/J/4620-8/2024: Roboty polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- SVA/U/4620-34/2024: Przebudowa kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji c.o. oraz budowa kotłowni olejowej wraz z wymianą instalacji c.o. na terenie kom. woj. w m. Szeroki Bór Piski.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów itp.
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.