Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106528/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów technicznych dla Stargardzkiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w podziale na 4 pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STARGARDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811192960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ANDRZEJA STRUGA, nr 29
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915784750
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tbs.stargard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów technicznych dla Stargardzkiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w podziale na 4 pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fee2e63-b18f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106528/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TT/ZP-7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 178405,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130755,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Artykuły hydrauliczne1) Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, opisy materiałów podane są w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2) Materiały budowlane, będące przedmiotem zamówienia muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych oznacza to że można zastosować zamienniki, ale muszą one posiadać parametry nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
3) w przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentach zamówienia dla jego opisu wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W sytuacji kiedy wykonawca przewiduje zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń zamawiający wymaga złożenia na wezwanie zamawiającego stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych materiałów i urządzeń np. karty katalogowe potwierdzające posiadanie wymaganych cech, opisy zawierające porównanie pomiędzy parametrami technicznymi, użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) materiałów i urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, a tymi proponowanymi w ramach równoważności przez wykonawcę lub inne dokumenty wykazujące równoważność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
44220000-8 - Stolarka budowlana
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
4.5.5.) Wartość części: 85863,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3- artykuły ogólnobudowlane1) Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, opisy materiałów podane są w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2) Materiały budowlane, będące przedmiotem zamówienia muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych oznacza to że można zastosować zamienniki, ale muszą one posiadać parametry nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
3) w przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentach zamówienia dla jego opisu wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W sytuacji kiedy wykonawca przewiduje zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń zamawiający wymaga złożenia na wezwanie zamawiającego stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych materiałów i urządzeń np. karty katalogowe potwierdzające posiadanie wymaganych cech, opisy zawierające porównanie pomiędzy parametrami technicznymi, użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) materiałów i urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, a tymi proponowanymi w ramach równoważności przez wykonawcę lub inne dokumenty wykazujące równoważność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
44220000-8 - Stolarka budowlana
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
4.5.5.) Wartość części: 21299,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4- okucia, zamki, wkładki1) Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, opisy materiałów podane są w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2) Materiały budowlane, będące przedmiotem zamówienia muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych oznacza to że można zastosować zamienniki, ale muszą one posiadać parametry nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
3) w przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentach zamówienia dla jego opisu wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W sytuacji kiedy wykonawca przewiduje zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń zamawiający wymaga złożenia na wezwanie zamawiającego stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych materiałów i urządzeń np. karty katalogowe potwierdzające posiadanie wymaganych cech, opisy zawierające porównanie pomiędzy parametrami technicznymi, użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) materiałów i urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, a tymi proponowanymi w ramach równoważności przez wykonawcę lub inne dokumenty wykazujące równoważność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
44220000-8 - Stolarka budowlana
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
4.5.5.) Wartość części: 10706,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5- narzędzia i akcesoria1) Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, opisy materiałów podane są w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2) Materiały budowlane, będące przedmiotem zamówienia muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych oznacza to że można zastosować zamienniki, ale muszą one posiadać parametry nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
3) w przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentach zamówienia dla jego opisu wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W sytuacji kiedy wykonawca przewiduje zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń zamawiający wymaga złożenia na wezwanie zamawiającego stosownych dokumentów uwiarygodniających równoważność oferowanych materiałów i urządzeń np. karty katalogowe potwierdzające posiadanie wymaganych cech, opisy zawierające porównanie pomiędzy parametrami technicznymi, użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) materiałów i urządzeń ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, a tymi proponowanymi w ramach równoważności przez wykonawcę lub inne dokumenty wykazujące równoważność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
44220000-8 - Stolarka budowlana
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
4.5.5.) Wartość części: 1006,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawy wyrobów medycznych do Pracowni Endoskopii na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Adaptacja istniejącego boiska o nawierzchni bitumicznej na boisko sportowe do piłki nożnej o nawierzchni bezpiecznej przy Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Stargardzie.
- Dostawa plakietek do numerowania surowca drzewnego
- "USŁUGI OCHRONY IMPREZ "OTWARCIE AMFITEATRU" I "STARGARD FESTIWAL '24"'
- Wykonanie termomodernizacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Młyńskiej 10 w Stargardzie.
- Doposażenie wentylacji mechanicznej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPW ZOZ w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska, ul. Krakowska 1
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych, elementów małej architektury oraz roślin do nasadzeń dla zadania pn. "Rewitalizacja rynku w Miłosławiu z rozbudową infrastruktury rekreacyjnej"
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.