eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wijewo › Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Wijewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655494085

1.5.8.) Numer faksu: 655494755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e7586a9-9889-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030735/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070553/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR 271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 82705,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno”:

1.W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno” przewiduje się w szczególności:

1. Roboty rozbiórkowe – posadzki, okładziny schodów,
2. Modernizacja wywiewu wentylacji z sali,
3. Wykonanie tynków, gładzi gipsowych na ścianach i sufitach wraz z malowaniem,
4. Dostawa i montaż sufitu napinanego – kompletny system,
5. Przygotowanie podłoża pod posadzki i położenie płytek.
6. Wykonanie obudów ściennych oraz listew okiennych, obsadzenie parapetów wewnętrznych,
7. Wykonanie obudów grzejników,
8. Montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
9. Instalacje elektryczne - kinkiety
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla „Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno” określa:
- Przedmiar robót [załącznik nr 5 do SWZ]
- Projekt techniczny i wizualizacja [załącznik nr 6 do SWZ]
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 7 do SWZ]
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) -uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy zrealizować:
a) zgodnie z poz. 25 oraz poz. 26 przedmiaru robót należy dokonać montażu jednych drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych zewnętrznych o łącznej powierzchni 4,160 m2 oraz jednych drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych zewnętrznych o łącznej powierzchni 5,122 m2.
Zamawiający wskazuje parametry techniczne stolarki aluminiowej zewnętrznych, do uwzględnienia w wycenie:
Dane techniczne drzwi: - PROFIL: aluminiowy
- KOLOR: antracyt - WYMIARY DRZWI : a) drzwi nr 1: drzwi dwuskrzydłowe zewnętrzne otwierane na zewnątrz – łączna powierzchnia 4,160 m2, w tym jedno skrzydło drzwiowe aluminiowe w pełni wypełnione o wymiarach 2,10 x 1,00, drugie skrzydło drzwiowe aluminiowe w pełni wypełnione o wymiarach 2,10 x 0,70, świetlik nad skrzydłami drzwiowymi z profilu aluminiowego wypełniony szybą zespoloną (nie otwierany) o wymiarach 1,70 x 0,35
b) drzwi nr 2: drzwi dwuskrzydłowe zewnętrzne otwierane na zewnątrz – łączna powierzchnia 5,122 m2, w tym jedno skrzydło drzwiowe aluminiowe w pełni wypełnione o wymiarach 2,10 x 1,00, drugie skrzydło drzwiowe aluminiowe w pełni wypełnione o wymiarach 2,10 x 1,00, świetlik nad skrzydłami drzwiowymi z profilu aluminiowego wypełniony szybą zespoloną (nie otwierany) o wymiarach 2,00 x 0,46.
- WYPOSAŻENIE DRZWI: 1x zamek, klamka/klamka, próg aluminiowy - Współczynnik: U (max 1,1) zgodnie z aktualnymi warunkami technicznymi.
b) zgodnie z pozycją 5 przedmiaru robót należy dokonać montażu: jednej sztuki drzwi o wymiarach: szer. 80cm, wys.200cm, ościeżnica obejmująca, gr. ściany 25cm, drugiej sztuka drzwi o wymiarach: szer. 80cm, wys. 200cm, ościeżnica obejmująca, gr. ściany 38cm.
c) na sali bocznej zgodnie z poz. 13 przedmiaru robót należy zamontować sufit napinany jako kompletny system, według proponowanej wizualizacji zawartej na rys. 8 i rys. 3 z wyłączeniem sztukaterii, która nie stanowi przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wskazuje parametry sufitu napinanego:
- wykonanie konstrukcji pod sufit napinany z systemowych profili aluminiowych (konstrukcja do napięcia błony sufitu o powierzchni 88,96 m2 ). Konstrukcja montowana bezpośrednio do istniejącego sufitu betonowego, przy zachowaniu dystansu od istniejącego sufitu od 8 do10 cm.
- napięcie błony sufitu (błona biała matowa) na powierzchni 88,96 m2.
4. W dokumentacji projektu sali WDK w miejscowości Brenno, w części dotyczącej Aranżacji (wizualizacji) częściowo wykazany został również zakres i opis prac, który nie jest objęty przedmiotem zamówienia i który realizowany będzie w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania kompletnej aranżacji dla całego obiektu).
Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty w przedmiarze robót ( zał. nr 5 do SWZ).

4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków

5. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w § 11 projektu umowy czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ).
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
6. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w § 11 projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328378,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Artur Cichy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971457567

7.3.3) Ulica: ul. Wiatraczna 12

7.3.4) Miejscowość: Brenno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-150

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.