Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierzowska 31 A
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256400807
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srsiedlce@siedlce.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9086588d-b411-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061969/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliwa gazowego do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31 A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zam. Publ. 4 / 2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 994796,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31 A w okresie od dnia 01 maja 2022 r. do dnia 30 kwietnia 2023 r.
Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego będzie realizowana na podstawie umowy kompleksowej zawierającej postanowienia
dotyczące sprzedaży i dystrybucji gazu ziemnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Sąd Rejonowy w Siedlcach unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Pzp.Sąd Rejonowy w Siedlcach prowadził postępowanie w przetargu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2021 r. poz. 2019 ze zm.) na „Dostawę gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach” pod sygn. Zam. Publ. 3 / 2022. Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c) ustawy Pzp w dniu 30 marca 2022 r. Z uwagi na ceny ofert złożonych w unieważnionym postępowaniu, Zamawiający dokonał ponownego oszacowania szacunku przed wszczęciem kolejnego postępowania, Zamawiający ponownie dokonał ustalenia wartości zamówienia. Zważywszy, że wartość szacunkowa w unieważnionym postępowaniu wynosiła 359 529,89 zł netto, Zamawiający ponownie dokonując szacunku zwiększył ww. wartość do kwoty najkorzystniejszej oferty złożonej w unieważnionym postępowaniu tj. do kwoty 994 796,28 zł netto.
Zamawiający wszczął postępowanie w przetargu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2019 ze zm.)
na „Dostawę gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach” pod sygn. Zam. Publ. 4 / 2022 dokonując publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, czyli z naruszeniem m.in. art. 130 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP zgodnie, z którym Zamawiający wszczyna postępowanie o udzielenie zamówienia przez przekazanie ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, w przypadku trybu przetargu nieograniczonego.
Dokonany przez Zamawiającego szacunek zgodnie z aktualnym Obwieszczeniem Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 03.12.2021 r. (Dz. U. „Monitor Polski „ z dnia 15.12.2021 r. poz. 1177) determinował wszczęcie postępowania zgodnie z przepisami o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości równej lub przekraczającej progi unijne (w przypadku udzielania zamówień klasycznych przez jednostki sektora finansów publicznych to 623 504 zł.)
Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podstawą unieważnienia (wzruszenia) umowy w sprawie zamówienia publicznego może być wyłącznie zaistnienie zdarzeń opisanych w treści art. 457 ust. 1 ustawy Pzp. Jako okoliczności skutkujące możliwością unieważnienia umowy ustawa Pzp wymienia m.in.: udzielenie zamówienia przez zamawiającego z naruszeniem ustawy, zawarcie umowy ramowej lub ustanowienie dynamicznego systemu zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert (art. 457
ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp). Ww. przepis statuuje kilka samodzielnych okoliczności, które mogą potencjalnie stanowić podstawę unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pomimo dość nieprzejrzystego sformułowania przepisu wszystkie one związane są z zaniechaniem przez
zamawiającego zasadniczego obowiązku, jakim jest obowiązek opublikowania ogłoszenia lub przekazania ogłoszenia do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050653,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050653,33 PLN
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Artyleryjskiej na odcinku od ul. Okopowej do ul. Leśnej w Siedlcach
- Dostawa preparatów i wyrobów stosowanych do dezynfekcji sprzętu medycznego, urządzeń i powierzchni
- Dostawa testów diagnostycznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa i montaż klimatyzatorów.
- Remont ścian w budynku przy ul. Żytnia 39
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Modernizacja obiektu - I/Mińsk Mazowiecki"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DLA ZGO AQUARIUM SP. Z O.O.
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu na okres od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r."
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Dostawa gazu ziemnego
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Klembów, GOK w Klembowie oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w Klembowie przez okres 12 miesięcy
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do Oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.