eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Dęblin w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych
na terenie miasta Dęblin w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO DĘBLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8830001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych
na terenie miasta Dęblin w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baaae26c-b00c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027893/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105052/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RMI.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi utrzymania zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz dróg znajdujących się na terenach będących własnością Miasta Dęblin w 2022 roku, w zakresie koszenia poboczy oraz trawników wzdłuż dróg gminnych wraz z uprzątnięciem skoszonych traw i chwastów oraz usuwanie z pasa drogowego zanieczyszczeń porzuconych przez użytkowników dróg, wraz z zagospodarowaniem pozyskanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2021r , poz. 779 ze zm.), tj:
1) Koszenie w zależności od występujących potrzeb (uzależnionych od tempa wzrostu traw), w ilości: 1 x w miesiącu maju, 2 x w miesiącu czerwcu, 2 x w miesiącu lipcu, 1 x w miesiącu sierpniu, 1 x w miesiącu wrześniu,1 x w miesiącu październiku - tj. łącznie 8-krotność w w/w okresie.
Powyższy zakres dotyczy koszenia 29,50 km (długości dróg liczonych jednostronnie) w tym:
- 15,0 km dróg z trawnikami okrawężnikowanymi,
- 14,5 km dróg z poboczami nieokrawężnikowanymi – w tym koszenie poboczy do szer. 1,00 mb.
2) Usuwanie zanieczyszczeń z pasa drogowego 40 km dróg - dotyczy całej szerokości pasa drogowego.
3) Zakres prac obejmuje również prawidłowe zagospodarowanie pozyskanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zadania zapewnia Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MAKLESZ Leszek Kępka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7162259909

7.3.3) Ulica: Stryj 73

7.3.4) Miejscowość: Kłoczew

7.3.5) Kod pocztowy: 08-550

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-02 do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.