eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › "Budowa hali sportowej przy CEZiU "Kopernik" w Wyszkowie".



Ogłoszenie z dnia 2022-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa hali sportowej przy CEZiU „Kopernik” w Wyszkowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa hali sportowej przy CEZiU „Kopernik” w Wyszkowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ee5827-8f22-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030621/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Budowa hali sportowej przy CEZiU „Kopernik” w Wyszkowie”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059484/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sz.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13820946,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Budowa hali sportowej przy CEZiU „Kopernik” w Wyszkowie

2) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie
Hali sportowo-widowiskowej wraz z łącznikiem o kubaturze całkowitej 20.727,26 m3, w tym:
• hala sportowo - widowiskowa - 19.084,26 m3
• łącznik - 1.643,00 m3
przy Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w Wyszkowie

Zamawiający informuje, że:
 Realizację przedmiotowego zamówienia przewiduje się z dofinansowaniem ze środków:
 Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”;
 Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL);
 Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu „Sportowa Polska” – program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej.

 Roboty prowadzone będą na terenie Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w bezpośrednim sąsiedztwie użytkowanych obiektów, w trakcie trwania roku szkolnego w związku z czym obowiązkiem Wykonawcy będzie m.in. zapewnienie na własny koszt niezakłóconego funkcjonowania CEZiU „Kopernik” i ograniczenia do niezbędnego minimum ewentualnych utrudnień w pracy CEZiU „Kopernik” wynikających z prowadzonych robót.

 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje min. demontaż i przebudowę odcinka sieci cieplnej, zasilającej obiekty CEZIU „Kopernik” oraz inne obiekty, w tym m.in. Szkołę Podstawową nr 2 i Zespół Szkół nr 3 w związku z czym obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie na własny koszt niezakłóconego funkcjonowania innych obiektów (zwłaszcza szkół: SP nr 2 i ZS nr 3) zasilanych z przebudowywanej miejskiej sieci ciepłowniczej - szczególnie w sezonie grzewczym.

3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

 Roboty branży konstrukcyjno-budowlanej – roboty rozbiórkowe (istniejącej sali gimnastycznej)
 Roboty branży konstrukcyjno-budowlanej – roboty budowlane (HALA SPORTOWA I ŁĄCZNIK)
HALA SPORTOWA - Stan zero:
- roboty ziemne
- fundamenty
- zbrojenie betonu
- warstwy podposadzkowe
HALA SPORTOWA - Stan surowy:
- konstrukcje żelbetowe
- ściany murowane zewnętrzne
- ściany murowane wewnętrzne
- ścianki działowe
- dach
- ślusarka i stolarka zewnętrzne
HALA SPORTOWA - Roboty wykończeniowe:
- ślusarka i stolarka drzwiowa
- tynki, okładziny
- sufity
- posadzki:
• izolacje i wylewki
• parter
• piętro
• okładziny schodów
- malowanie i licowanie
- elementy ślusarskie
ŁĄCZNIK – Stan zero:
- roboty ziemne
- fundamenty
ŁĄCZNIK - Stan surowy:
- słupy
- belki i wieńce
- szyb windowy
- stropy
- ściany murowane
- stropodach
- ślusarka i stolarka zewnętrzna
ŁĄCZNIK - Winda:
- montaż dźwigu osobowego
ŁĄCZNIK - Roboty wykończeniowe:
- ślusarka i stolarka wewnętrzna
- sufity
- okładziny ścian
- posadzki:
• parter - W1
• piętro - W2 i W2’
ELEWACJA I ROBOTY ZEWNĘTRZNE
- elewacje
- strefy wejścia, tarasy i podjazdy dla osób niepełnosprawnych
- elewacja budynku istniejącego

 Roboty branży budowlanej – drogi i zagospodarowanie terenu
- rozbiórki nawierzchni
- chodniki i opaska wokół budynku
- droga manewrowa i miejsca postojowe
- droga pożarowa - nawierzchnia mieszana
- krawężniki i obrzeża
- zieleń i mała architektura

 Roboty branży sanitarnej - Przyłącza: wodociągowe, sanitarne, deszczowe i sieci cieplnej
- przyłącze wodociągowe
- kanalizacja sanitarna (przyłącze)
- kanalizacja deszczowa (przyłącze)
- przyłącze sieci cieplnej
- demontaż odcinka sieci cieplnej

 Roboty branży sanitarnej – instalacje sanitarne
- instalacja wod.-kan.
- instalacje grzewcze i ciepła technologicznego
- węzeł cieplny:
• węzeł podłączeniowy
• kompaktowy węzeł cieplny
• urządzenia poza kompaktowym węzłem cieplnym
• prefabrykacja węzła i próba ciśnieniowa
• instalacja elektryczna
- instalacja wentylacji
- instalacje sanitarne łącznika:
• instalacja centralnego ogrzewania
• wentylacja
- układ solarny

 Roboty branży elektrycznej – instalacje elektryczne hali sportowej wg projektu gotowego
- tablice i rozdzielnie - HALA
- okablowanie elektryczne - HALA
- oprawy oświetleniowe - HALA
- instalacja oddymiania - HALA
- instalacja odgromowa i uziemiająca - HALA
- pomiary - HALA

 Roboty branży elektrycznej– instalacje elektryczne łącznika i hali sportowej wg projektu adaptacji
- tablice i rozdzielnie
• adaptacja tablicy elektrycznej TG - HALA
• tablica elektryczna TŁ – ŁĄCZNIK
- trasy kablowe HALI I ŁĄCZNIKA
• trasy kablowe - parter
• trasy kablowe – piętro
- wewnętrzne linie zasilające ŁĄCZNIKA
- pożarowy wyłącznik prądu łącznika
- instalacje 230/400V ŁĄCZNIKA
• okablowanie 230/400V
• gniazda - montaż i podłączenie gniazd
• oświetlenie - montaż i podłączenie osprzętu
• oświetlenie - montaż i podłączenie opraw oświetleniowych
- instalacja odgromowa i uziemiająca ŁĄCZNIKA
- instalacja monitoringu HALI i ŁĄCZNIKA
- instalacja systemu sygnalizacji włamania HALI i ŁĄCZNIKA
- instalacja sieci komputerowej HALI i ŁĄCZNIKA
- instalacja nagłośnienia HALI
- linia kablowa przyłącza HALI
- oświetlenie zewnętrzne terenu:
• linie kablowe oświetleniowe
• słupy oświetleniowe
- pomiary

 Wyposażenie sportowe
- Hala sportowa – boiska, trybuny i zaplecze
- Hala sportowa - siłownia
- Łącznik - strzelnica

 Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z projektu Umowy/Istotnych Postanowień Umowy, których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.

4) Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane
45212225-9 Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45233140-2 Roboty drogowe
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy

5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ
a) przedmiary robót,
b) dokumentacja projektowa,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
i szczegółowe specyfikacje techniczne (SST),
d) specyfikacja wyposażenia,
e) Istotne Postanowienia Umowy

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Uwagi:
 Obiekt obsługiwany będzie przez węzeł cieplny C.O.C.T.C.W.U., współpracujący z kolektorami solarnymi. Węzeł podłączony jest do sieci cieplnej. Nie ma kotłowni gazowej.

 Zgodnie z dokumentacją projektową, rzut piętra 1:50 projekt gotowy hali sportowej w pom. 101 (trybuny) przewidziana jest wykładzina dywanowa ale:
Zamawiający oczekuje wykonania w pom. 101 nawierzchni z wykładziny sportowej, rolowanej PCV o minimalnej gr. 2,1mm montowanej bezpośrednio do podłoży - zgodnie z opisem pozycji nr 131 przedmiaru robót: plik „2. PR - roboty budowlane Hala+ Łącznik (5)”

 Wykonawca powinien skalkulować samodzielnie i uwzględnić w cenach jednostkowych pozycji na wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacja sanitarnej, kanalizacja deszczowej i sieć cieplnej zawartych w zamieszczonym przedmiarze robót plik „7. PR - przyłącza W+KS+KD+SC” koszty wywozu w miejsce wybrane przez Wykonawcę i opłaty za składowanie nadmiaru urobku

 W dokumentacji projektowej oznaczone zostały drzewa do wycinki – kolidujące z budową. Zamawiający dokonał już wycinki tych drzew. Przedmiot zamówienia obejmuje karpowanie po wycince – zgodnie z przedmiarem robót.

 W celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego dotyczących minimalnych warunków (określonych w dokumentacji projektowej) dla oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań materiałowych w zakresie posadzki sali sportowej (wykładziny), przed zakupem i wbudowaniem, zgodnie z §10 IPU Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić do akceptacji Zamawiającego niżej wymienione dokumenty :
• Atest higieniczny
• Certyfikat zgodności z obowiązującą normą EN 14904 (amortyzacja wykładziny minimum na poziomie P1)
• Autoryzację producenta oferowanej nawierzchni wystawioną na Wykonawcę lub/i na Podwykonawcę zaakceptowanego przez Zamawiającego
• Certyfikat przynajmniej dwóch z niżej podanych międzynarodowych związków sportowych:
- Certyfikat EHF /Europejski Związek Piłki Ręcznej
- Certyfikat IHF /Międzynarodowy Związek Piłki Ręcznej
- Certyfikat FIVB /Międzynarodowy Związek Piłki Siatkowej
- Certyfikat FIBA /Międzynarodowy Związek Piłki Koszykowej
• Kartę techniczną z potwierdzeniem parametrów wykładziny sportowej zgodnie z wytycznymi dokumentacji projektowej. Wskaźnik IPI (Impact Protection Index) jest pożądany lecz niewymagany.
• Dokumenty potwierdzające dla systemu podłogi jako kompletu /konstrukcja + wykładzina/:
- zgodność z normą EN 14904;
- klasyfikację w zakresie reakcji na ogień – Cfl-s1.

6) Gwarancja i rękojmia
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – określony jako kryterium oceny ofert (min. okres gwarancji wynosi 48 miesięcy).

7) Rodzaj wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia
Kosztorysowe

8) Obowiązki Wykonawcy
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy

9) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy

10) Warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17884257,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18139130,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17884257,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611556664

7.3.3) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 175

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna, branża drogowa - podwykonawcy nieznani na etapie podpisania umowy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17884257,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.