eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Przebudowa obiektów Szkoły Podstawowej w m. Stara Dąbrowa



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa obiektów Szkoły Podstawowej w m. Stara Dąbrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 683474500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wolsztyn.pl/m,115,przetargi.html?page=1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa obiektów Szkoły Podstawowej w m. Stara Dąbrowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76c277df-882f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024542/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Przebudowa obiektów Szkoły Podstawowej w m. Stara Dąbrowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2498033,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa obiektów Szkoły Podstawowej w m. Stara Dąbrowa”, tj. kompleksowej modernizacji budynku wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania budynku (istniejącego lokalu mieszkalnego na cele oświatowe) i adaptacją poddasza nieużytkowego na pomieszczenia szkolne oraz przystosowanie pomieszczeń parteru szkoły na potrzeby oddziałów przedszkolnych.

1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi przebudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej, zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej budynku na cele oświatowe, dostosowanie pierwszej kondygnacji do potrzeb oddziałów i punktów przedszkolnych. Zakres zagospodarowania terenu obejmuje rozbiórkę trzech istniejących budynków gospodarczych, budowę nowego wolnostojącego budynku gospodarczo-magazynowego, budowę fundamentu pod zbiornik na paliwo płynne, wyposażenie w urządzenia zabawowe nowego placu zabaw wraz z nawierzchnią bezpieczną oraz budowę ogrodzenia i systemowego mini boiska o wymiarach ok. 10x15 m.

Przebudowa i modernizacja obejmuje w szczególności montaż nowych instalacji elektrycznych:
- zalicznikowej linii zasilającej,
- rozdzielnic elektrycznych,
- instalacji oświetleniowej oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- instalacji siłowych,
- instalacji gniazd wtykowych ogólnych,
- ochronę przeciwprzepięciową,
- ochronę od porażeń prądem elektrycznym,
- instalacji uziemienia i odgromowej,
- instalacji niskoprądowych i teletechnicznych
oraz sanitarnych:
- przebudowę przyłącza wodociągowego,
- przyłącze kanalizacji sanitarnej,
- przyłącze gazowe,
- wewnętrznych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalację wewnętrzną hydrantową,
- instalację wentylacji, w tym wentylacji mechanicznej,
- instalację wewnętrzną gazową zasilaną gazem płynnym,
- instalację kotłowni.


Parametry techniczne obiektu wg projektu budowlanego po przebudowie:
POWIERZCHNIA ZABUDOWY – 278,94 m2,
POWIERZCHNIA ZABUDOWY DLA PROJEKTOWANEGO BUDYNKU GOSPODARCZO-MAGAZYNOWEGO – 30,00 m2,
PROJEKTOWANA POWIERZCHNIA PLACU ZABAW – 379,51 m2,
PROJEKTOWANA POWIERZCHNIA MINI BOISKA – 191,52 m2,
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKU SZKOŁY – 380,47 m2,
KUBATURA BUDYNKU SZKOŁY – 2 112,52 m3,
KUBATURA BUDYNKU GOSPODARCZO-MAGAZYNOWEGO – 120,65 m3,
LICZBA KONDYGNACJI BUDUNKU SZKOŁY – 2,
LICZBA KONDYGNACJI PROJEKTOWANEGO BUDYNKU GOSPODARCZO-MAGAZYNOWEGO – 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4159245,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4159245,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4159245,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKKBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231738029

7.3.3) Ulica: UL. RÓŻANA 14

7.3.4) Miejscowość: WOLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ogólnobudowlane:
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Arkadiusz Kałdoński, ul. Różana 14, 64-200 Wolsztyn,

Instalacja sanitarna:
Grześkowiak spółka jawna, ul. Poznańska 14, 64-200 Wolsztyn


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4159245,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Data zakończenia realizacji zamówienia została określona na podstawie daty zawarcia umowy i wymaganego zapisami SWZ okresu realizacji robót - 240 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.