eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regimin › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W M. REGIMIN I PRZYBYSZEWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 I 2



Ogłoszenie z dnia 2022-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W M. REGIMIN I PRZYBYSZEWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 I 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Regimin

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 681 17 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.regimin.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W M. REGIMIN I PRZYBYSZEWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 I 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-221d9043-9957-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022022/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 PRZEBUDOWA CZĘŚCI DROGI GMINNEJ NR 120826W M. PRZYBYSZEWO

1.1.12 PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ PRZY SP. W REGIMINIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071504/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IDB.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1279696,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1: PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ PRZY SP W REGIMINIE
Długość odcinka do przebudowy wynosi 349,00 m. (odcinek 1)

- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne,
- chodnik
- utwardzenie terenu z kostki brukowej
- elementy odwodnienia
- nawierzchnia jezdni z masy asfaltowej,
- zjazdy z kostki brukowej i asfaltowe,
- próg zwalniający,
- roboty wykończeniowe.
- oznakowanie (według projektu oraz stałej organizacji ruchu zamieszczonych na stronie)

Uwaga!
Materiały z rozbiórki stanowią własność Inwestora należy je zeskładować na paletach i dostarczyć we wskazane miejsce (do obiektu należącego do Gminy Regimin zlokalizowanego przy przebudowywanej drodze)
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zamieszczonej na naszej stronie (www.bip.regimin.pl)

UWAGA
Podstawę do wyceny oferty stanowi dokumentacja projektowa. Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny i może być traktowany tylko, jako materiał pomocniczy.
Winien być sprawdzony i ewentualnie skorygowany na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 816023,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2: PRZEBUDOWA CZĘŚCI DROGI GMINNEJ NR 120826 W M. PRZYBYSZEWO
Długość odcinka do przebudowy wynosi 509,00 m.

- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- poszerzenie nawierzchni,
- wykonanie warstwy podbudowy
- warstwa nawierzchni z masy asfaltowej
- pobocza
- zjazdy
- roboty wykończeniowe.
- oznakowanie (według projektu oraz stałej organizacji ruchu zamieszczonych na stronie)

Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zamieszczonej na naszej stronie (www.bip.regimin.pl)

UWAGA
Podstawę do wyceny oferty stanowi dokumentacja projektowa. Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny i może być traktowany tylko, jako materiał pomocniczy.
Winien być sprawdzony i ewentualnie skorygowany na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 275986,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788618,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1149357,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788618,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARZANNA ZOFIA KUCIŃSKA BLIŹNIACZEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661609054

7.3.3) Ulica: CICHAWY 6

7.3.4) Miejscowość: GĄSOCIN

7.3.5) Kod pocztowy: 06-440

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788618,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338198,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552395,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338198,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H.”MARBUD” MARIUSZ PIĘTKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661904155

7.3.3) Ulica: UL. REUTTA 16 „B”

7.3.4) Miejscowość: CIECHANÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338198,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.