eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › Przebudowa odcinka drogi gminnej Osówek - Starzyska w gminie Osieczna



Ogłoszenie z dnia 2022-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi gminnej Osówek – Starzyska w gminie Osieczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osieczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 1

1.5.2.) Miejscowość: Osieczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminaosieczna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugosieczna.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-osieczna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi gminnej Osówek – Starzyska w gminie Osieczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-684ba3b5-a6bd-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067645/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa odcinka drogi gminnej Osówek – Starzyska w gminie Osieczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 532226,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Osówek – Starzyska w gminie Osieczna. Przedmiot zamówienia udzielany jest w całości (bez podziału na Części).
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Nr.ew.dz. 423, 106/2, 84/4, 132/1 obręb Osówek 0005, jedn.ewid. Osieczna 221307_2 gm.Osieczna, pow. starogardzki, woj. pomorskie
3. Charakterystyka zadania:
Projektowana jest droga o nawierzchni z płyt żelbetowych prefabrykowanych podwójnie zbrojonych 100x75x12,5 cm, wraz z poboczami.
W ramach inwestycji przewidziano w szczególności:
 przebudowę istniejącej drogi gminnej poprzez wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych prefabrykowanych o szerokości 3,0 m,
 utwardzenie obustronnie poboczy o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego,
 oznakowanie pionowe,
 roboty porządkowe.
Łączna powierzchnia inwestycji wynosi 3800 m2, z czego:
 powierzchnia jezdni: 2850 m2
 powierzchnia pobocza: 950 m2.
Jezdnia:
 prefabrykowane płyty żelbetowe podwójnie zbrojone 100x75x12,5 cm,
 wypełnienie otworów piaskiem 0/2 mm na pełną wysokość płyty,
 podsypka piaskowa 0/2 mm grubości min. 3 cm,
 podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
Podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika.
Pobocze:
 nawierzchnia z kruszywa łamanego gr. 15 cm,
Podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika
4. Szczegółowy zakres robót określa w szczególności:
a) Projekt wykonawczy (część opisowa i rysunki),
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB),
c) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
d) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
e) Przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy do rzetelnej wyceny zakresu inwestycji,
f) Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490637,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831695,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490637,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMAR - RESZCZYŃSCY spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922051474

7.3.4) Miejscowość: Rokocin 2a

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490637,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 90 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.