eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołczygłowy › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Kołczygłowy



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00142579 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Kołczygłowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56

1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598213231

1.5.8.) Numer faksu: 598213597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolczyglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Kołczygłowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f59432b2-d58c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003726/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Kołczygłowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095331/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RII.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 126789,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielnie przez podmiot działający na podstawie polskiego prawa bankowego kredytu długoterminowego złotowego w kwocie do 516 035,00 PLN, słownie złotych: pięćset szesnaście tysięcy trzydzieści pięć złotych 00/100 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Kołczygłowy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 516 035,00 zł wypłaconego w trzech transzach w następujących terminach:
1) I transza w wysokości do 419 035,00 zł - zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego do 30.08.2021 r. z przeznaczeniem na sfinansowanie wkładu własnego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego pn. Budowa ulicy Słonecznej w Kołczygłowach;
2) II transza w wysokości do 68 980,00 zł - zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego do 20.09.2021 r. z przeznaczeniem na sfinansowanie wkładu własnego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego pn. Montaż odnawialnych źródeł energii w formie paneli fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej oraz zakup innowacyjnych urządzeń proekologicznych;
3) III transza w wysokości do 28 020,00 zł - zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego do 20.09.2021 r. z przeznaczeniem na sfinansowanie wkładu własnego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego pn. Poprawa małej retencji oraz udostępnianie infrastruktury wykorzystującej odnawialne źródła energii i podniesienie świadomości ekologicznej mieszkańców na terenie Gminy Kołczygłowy.
3. Zaciągniecie i spłata kredytu nastąpi w złotych polskich (PLN), a w przypadku wejścia Polski do strefy EURO, przewalutowanie kredytu nastąpi bez dodatkowych opłat.
4. Spłata kredytu nastąpi w latach 2028 – 2035.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia kwoty kredytu oraz możliwość wcześniej spłaty kredytu, także w okresie karencji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
6. Okres kredytowania od 30.08.2021 r. do 30.11.2035 r. – 172 miesiące
7. Planowany okres karencji w spłacie kapitału od 30.08.2021 r. do 29.06.2028 r.
8. Planowany okres karencji w spłacie odsetek od daty uruchomienia transzy do dnia 30.12.2021 r.
9. Spłata kredytu będzie następować według powyższego harmonogramu, a spłata odsetek następować będzie kwartalnie, z uwzględnieniem następujących warunków:
a) karencja w spłacie kapitału do 29.06.2028 r., pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 30.06.2028 r.
b) Zamawiający wymaga zastosowania karencji w spłacie odsetek od daty uruchomienia transzy do dnia 30.12.2021 r.
c) termin spłaty odsetek:
 za cały okres karencji, tj. od daty uruchomienia transzy do dnia 30.12.2021 r. jednorazowo w terminie do 31.12.2021 r.,
 po okresie karencji tj. od dnia 31.12.2021 r. do dnia zakończenia spłaty, płatne kwartalnie, w terminie do ostatniego dnia danego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank.
 w przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wpłaty odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
10. Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 3M i powiększona, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku (do dwóch miejsc po przecinku), z zastrzeżeniem, że stopa procentowa nie może być niższa niż marża Banku, jak również nie może być niższa niż zero. Dla przygotowania ofert Wykonawca zobowiązany jest przyjąć stopę procentową (bazową) – WIBOR 3M z dnia 25.05.2021 r. – 0,21 %.
11. Zmiana stawki WIBOR 3M będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego kwartału w kwartalnych okresach obrachunkowych, w oparciu o stawkę z 20-go dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy.
12. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 3M na 20-ty dzień miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 3M. Okres obrachunkowy, dla którego każdorazowo zostanie ustalona stopa oprocentowania kredytu będzie obowiązywał przez okres kwartału, od pierwszego do ostatniego dnia każdego kwartału. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa procentowa jest stała.
13. Oprocentowanie naliczane będzie wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, prowizji za anektowanie umowy oraz innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu.
15. Dysponowanie kredytem: kredyt będzie pobrany w trzech transzach na pisemny wniosek Zamawiającego kierowany drogą elektroniczną na adres Wykonawcy w terminie: maksymalnie do 72 godzin od otrzymania wniosku. Podany czas uruchomienia kredytu będzie podstawą oceny ofert na zasadach określonych w Rozdziele 18 SWZ.
16. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części w terminie uzgodnionym z kredytodawcą bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu.
17. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika Gminy.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji.
19. Zmawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia spłat poszczególnych rat kapitałowych oraz ich wysokości bez dodatkowych kosztów z zastrzeżeniem, że zmiany te nie wpłyną na przekroczenie ustawowych wskaźników zadłużenia i obsługi zadłużenia zgodnie z obowiązującymi w okresie kredytowania przepisami ustawy o finansach publicznych.
20. Dokumenty obrazujące sytuację finansową Zamawiającego stanowią załączniki do SWZ od nr 7 do 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87301,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87301,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87301,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Bytowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000498483

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87301,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2035-11-30
2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.