eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Świadczenie usług przewozowych w roku szkolnym 2021/2022 w zakresie dowozu uczniów pełn i niepełn, w tym na wózkach inwal., z terenu Gminy Jasienica, do przeds/szkół/ośrodków na terenie powiatów ...

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141967 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przewozowych w roku szkolnym 2021/2022 w zakresie dowozu uczniów pełn i niepełn, w tym na wózkach inwal., z terenu Gminy Jasienica, do przeds/szkół/ośrodków na terenie powiatów ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070606308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasienica

1.5.2.) Miejscowość: Jasienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: tel. (33) 8 212 641

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gzosip.jasienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosip.jasienica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych w roku szkolnym 2021/2022 w zakresie dowozu uczniów pełn i niepełn, w tym na wózkach inwal., z terenu Gminy Jasienica, do przeds/szkół/ośrodków na terenie powiatów ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfcd098e-f923-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002473/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług przewozowych w roku szkolnym 2021/2022 w zakresie przewozu dzieci i uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.gzosip.jasienica.pl zakładka dot. zamówień publicznych: http://www.gzosip.jasienica.pl/p,106,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jasienica - Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy 43-385 Jasienica 845, NIP: 937-263-46-80, REGON: 072182255Kontakt: .; e-mail gzosip@jasienica.pl
2. Z inspektorem ochrony danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@gzosip.jasienica.pl i/lub poprzez pocztę tradycyjną na adres Administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usług przewozowych w roku szkolnym 2021/2022 w zakresie przewozu dzieci i uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Jasienica do przedszkoli/szkół/ ośrodków na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego i pszczyńskiego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ), dalej „ustawa Pzp”.
4. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9. Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:
-ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
-z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 777750,75 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług przewozowych w roku szkolnym 2021/2022 w zakresie dowozu uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Jasienica, do przedszkoli/szkół/ośrodków na terenie powiatów bielskiego, pszczyńskiego i cieszyńskiego.
Lista placówek, do których Wykonawca będzie dowoził uczniów:
1. ZSP Grodziec, Grodziec 9
2. Szkoła Podstawowa nr 17 w Bielsku-Białej, ul. Bratków 6
3. Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie, ul. Mickiewicza 12
4. Ośrodek Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Ustroniu, ul. Wiejska 8
5. Zespół Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach, Nad Białką 1 e
6. Niepubliczna Szkoła Podstawowa Jonatan w Bielsku-Białej, ul. Mickiewicza 21
7. Niepubliczna Szkoła Podstawowa Jonatan w Bielsku-Białej, ul. Błękitna 14
8. Nowa Prywatna Szkoła Podstawowa w Bielsku-Białej, ul. Komorowicka 25
9. Niepubliczna Szkoła Podstawowa Da Vinci im. Marii Montessori w Bielsku-Białej,
ul. Bystrzańska 5
10. Szkoła Podstawowa im. Rudolfa Gila w Świętoszówce, Świętoszówka 40
11. Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Słoneczna Kraina” w Bielsku-Białej, ul. Legionów 6
12. Zespół Szkół Specjalnych im. K. I. Gałczyńskiego w Bielsku-Białej, ul. Wapienicka 46
13. Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Filii” przy Filii Centrum Rehabilitacyjno-Terapeutyczne Sp. z o. o. w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28

2. Ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom pełnosprawnym i niepełnosprawnym dojazdu do placówek szkolnych, ilość miejsc zlokalizowanych placówek w czasie realizacji umowy może ulec zmianie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę co najmniej na dwa dni przed zmianą o zaistniałych okolicznościach i strony sporządzą aneks do umowy. Przewidywana liczba 58 uczniów może ulec zmianie, o czym Zmawiający poinformuje Wykonawcę co najmniej dwa dni przed zmianą. Jeśli liczba uczniów spowoduje wydłużenie trasy, zgodnie ze wzorem umowy, zostanie zawarty aneks.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a. zmiany liczby przedszkoli, szkół i ośrodków (zarówno poprzez jej zwiększenie, jak i zmniejszenie),
b. zmiany długości tras przewozu (zarówno poprzez ich wydłużenie jak i skrócenie),Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia usług dowozu w wysokości min. 70% wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w następujący sposób:

P1 + P2 = Suma punktów w obu kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: płatność faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w
powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada
zezwolenie/licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydane na
postawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.
919). Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od
każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie,
w jakim będą oni wykonywać usługę.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponował co najmniej ośmioma (8) środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób,
umożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zał. Nr 5
- Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi 1 usługę o wartości co najmniej 100tys. zł. netto dot. przewozu osób, w tym niepełnosprawnych, wykonaną, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaną, w okresie ostatnich 3 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Zał. nr 6
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - zał. nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – zał. nr 2.Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj.:
• Aktualnej Licencji /zezwolenia/na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
• Wykazu środków transportu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zał. nr 5 do SWZ.
• Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat – Wykonawca udowodni, że wykonał przynajmniej 1 usługę polegającą na przewozie osób w tym niepełnosprawnych o wartości co najmniej 100 tys. zł netto , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wg załącznika nr 6 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
79 8117 0003 0001 9682 2000 0140
z dopiskiem "Wadium do postępowania: Świadczenie usług przewozowych w roku szkolnym 2021/2022 w zakresie dowozu uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Jasienica do przedszkoli/szkół/ośrodków na terenie powiatu bielskiego, pszczyńskiego i cieszyńskiego.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
7.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2 ustawy.
8.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale XI SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku:
a. zmiany liczby przedszkoli, szkół i ośrodków (zarówno poprzez jej zwiększenie, jak i zmniejszenie),
b. zmiany długości tras przewozu (zarówno poprzez ich wydłużenie jak i skrócenie),
c. urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1.Wykonawca składa ofertę za pomocą Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na Epuap logując się na swoją skrzynkę i zamieszczając podpisaną ofertę i załączniki. Tak podpisane dokumenty należy zaszyfrować i zgodnie z instrukcją na Miniportalu przesyłać na elektroniczną skrzynkę podawczą /c3731qhjtd/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-17 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

kryterium cena kryterium płatność fakturya) KRYTERIUM CENA
60% WAGA 60 pkt.
1%= 1pkt.


KRYTERIUM CENA najniższa łączna cena brutto spośród badanych ofert
P1 = …………………………………………………………………….. x 60 pkt
łączna cena brutto badanej oferty

P1 – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena

Łączna cena brutto za świadczenie usług przewozowych dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich w okresie obowiązywania umowy będzie obliczana wg wzoru:

Łączna cena oferty brutto = cena brutto za 1 km za przewóz dzieci z oferty x 665 km dziennie x 207 dni (orientacyjna liczba dni zajęć szkolnych w roku szkolnym 2021/2022)


b) KRYTERIUM TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY

TERMIN PŁATNOŚCI 14 DNI - 20 PKT
TERMIN PŁATNOŚCI 30 DNI - 40 PKT

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nazwa postepowania :
Świadczenie usług przewozowych w roku szkolnym 2021/2022 w zakresie dowozu uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Jasienica, do przedszkoli/szkół/ośrodków na terenie powiatów bielskiego, pszczyńskiego i cieszyńskiego.
2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.