Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082515/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn. Modernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej Nr 238 im. Christo Botewa ul. Redutowa 37 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224435684
1.5.8.) Numer faksu: 224435600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn. Modernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej Nr 238 im. Christo Botewa ul. Redutowa 37 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8603b4a5-9f81-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326836/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej nr 238 im. Christo Botewa, ul. Redutowa 37
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082515/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/ZP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512468,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143048,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn. „Modernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej Nr 238 im. Christo Botewa ul. Redutowa 37” w Warszawie – 2 etap.
2. Informacje ogólne:
1) Szkoła Podstawowa nr 238 im. Christo Botewa, jest ośmioletnią publiczną szkołą podstawową. Siedziba szkoły znajduje się w Warszawie przy ul. Redutowej 37. Organem prowadzącym szkołę jest Miasto Stołeczne Warszawa.
2) Obiekt szkoły zlokalizowany jest na działce nr ew. 90 z obrębu nr 6-07-08. Teren placówki oświatowej stanowi własność Miasta Stołecznego Warszawy. Nie występują ograniczenia w dostępie do przedmiotowej działki, na której zaplanowano prace. Dzielnica Wola posiada prawo do dysponowania wyżej wymienioną nieruchomością.
3) Parametry techniczne budynku szkoły:
a) powierzchnia użytkowa ~ 2 999,5 m2,
b) kubatura ~ 9 598,4 m3,
c) liczba kondygnacji nadziemnych - 3,
d) liczba kondygnacji podziemnych - 1,
e) wysokość pomieszczeń - 3,30 m.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji akustycznej budynku, polegającej na montażu na sufitach okładzin dźwiękochłonnych w niżej wymienionych pomieszczeń budynku szkoły:
1) Korytarz na I piętrze;
2) Korytarz na II piętrze .
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
1) dokumentacja projektowa pod nazwą: Modernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej Nr238 im. Christo Botewa ul. Redutowa 37 w Warszawie opracowana przez biuro projektowe SOUND EXPERT Andrzej Kamionka ul. Armii Krajowej 36/6, 48-300 Nysa. W skład dokumentacji projektowej wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) Projekt budowlany modernizacji akustycznej budynku szkoły.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Informacje o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
d) Przedmiar robót służący do celów informacyjnych.
ww. dokumentacja stanowi zał nr 11 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące zał nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót ogólnobudowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
6. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia obejmującego zadanie inwestycyjne, pn. modernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej Nr 238 im. Christo Botewa ul. Redutowa 37 w Warszawie na etapy. Dla każdego etapu przewidziano przeprowadzenie odrębnego postępowania. Niniejsze zamówienie jest udzielane jako część zamówienia ww. inwestycji.
7. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
8. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 175.949,10 zł.
9.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego.
10.Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
11.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
12.Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym zał nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216779,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Helsen Łukasz Wasielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181890497
7.3.3) Ulica: Krzyżówki 11 B lok. 74
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-193
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II
- Dostawa artykułów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- dostawa systemu bateryjnego do zabudowy w pojeździe o napędzie hybrydowym
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
- Modernizacja oddziału położniczo noworodkowego C, sygnatura sprawy: 91-W-R-04-2024
- "Usługa druku specjalistycznego i oprawy adaptacji podręczników szkolnych i książek pomocniczych (...) z podziałem na 2 części."
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- Remont części boksów mieszkalnych na VII piętrze w Studenckim Domu Marynarza KORAB Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 w Szczecinie
- Przebudowa dachu na zabytkowym budynku przy ul. Wincentego Pola 1 w Lesku
- "Utworzenie żłobka w Gminie Pęcław - 10 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat, Białołęka 20. "
- Roboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Książąt Czartoryskich
- WYKONANIE REMONTU PUSTOSTANU PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 60A M. 1 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.