Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00092363/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
- 2023/BZP 00100479/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Całoroczna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7272611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całoroczna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8c4b5bd-ab84-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055067/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oznakowania pionowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.6.2023.BŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Całoroczna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na 2023 r.
1) Tarcze znaków muszą być wykonane w technologii obróbki plastycznej metali z blachy stalowej, ogniowo ocynkowanej, o grubości 1,25 mm. Krawędzie tarczy są usztywniane na całym obwodzie poprzez podwójne gięcie bez nacięć, przewężeń włącznie z narożnikami lub inną metodą zapewniającą odpowiednia sztywność znaku. Znaki muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j.Dz.U.2019.2311). W przypadku zmiany dotychczasowych przepisów należy stosować nowe przepisy.
2) Folia odblaskowa użyta na lica znaków: - typ 1, wyjątek znaki: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b, T- 27 powinny mieć typ folii odblaskowej 2. Znaki z folią typu 2 zgodnie z Tabelą nr 2.
3) Folie odblaskowe zastosowane do wykonania lic znaków muszą posiadać ważne aprobaty techniczne IBDiM (wydane przed 2017r.) lub ważne Krajowe Oceny Techniczne. Znaki muszą posiadać Krajowy Certyfikat Zgodności.
4) Do każdej dostawy znaków należy załączyć ważne aprobaty techniczne IBDiM (wydane przed 2017r) lub ważne Krajowe Oceny Techniczne.
5) Grubość blachy: znaki A, B, C, D, F (jednoelementowe), E (jednoelementowe), T, U 3a, U 3b, U 3c- 1,25 mm, a znaki E (wieloelementowe) -1,5 mm zgodnie z Tabelą nr 1. Okres gwarancji został określony w Tabeli nr 1 i Tabeli nr 2.
6) Do konstrukcji wsporczych należy stosować rury ocynkowane ze szwem gładkie o średnicy ø 60,3 x 2,9 mm.
7) Zamocowanie tarcz do konstrukcji wsporczych należy wykonać przy użyciu elementów łączących, uchwytów, śrub, podkładek i nakrętek wykonanych ze stali ocynkowanej ogniowo lub innego materiału równie odpornego na korozje.
8) Słupki do znaków drogowych powinny mieć dwa elementy metalowe przyspawane poprzecznie do słupka w jego dolnej części o długości 30 cm każdy w odległości 20 cm jeden od drugiego w celu trwałego zamontowania słupka w ziemi.
9) Znaki odblaskowe foliowane zgodnie z asortymentem podanym w Tabeli nr 1 i Tabeli nr 2.
10) Dostawa na koszt dostawcy według zgłoszenia Zamawiającego do siedziby Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda.
11) Dostawa na koszt dostawcy według zgłoszenia Zamawiającego do siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu, ul. 3 Maja 11, 14-300 Morąg.
12) Dostawa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do kwoty nie przekraczającej 280 000 zł brutto.
13) Ilości określone w Tabeli nr 1 i Tabeli nr 2 są ilościami szacunkowymi, podanymi w celu przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) zamawianych znaków drogowych oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, jak również rezygnacje z zamówień na poszczególne rodzaje (typy) znaków drogowych oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, w stosunku do ilości wskazanej w Tabelach nr 1 i nr 2.
2. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa całoroczna oznakowania pionowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2023. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
- nadmiernymi trudnościami technicznymi;
- ograniczeniem konkurencji (podzielenie zamówienia na mniejsze części mogłoby spowodować całkowity brak zainteresowania zamówieniem);
- podzielenie zamówienia mogłoby spowodować wzrost kosztu ceny jednostkowej zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992300-0 - Znaki uliczne
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239169,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322328,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239169,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o., Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852209596
7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 48
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie Stałej Organizacji Ruchu w związku z realizacją Kontraktu pn.: "Bud. obwodnicy Koszalina i Sianowa na S6 wraz z odc. S11 od węzła Bielice do węzła Koszalin Zachód od km 6+400 do km 14+300"
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Pogodnej w Otominie w ramach przebudowy drogi
- "Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2911E od końca istniejącej do stacji paliw przy ul. Rokicińskiej, gmina Andrespol"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew polegająca na budowie chodnika od km 11+025 do km 11+380"
- "Modernizacja punktowej i liniowej infrastruktury drogowej w Gminie Trzebinia"
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.