Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00089380/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15
1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 831-14-71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dwikozy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3c626b0-a877-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076784/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089380
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.01.2023.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120978,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja świadczenia usług publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Dwikozy, dofinansowana ze środków Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, na liniach komunikacyjnych:
1) Nowy Garbów – Czermin – Słupcza – Szczytniki – Bożydar – Mściów - Dwikozy (31 km) w okresie od 01.03.2023 r. do 31.12.2023 r. z częstotliwością połączeń trzy kursy dziennie przez 26 dni robocze w miesiącu na danej linii komunikacyjnej, z zastosowaniem autobusów z ilością minimum 20 miejsc siedzących;
2) Romanówka – Nowy Garbów – Góry Wysokie – Stare Kichary – Gałkowice – Nowe Kichary – Dwikozy (24 km) w okresie od 01.03.2023 r. do 31.12.2023 r. z częstotliwością połączeń dwa kursy dziennie przez 26 dni roboczych w miesiącu na danej linii komunikacyjnej, z zastosowaniem autobusów z ilością minimum 20 miejsc siedzących.
2. Realizowana miesięcznie ilość wozokilometrów będzie zależna od ilości dni roboczych w danym miesiącu. Szacowana miesięczna liczba wozokilometrów wynosi na obu trasach łącznie 3 666 wzkm (na trasie nr 1 – 2 418 wzkm, na trasie nr 2 – 1 248 wzkm), a w okresie od dnia 01.03.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. szacowany zakres zamówienia wynosi 36 660 wozokilometrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117312,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117312,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117312,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY PRZEWÓZ OSÓB PAWTRAVEL PAWEŁ BERNAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641462690
7.3.4) Miejscowość: GÓRY WYSOKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 27-620
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krajowy i Międzynarodowy Przewóz Osób PAWTRAVEL Paweł Bernat
jakie przetargi wygrała firma
Krajowy i Międzynarodowy Przewóz Osób PAWTRAVEL Paweł Bernat
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117312,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
- "15/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.