Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055645/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00067254/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141656 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej i szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.8.) Numer faksu: 477012002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej i szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30947441-b321-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002396/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055645/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12 /21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 743150,42 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 KWP,KMP,CBŚP w Ostrołęce. Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę, pracującymi na terenie KMP,KPP w Ostrołęce i Ostrowi Mazowieckiej obejmujące, wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń, zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku, uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy, wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi uprzywilejowanymi, wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno, epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń, wykonywaniu badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach dwóch zadań, tj. w ramach zadania nr 1 i 2, Zadanie nr 1 KWP,KMP,CBŚP w Ostrołęce, Zadanie nr 2 KPP w Ostrowi Mazowieckiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 został określony w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.1 i 2.2 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych badań stanowiącym załącznik nr 6 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.1 do swz. Świadczenia w zakresie Zadań 1, 2 wykonywane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym. W obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym, na świadczenia usług w zakresie Zadań 1, 2, znajdować się będą odpowiednio wyposażone gabinety, pracownie RTG, urządzenia EKG i gabinet zabiegowy, w którym pobierany będzie materiał do badań laboratoryjnych. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr 1 i 2 jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ stanowiącym Załącznik nr 6 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek z badań ujętych w wykazie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 329240,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 KPP w Ostrowi Mazowieckiej. Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę, pracującymi na terenie KMP, KPP w Ostrołęce i Ostrowi Mazowieckiej obejmujące, wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń, zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku, uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy, wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi uprzywilejowanymi, wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno, epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń, wykonywaniu badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach dwóch zadań, tj. w ramach zadania nr 1 i 2, Zadanie nr 1 KWP, KMP, CBŚP w Ostrołęce, Zadanie nr 2 KPP w Ostrowi Mazowieckiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 został określony w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.1 i 2.2 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych badań stanowiącym załącznik nr 6 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.1 do swz. Świadczenia w zakresie Zadań 1, 2 wykonywane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym. W obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym, na świadczenia usług w zakresie Zadań 1, 2, znajdować się będą odpowiednio wyposażone gabinety, pracownie RTG, urządzenia EKG i gabinet zabiegowy, w którym pobierany będzie materiał do badań laboratoryjnych. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr 1 i 2 jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ stanowiącym Załącznik nr 6 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek z badań ujętych w wykazie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 91558,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie.Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP, KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 15707,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach.Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 4625,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 KPP w Lipsku.Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 6050,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 KPP w Łosicach. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 3950,87 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 6464,30 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 KWP, CBŚP, KMP w Ostrołęce.Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w: Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 29074,08 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 KWP, CBŚP, KMP w Płocku. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w: Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 127840,44 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 KPP w Płońsku. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 21795,38 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 9956,04 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 6077,46 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 KWP, KMP w Siedlcach. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 26997,36 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP, KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 12857,34 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 23230,76 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 KPP Wyszków. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 14448,23 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 17 KPP w Żurominie. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 1822,22 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 11452,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262811,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323418,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262811,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006472651
7.3.3) Ulica: Wołoska 137
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-507
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262811,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97514,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119338,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97514,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006472651
7.3.3) Ulica: Wołoska 137
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-507
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97514,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 4 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 5 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 6 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4238,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4238,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 7 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 8 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61399,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61399,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 9 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 10 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 11 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 12 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 13 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 14 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 15 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24659,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24659,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 16 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 17 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 18 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zielona Czytelnia przy Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- "KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku Nr 3".
- KWP RADOM - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59
- Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu - etap V
- ,,Modyfikacja urządzenia do nauki katapultowania samolotu PZL-130 ORLIK dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2024 r.''
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.