eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej i szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141656 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej i szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.8.) Numer faksu: 477012002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej i szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30947441-b321-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002396/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055645/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12 /21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 743150,42 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 KWP,KMP,CBŚP w Ostrołęce. Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę, pracującymi na terenie KMP,KPP w Ostrołęce i Ostrowi Mazowieckiej obejmujące, wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń, zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku, uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy, wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi uprzywilejowanymi, wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno, epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń, wykonywaniu badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach dwóch zadań, tj. w ramach zadania nr 1 i 2, Zadanie nr 1 KWP,KMP,CBŚP w Ostrołęce, Zadanie nr 2 KPP w Ostrowi Mazowieckiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 został określony w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.1 i 2.2 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych badań stanowiącym załącznik nr 6 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.1 do swz. Świadczenia w zakresie Zadań 1, 2 wykonywane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym. W obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym, na świadczenia usług w zakresie Zadań 1, 2, znajdować się będą odpowiednio wyposażone gabinety, pracownie RTG, urządzenia EKG i gabinet zabiegowy, w którym pobierany będzie materiał do badań laboratoryjnych. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr 1 i 2 jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ stanowiącym Załącznik nr 6 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek z badań ujętych w wykazie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 329240,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 KPP w Ostrowi Mazowieckiej. Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę, pracującymi na terenie KMP, KPP w Ostrołęce i Ostrowi Mazowieckiej obejmujące, wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń, zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku, uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy, wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi uprzywilejowanymi, wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno, epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń, wykonywaniu badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach dwóch zadań, tj. w ramach zadania nr 1 i 2, Zadanie nr 1 KWP, KMP, CBŚP w Ostrołęce, Zadanie nr 2 KPP w Ostrowi Mazowieckiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 został określony w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.1 i 2.2 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych badań stanowiącym załącznik nr 6 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.1 do swz. Świadczenia w zakresie Zadań 1, 2 wykonywane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym. W obiekcie wskazanym w Formularzu ofertowym, na świadczenia usług w zakresie Zadań 1, 2, znajdować się będą odpowiednio wyposażone gabinety, pracownie RTG, urządzenia EKG i gabinet zabiegowy, w którym pobierany będzie materiał do badań laboratoryjnych. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr 1 i 2 jest wskazanie cen brutto za badania ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ stanowiącym Załącznik nr 6 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek z badań ujętych w wykazie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH BADAŃ nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 91558,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie.Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP, KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 15707,74 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach.Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 4625,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 KPP w Lipsku.Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 6050,83 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 KPP w Łosicach. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 3950,87 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 6464,30 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 KWP, CBŚP, KMP w Ostrołęce.Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w: Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 29074,08 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 KWP, CBŚP, KMP w Płocku. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w: Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 127840,44 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 KPP w Płońsku. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 21795,38 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 9956,04 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 6077,46 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13 KWP, KMP w Siedlcach. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 26997,36 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP, KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 12857,34 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 23230,76 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 16 KPP Wyszków. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 14448,23 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 17 KPP w Żurominie. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 1822,22 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę, pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie. Powyższe świadczenia realizowane będą w ramach szesnastu zadań, tj. w ramach zadania nr od 3 do 18. Zadanie nr 3 KPP w Ciechanowie, Zadanie nr 4 KPP w Kozienicach, Zadanie nr 5 KPP w Lipsku, Zadanie nr 6 KPP w Łosicach, Zadanie nr 7 KPP w Makowie Mazowieckim, Zadanie nr 8 KWP,CBŚP,KMP w Ostrołęce, Zadanie nr 9 KWP,CBŚP,KMP w Płocku, Zadanie nr 10 KPP w Płońsku, Zadanie nr 11 KPP w Przasnyszu, Zadanie nr 12 KPP w Pułtusku, Zadanie nr 13 KWP,KMP w Siedlcach, Zadanie nr 14 KPP w Sierpcu, Zadanie nr 15 KPP w Sokołowie Podlaskim, Zadanie nr 16 KPP w Wyszkowie, Zadanie nr 17 KPP w Żurominie, Zadanie nr 18 KPP w Żyrardowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Zadania nr od 3 do 18 określony został w Załączniku nr 5 do swz, Formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 2.3 i 2.18 do swz, Wykazie cenowym dodatkowych szczepień stanowiącym załącznik nr 7 do swz, Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1.2 do swz. Warunkiem bezwzględnym do oceny złożonej oferty, a tym samym uznaniem oferty za ważną na Zadania nr od 3 do 18 jest wskazanie cen brutto za usługi szczepienia ochronnego ujęte w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH stanowiącym Załącznik nr 7 do swz, które mogą być realizowane w trakcie obowiązywania umowy. Brak wyceny któregokolwiek ze szczepień ochronnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny zaoferowane w WYKAZIE CENOWYM DODATKOWYCH SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH nie powinny być uwzględnione w Formularzu ofertowym i nie będą podlegać kryteriom oceny ofert. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja w powyższym zakresie jest w SWZ, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 11452,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262811,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323418,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262811,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006472651

7.3.3) Ulica: Wołoska 137

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-507

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262811,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97514,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119338,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97514,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006472651

7.3.3) Ulica: Wołoska 137

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-507

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97514,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 4 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 5 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 6 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4238,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4238,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 7 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 8 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61399,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61399,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 9 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 10 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 11 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 12 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 13 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 14 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 15 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24659,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24659,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 16 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 17 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 18 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.