Ogłoszenie z dnia 2023-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00309948/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00320951/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
- 2022/BZP 00035449/01 - Wynik z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 32 w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 32 W OLSZTYNIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001215330
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Stanisława Murzynowskiego 24
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-684
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.7.) Numer telefonu: 89 5428177
1.4.8.) Numer faksu: 89 5428177
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@pm32.olsztyn.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pm32.olsztyn.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141533
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00430622/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą
starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost cen spowodowany
każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
W kontekście powyższych przesłanek należy uznać, że konflikt zbrojny na Ukrainie (zaistnienie zjawiska tak
nadzwyczajnego i niespodziewanego) jego zasięg oraz transgraniczne, gospodarcze skutki, zakwalifikować można jako
zewnętrzne zjawisko, którego nie można było można przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W związku z
czym w trakcie obowiązywania umowy nastąpił nadzwyczajny wzrost cen żywności, transportu i innych elementów
mających wpływ na realizację umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą
starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost cen spowodowany
każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
W kontekście powyższych przesłanek należy uznać, że konflikt zbrojny na Ukrainie (zaistnienie zjawiska tak
nadzwyczajnego i niespodziewanego) jego zasięg oraz transgraniczne, gospodarcze skutki, zakwalifikować można jako
zewnętrzne zjawisko, którego nie można było można przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W związku z
czym w trakcie obowiązywania umowy nastąpił nadzwyczajny wzrost cen żywności, transportu i innych elementów
mających wpływ na realizację umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
1549,99
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
3027,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby pracowni grafiki w budynku Wydziału Sztuki przy ul Szrajbera 11 w Olsztynie.
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu pomiarowego i multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie."
- Dostawa oznakowanych materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie Warmińsko-Mazurskim
- Opracowanie Prognozy oddziaływania na środowisko projektu Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2023-2028
- Remont drogi wojewódzkiej Nr 538 na odcinku Grodziczno - Katlewo.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.