eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Pielęgnacja żywopłotów na terenie m. Turek. Pielęgnacja drzew w m. Turek i m. Brudzew.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja żywopłotów na terenie m. Turek.
Pielęgnacja drzew w m. Turek i m. Brudzew.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 222 31 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.bip.powiat.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ , http://zdp.bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/10021/status/rodzaj/wzp/zwr/0/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i bieżące utrzymanie dróg i mostów na terenie powiatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja żywopłotów na terenie m. Turek.
Pielęgnacja drzew w m. Turek i m. Brudzew.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-481f6cba-a5e7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035966/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pielęgnacja żywopłotów na terenie m. Turek

1.3.6 Pielęgnacja drzew w m. Turek i m. Brudzew.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092453/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.03/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Pielęgnacja żywopłotów na terenie m. Turek.

1) Opis zamówienia.

Zakres prac obejmuje: pielęgnacja żywopłotów w ciągach ulic powiatowych na terenie miasta Turku,
wykonana poprzez przycinanie w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres pielęgnacji żywopłotów zlokalizowanych w pasie drogowym niżej wymienionych ulic powiatowych w m. Turek:
◦ ul. Armii Krajowej – 470,00 m
◦ ul. Broniewskiego – 30,00 m
◦ ul. Grunwaldzka – 190,00 m
◦ ul. Legionów Polskich – 135,00 m
◦ ul. Milewskiego – 115,00 m
◦ ul. Piłsudskiego – 561,00 m
◦ ul. Powstańców Wielkopolskich – 44,00 m
◦ ul. Północna – 40,00 m
◦ ul. Dworcowa – 60,00 m
◦ ul. Uniejowska – 18,00 m

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:

a) Opis przedmiotu zamówienia- załącznik do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Pielęgnacja drzew w m. Turek i m. Brudzew.

1) Opis zamówienia.

Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew - usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych (posusz) oraz gałęzi wyraźnie opanowanych przez choroby i szkodniki. Rutynowe cięcia pielęgnacyjne – wykonujemy je obligatoryjnie na każdym wytypowanym drzewie.
2) wykonanie cięć technicznych drzew zmniejszające gabaryty korony, likwidujące kolizję z urządzeniami technicznymi, poprawiające statykę drzewa. Zasadniczo wykonywane w szczytowych partiach korony. W miarę możliwości należy zachować naturalny pokrój korony. Zakres – do 30% masy korony.
3) wykonanie tzw. Skrajni poziomej i pionowej - cięcia techniczne podnoszące koronę do wysokości 4 m nad jezdnią oraz 2,50 m nad chodnikiem dla pieszych.
4) wykonanie cięć korygujących drzew - cięcia zmierzające do zniwelowania konstrukcyjnych wad korony, zapobiegające rozłamaniom i poprawiające statykę drzewa (w miarę potrzeb, głównie wnętrze korony).
5) usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej drzew – usuwanie odrostów korzeniowych za pomocą sekatora lub noża możliwie najbliżej miejsca odrostu, po usunięciu warstwy gruntu do miejsca wyrastania odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej.

Prace są podzielone na etapy:

a) Pielęgnacja i prześwietlenie korony drzew, usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej drzew w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego:

Ulice powiatowe w Turku
- ul. Chopina
- ul. Dworcowa
- ul. Kączkowskiego
- ul. Kościuszki
- ul. Mickiewicza
- ul. Powstańców Wielkopolskich
- ul. Żeromskiego
- ul. Dobrska
- ul. Uniejowska
- ul. Armii Krajowej
- ul. Milewskiego
- ul. Piłsudskiego
- ul. Wyszyńskiego
- ul. Legionów Polskich
- ul. Kolska Szosa


Ulice powiatowe w Brudzewie
- ul. Mickiewicza

b) Usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej drzew w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta Turku (dwukrotnie, w terminach wyznaczonych każdorazowo przez Zamawiającego).

- ul. Chopina
- ul. Dworcowa
- ul. Kączkowskiego
- ul. Kościuszki
- ul. Mickiewicza
- ul. Powstańców Wielkopolskich
- ul. Żeromskiego
- ul. Dobrska
- ul. Uniejowska
- ul. Armii Krajowej
- ul. Milewskiego
- ul. Piłsudskiego
- ul. Wyszyńskiego
- ul. Legionów Polskich
- ul. Kolska Szosa



2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:

a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17064,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pana Krzysztofa Nowickiego prowadzącego działalność pod firmą Pracownia Architektury Krajobrazu „Zielona Przestrzeń”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302399155

7.3.3) Ulica: Dobrska Szosa

7.3.4) Miejscowość: Turek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16092,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16092,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pana Damiana Zduniaka prowadzącego działalność pod firmą AGRO-ZIELEŃ Damian Zduniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361964362

7.3.4) Miejscowość: Milejów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-704

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16092,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.