Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061806/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141182 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku OSP w Majdowie gmina Szydłowiec”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486178630
1.5.8.) Numer faksu: 486170510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@szydlowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.szydlowiec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku OSP w Majdowie gmina Szydłowiec”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96eb4b6f-ba29-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001929/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja budynku OSP w Majdowie gmina Szydłowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061806/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1034818,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Modernizacja budynku OSP w Majdowie gmina Szydłowiec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj:
a) projekt rozbiórki istniejącego budynku usług publicznych oraz projekt budowlany pn. „Rozbudowa i nadbudowa budynku usług publicznych w Majdowie” – Załącznik Nr 7 do SIWZ,
b) przedmiary robót – Załącznik Nr 8
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – Załącznik Nr 9
Uwaga:
Przedmiar robót został dołączony do SIWZ wyłącznie pomocniczo i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty. Oferta wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia roboty zapewniające właściwe i efektywne jego funkcjonowanie. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. Zamawiający oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizacje zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zostały przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjętej technologii albo z innych powodów jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia. Podobnie jak przedmiar robót ma charakter pomocniczy dla Wykonawcy przy wycenie przedmiotu zamówienia, tak kosztorys ofertowy na etapie badania i oceny złożonych ofert będzie pełnił funkcję informacyjną dla Zamawiającego. Wartości poszczególnych pozycji będą pomocne np. przy ustaleniu wysokości robót zamiennych. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnianie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
3. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty całość prac wynikających z dokumentacji projektowej. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę:
a) budowę budynku usług publicznych konstrukcji murowanej o parametrach technicznych:
- powierzchnia zabudowy projektowana - 225,28 m2,
- powierzchnia użytkowa projektowana - 638,09 m2,
- kubatura budynku - 3.895,00 m3,
- wysokość budynku - 10,00 m,
- ilość kondygnacji - 3
b) wykonanie instalacji wewnętrznych:
- wodociągowej,
- kanalizacyjnej,
- elektrycznej,
- C.O.,
- wentylacyjnej,
- odgromowej,
c) rozbiórkę budynku usług publicznych:
- powierzchnia zabudowy - 180,00 m2,
- kubatura budynku - 800,00 m3,
- wysokość budynku - 5,42 m,
- ilość kondygnacji - 1 szt.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązuje do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym wykonanie:
a) wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
b) sporządzenie inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych i doziemnych, kominiarskich, kontrolnych badań wody, instrukcji użytkowania i ochrony ppoż.
UWAGA:
Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały budowlane niezbędne do wykonania zadania w ilości:
a. Pręt żebr. ø 6 mm ST500B – 1010,00 kg
b. Pręt żebr. ø 12 mm BST500S – 2048,00 kg
c. Pręt żebr. ø 16 mm B500SP – 1124,00 kg
d. Bloczki betonowe 38x24x12 kl B20 – 1140 szt.
e. Folia IZOFOL – 56,00 m2
f. Dysperbit IZOLEX 20kg – 20 szt.
g. Aqua - Styr gr 12 cm – 4,5 m3,
h. Folia kubełkowa – 37,00 m2,
i. Folia budowlana 0.3 4x25m – 4 szt.
j. Styropian Dach Podłoga 038 gr. 10 cm – 20,1 m3,
k. Bloczki 500 TLMA 240/240/590mm H+H – 3 744,00 szt.
5. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) wymagania dotyczące robót – wszelkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zaleceniami Inspektora nadzoru i Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SWZ a także jej pozostałymi załącznikami.
b) szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
- w przypadku korzystania z podwykonawców, koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,
- wykonanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,
- doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót,
- naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonym osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1404858,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1826618,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1404858,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szaniawski Marek Zakład Remontowo-Budowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290155261
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 19
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko- Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZANIAWSKI MAREK ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
SZANIAWSKI MAREK ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1404858,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3556W Szydłowiec - Mirów Stary - gr. województwa (Jagodne)
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4025 Wolanów- Orońsko, odcinek Guzów- Wolanów
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.