Og³oszenie z dnia 2023-03-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00155599/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00207925/01 - Wynik z dnia 2023-05-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników IChF PAN i ich rodzin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326049
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 44/52
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223433069
1.5.8.) Numer faksu: 223433333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ichf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ichf.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Prowadzenie badañ naukowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników IChF PAN i ich rodzin.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7f5f7cb-c4b6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00140962
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00028658/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników IChF PAN i ich rodzin
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
ichf.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ichf.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu portalu ichf.logintrade.net
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ zarejestrowane konto portalu logintrade.net Wykonawca posiadaj±cy konto na portalu logintrade.net ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu logintrade.net dostêpnym pod adresem https://daas.logintrade.net/
4) Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu logintrade.net, okre¶lone w Regulaminie portalu logintrade.net oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z portalu logintrade.net przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na portalu logintrade.net oraz udostêpnionego przez portal logintrade.net (Komunikacja). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
7) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@ichf.edu.pl
8) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email przetargi@ichf.edu.pl Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
9) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2402.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug medycznych, wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1 do SWZ, pracownikom Instytutu Chemii Fizycznej PAN oraz ich rodzinom.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85140000-2 - Ró¿ne us³ugi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Przedmiot i zakres - ¦wiadczenie us³ug medycznych, wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1 do SWZ, pracownikom Instytutu Chemii Fizycznej PAN oraz ich rodzinom. Wielko¶æ - do warto¶ci 10% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek bêd±cych w dyspozycji Wykonawcy w Warszawie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas oczekiwania na wizytê u lekarza specjalisty w Warszawie (w dniach roboczych)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesiêczny koszt us³ugi “Medycyna Pracy” za ka¿dego pracownika
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostêpno¶æ wyników badañ bezpo¶rednio na platformie Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Widoczno¶æ dokumentacji historycznych wizyt lekarskich w placówkach Wykonawcy przez personel medyczny Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:a) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
− kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej przez co nale¿y rozumieæ posiadanie przez Wykonawcê wpisu do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± zgodnie z zapisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2022 r. poz. 633 ze zm.), jak równie¿ wpis do rejestru jednostek podstawowych s³u¿by medycyny pracy w Wojewódzkim O¶rodku Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o s³u¿bie medycyny pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 437).
b) znajduj± siê w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.
- s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1 000 000 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Wykonawca do oferty zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
b) Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych, i¿ Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w rozdziale 7 SWZ, w postaci:
- informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
- o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzenie o¶wiadczenia zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 4 do SWZ.
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych, i¿ Wykonawca spe³nia warunki uczestnictwa, o których mowa w rozdziale 8 SWZ, w postaci:
• wpisu do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± zgodnie z zapisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711), jak równie¿ wpisu do rejestru jednostek podstawowych s³u¿by medycyny pracy w Wojewódzkim O¶rodku Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o s³u¿bie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1175).
• dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - na kwotê 1 000 000,00 PLN.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wadium w postepowaniu wynosi 25000 pln. Szczegó³owe informacje dotycz±ce WADIUM znajduj± siê w rozdziale 21 SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych poni¿ej oraz zmian okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy PZP.2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagaj± zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strony dopuszczaj± zmianê Umowy w szczególno¶ci w przypadku:
1) wyst±pienia zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub zmiany wynikaj±cej z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów – w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego;
2) wyst±pienia Si³y Wy¿szej - w takim zakresie, w jakim bêdzie to konieczne i uzasadnione ze wzglêdu na dzia³anie Si³y Wy¿szej.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy, ka¿dorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy pod warunkiem, ¿e zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 6 ust. 1 Umowy;
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcê z podwykonawcy oraz pod warunkiem, ¿e zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia; o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy, a Wykonawca wyka¿e, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki, o których mowa w art. 112 ustawy PZP w stopniu nie mniejszym, ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku rozstrzygniêcia którego zawarto niniejsza umowê, poprzez przekazanie stosownych dokumentów, o których mowa w rozdziale 9 SWZ, w zakresie co najmniej dotycz±cym warunków udzia³u, na które Wykonawca powo³ywa³ siê w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadz±cego do zawarcia Umowy oraz aktualnych na dzieñ wprowadzenia zmiany, a tak¿e dostarczy prawid³owe dokumenty, o których mowa powy¿ej, do oceny przez Zamawiaj±cego w terminie co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem zmiany podwykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy wyrazi zgodê na pó¼niejsze ich przekazanie;
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa dotycz±cych wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug lub innych podatków i op³at maj±cych bezpo¶rednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcê, pod warunkiem, i¿ zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji Umowy, a zakres zmian wynikaæ bêdzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-30 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma ichf.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa macierzy i prze³±czników SAN wraz ze wsparciem
- Dostawa materia³ów medycznych jednorazowych, w podziale na 4 (cztery) pakiety, w tym aspiratory, bagietki okulistyczne, sztance, cewniki, ostrza, papierki do podbródkow
- Wykonanie kompozycji kwiatowych oraz us³ug florystycznych
- Dostawa ¼ród³a sejsmicznego do badañ geofizycznych metodami sejsmicznymi w celu pokrycia rozpoznaniem g³êboko¶ci w strefie 100-500 m p.p.t
- Bie¿±ce utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Go¶cieradowska 5 w sprawno¶ci technicznej w zakresie bran¿y elektrycznej
- Ob³o¿enia i drobny sprzêt medyczny - RZP-23/OC/2024
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi medyczne w zakresie medycyny pracy - badania profilaktyczne funkcjonariuszy i pracowników S³u¿by Ochrony Pañstwa.
- Pe³nienie funkcji fizyka medycznego
- "¦wiadczenie us³ug z zakresu opieki zdrowotnej oraz us³ug z zakresu medycyny pracy dla Zak³adu Narodowego im. Ossoliñskich we Wroc³awiu"
- SZPiFP-49-24 ¦wiadczenie us³ug medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- TP/8/2024- "Outsourcing us³ug specjalistów - lekarzy pediatrów w SPZOZ w Wolsztynie"
- ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z organizacj± i prowadzeniem zajêæ wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rz±dowego programu "Za ¯yciem" w roku 2024
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.