eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malanów › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA NA TERENIE GMINY MALANÓW w okresie maj 2022 r. - grudzień 2022 r. W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA NA TERENIE GMINY MALANÓW w okresie maj 2022 r. - grudzień 2022 r. W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MALANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Malanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-709

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632883083

1.5.8.) Numer faksu: 632883083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@malanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.malanow.pl, https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA NA TERENIE GMINY MALANÓW w okresie maj 2022 r. - grudzień 2022 r. W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f213cd1f-b4ca-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110286/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2022.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Malanów w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 4 maja 2022 roku do dnia 24 czerwca 2022 roku oraz od 1 września 2022 roku do 22 grudnia 2022 roku, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii szkolnych oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy.
W okresie zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek oświatowych na terenie Gminy Malanów, uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu uczniów szkół z terenu Gminy Malanów w związku z obowiązywaniem stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii na skutek występowania wirusa SARS-CoV-2, Zamawiający może dokonać zmiany umowy poprzez:
1) czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
2) zmianę sposobu wykonywania usług objętych umową,
3) zmianę, w tym zmniejszenie zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę, w tym zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy lub zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe:
a) Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Malanowie na ul. Szkolnej 14 i na ul. Parkowej 29 w Malanowie
b) Szkoła Podstawowa w Dziadowicach, Dziadowice 22
c) Szkoła Podstawowa w Miłaczewie, Miłaczew 34
d) Gminne Przedszkole w Malanowie z oddziałami zamiejscowymi w Miłaczewie i Dziadowicach, adresy lokalizacji w Malanowie: ul. Słoneczna 3 i ul. Parkowa 29.
Dowozy i odwozy organizowane dla Szkoły Podstawowej w Malanowie dotyczą aktualnie lokalizacji na ul. Szkolnej 14 i na ul. Parkowej 29. W związku jednak z planami związanymi z przeniesieniem SP Malanów do jednej lokalizacji tzn. na ul. Parkową 29, Zamawiający zastrzega konieczność modyfikacji przez Wykonawcę grafiku odwozów, która może wyniknąć w związku z tą zmianą.
Dowozy i odwozy organizowane dla Gminnego Przedszkola w Malanowie dotyczą aktualnie lokalizacji na ul. Słonecznej 14 i na ul. Parkowej 29.W związku z planami związanymi z przeniesieniem Gminnego Przedszkola na ul. Szkolną 14, Zamawiający zastrzega konieczność modyfikacji przez Wykonawcę grafiku odwozów, która może wyniknąć w związku z tą zmianą.
Od roku szkolnego 2021/2022 Zamawiający wprowadził rotacyjną kolejność w najwcześniejszych przywozach tj. kierunek Żdżenice -Paździerowice uległ zamianie z kierunkiem Feliksów -Celestyny. Oznacza, to, w roku szkolnym 2021/2022 wcześniejszym dowozem objęty jest kierunek Feliksów - Celestyny. W roku szkolnym 2022/2023 będzie odwrotnie.
Po realizacji planowanej inwestycji ,,Przebudowa drogi w miejscowości Feliksów - etap III'' planowane jest uruchomienie linii autobusowej biegnącej pętlą wzdłuż drogi wojewódzkiej do Celestyn a następnie drogą gminną przez Feliksów (rano, na odwozach odwrotnie, obecnie linia biegnie tylko drogą wojewódzką). Dwa nowe przystanki na drodze gminnej w miejscowości Feliksów zostały zatwierdzone w Planie Transportowym drogą Uchwały Nr XXIV/174/2021 Gminy Malanów z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie przyjęcia zmian w Planie zrównoważonego rozwoju publicznego transportu w Gminie Malanów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SWZ: "Linie komunikacyjne", ,,Liczba uczniów dowożonych do szkół na terenie Gminy Malanów w roku szkolnym 2021/2022 - prognoza'', ,,Godziny odwozów''.
Usługi dowozu i odwozu będą świadczone wraz z zapewnieniem przez wykonawcę opiekunów. Wykonawca zapewnia taką ilość opiekunów, która zagwarantuje pełne bezpieczeństwo przewożonych uczniów, minimum jednego opiekuna na autobus. Opiekunowie muszą posiadać przeszkolenie w zakresie BHP i udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności :
a) opiekun zobowiązany jest do noszenia kamizelki odblaskowej,
b) opiekun pomaga uczniom wsiąść i wysiąść z pojazdu,
c) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu, a także w czasie wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu,
d) podczas dowozów, po przyjeździe autobusu na przystanek opiekun wysiada
i wprowadza uczniów do autobusu, po czym wsiada do autobusu ostatni; w trakcie odwozów opiekun na każdym przystanku wysiada pierwszy z autobusu, wyprowadza uczniów z autobusu, nadzoruje wszelkie czynności związane z wsiadaniem i wysiadaniem uczniów oraz ewentualnym przechodzeniem przez jezdnie zapewniając im maksymalne bezpieczeństwo,
e) opiekun każdorazowo sprawdza liczbę uczniów przed wsiadaniem do autobusu oraz wewnątrz pojazdu,
Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być w pełni oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
Wykonawca zapewni dowóz i odwóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach dostosowując wielkość (tj. liczbę miejsc siedzących ) i ilość autobusów do liczby uczniów.
Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do zapewnienia wszystkim dzieciom miejsc siedzących podczas wykonywania przewozu oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, wygody i punktualności dowozów.
W przypadku awarii wyznaczonego do realizacji zadania pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Do przedmiotowego zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (t. j. Dz. U. 2018 poz. 295).
Wskazane jest przez Zamawiającego by w bieżącym roku szkolnym 2021/2022 tj. od maja do czerwca 2022 r. funkcjonował aktualny grafik (zał. nr 10), chyba, że na wniosek dyrektorów szkół należy go zmodyfikować ze względu na zmianę organizacji zajęć w szkole. W roku szkolnym 2022/2023 Wykonawca zobowiązany jest do zaktualizowania przebiegu tras kursów szkolnych oraz dokładnych godzin dowozów i odwozów na poszczególnych przystankach zgodnie z określonymi godzinami, które wskazują na rozpoczęcie i zakończenie zajęć lekcyjnych. Dokładne oznaczenie godzin w jakich powinien być wykonany dowóz a zwłaszcza odwóz uczniów po zajęciach lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół przed rozpoczęciem realizacji dowozów zgodnie z obowiązującym planem zajęć lekcyjnych w danej szkole w roku szkolnym 2022/2023.
Rozkład jazdy sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać dwukrotny w ciągu roku szkolnego 2021/2022 przewóz uczniów z ul. Szkolnej 14 na ul. Parkową 29 w Malanowie oraz powrót z Parkowej na Szkolą 14 (odległość między SP Malanów, ul. Szkolna 14 a ul. Parkową 29 wynosi 1.400 m w jedną stronę). Jest to doraźny przewóz związany z organizacją uroczystości szkolnych.
Rozkład jazdy autobusów sporządzony przez Wykonawcę powinien być tak skonstruowany aby uczniów dowieźć na zajęcia do szkół nie wcześniej niż 30 minut przed ich rozpoczęciem i nie później niż 5 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 60 min. w każdą ze stron. Po zakończonym lekcjach maksymalny czas oczekiwania ucznia na odwóz to 60 min.
Ostatecznie ustalony w ten sposób rozkład jazdy Wykonawca umieszcza na przystankach. Przed ustaleniem rozkładu jazdy Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje na temat dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno - wychowawczych (zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.) - aby Wykonawca w rozkładzie jazdy uwzględnił te daty.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U z 2020 r. poz. 1320). W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem wykonywania danych czynności, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby na umowę o pracę - o ile jest to niezbędne do ich zakończenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk i czynności jakie będą wykonywać w okresie realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. W celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. W celu kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający może zażądać od pracowników Wykonawcy (lub podwykonawcy) oświadczenia dotyczącego formy zatrudnienia i czynności wykonywanych na podstawie umowy o pracę zleconych w związku z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozliczenie usługi o której mowa w specyfikacji następować będzie na podstawie sprzedanych przez Wykonawcę imiennych biletów miesięcznych, pozostającej bez wpływu na wartość ceny umownej wynikającej z oferty Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy Jacek Olszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250696025

7.3.3) Ulica: Osuchów 22

7.3.4) Miejscowość: Koźminek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-04 do 2022-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.