Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Floriańskiej w Krajence
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KRAJENKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Krajenka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672639204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krajenka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ul. Floriańskiej w Krajence2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee73f849-ab7e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024544/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej ul. Floriańśkiej w Krajence
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
3. Podstawę prawną udzielania zamówienia stanowi art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Możliwość udzielenia niniejszego zamówienia została wskazana w opisie zamówienia podstawowego znak GOS.271.9.2022. 4.12. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP dla części 1 – polegających wykonaniu trasy A opisanej w projekcie technicznym pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Floriańskiej w Krajence.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-76cfd240-cb86-11ec-aa46-6a814e8de928
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOS.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70498,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części drogi gminnej ul. Floriańskiej w Krajence.
Zakres zamówienia obejmuje odcinek o długości 81,29 mb określony w załączonym projekcie technicznym jako trasa „A” . Obecnie odcinek objęty zamówieniem pełni funkcję drogi dojazdowej do zabudowań jednorodzinnych o nawierzchni z bruku o szerokości 2,5-3 m oraz o nawierzchni z kruszywa.
Zamówienie obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- ułożenie krawężników,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- roboty wykończeniowe,
- oznakowanie,
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowalane Kamil Plak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671578994
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budowlane Kamil Plak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budowlane Kamil Plak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.