Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00068047/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1923 O (Radłów – Żytniów – DK 42) w miejscowościach: Radłów, Psurów, Żytniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W OLEŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 8
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 343584714
1.5.8.) Numer faksu: 343584715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@interka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatoleski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Powiatowy Zarząd Dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1923 O (Radłów – Żytniów – DK 42) w miejscowościach: Radłów, Psurów, Żytniów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48fd3077-9608-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029273/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa DP nr 1923 O w m. Radłów, Psurów, Żytniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068047/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4552305,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Budowa chodnika w m. RadłówBudowa chodnika z kostki betonowej w m. Radłów, o szerokości 1,5 m oraz pasa zieleni oddzielającego od jezdni po stronie lewej (w kierunku Psurowa) na długości 195 m. wraz z właściwym odwodnieniem pasa drogowego (budowa kolektora deszczowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 335983,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Budowa drogi rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszych w m. PsurówBudowa drogi rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszych w m. Psurów na długości 790 mb wraz z kanalizacją deszczową. Wyposażenie jezdni w urządzenia rejestrujące i pokazujące prędkość pojazdów samochodowych, zasilane baterią solarową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 1065944,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1923 O (Radłów – Żytniów – DK 42) w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1922 O (Żytniów – Cieciułów – DK43) i 1920 O (Kościeliska – Jelonki – Żytniów)Budowa chodnika z kostki betonowej szerokości 2 m w m. Żytniów - przy drodze powiatowej nr 1923 O po lewej (187 m) i prawej (365 m) stronie oraz przy drodze 1922 O po lewej (207 m) i prawej (230 m) stronie. Odwodnienie obszaru poprzez budowę kanalizacji deszczowej. Wykonanie miejsc parkingowych w obrębie Kościoła i Szkoły. Poprawa bezpieczeństwa w rejonie szkoły: wykonanie przejścia dla pieszych oznakowanego aktywnymi znakami D-6 wraz z doświetleniem (zasilanie solarne). Wymiana konstrukcji i nawierzchni bitumicznej na odcinku drogi 1922 O w kierunku Cieciułowa (z obu stron Kościoła o długości 420 m). Poprawa trójkąta widoczności obok plebanii (przesunięcie istniejącego ogrodzenia).
Uwagi dotyczące przejścia dla pieszych:
• Musi być oświetlone oświetleniem dedykowanym
• Należy zastosować system informacji fakturowej – dostosowanie dla osób z niepełnosprawnościami
• W miejscu przejścia dla pieszych należy wykonać czerwoną nawierzchnię
• Należy zastosować znaki aktywne D-6
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 3150376,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413416,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575149,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413416,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741976926
7.3.3) Ulica: ul. Wielkie Przedmieście 26
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413416,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1040903,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1646938,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1040903,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741976926
7.3.3) Ulica: ul. Wielkie Przedmieście 26
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1040903,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2762669,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4712095,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2762669,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741976926
7.3.3) Ulica: ul. Wielkie Przedmieście 26
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2762669,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-15INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Starostwa Powiatowego w Oleśnie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Oleskiego
- Dostawa mięsa drobiowego
- Dostawa urządzeń Network Detection and Response i Web Application Firewall
- Postępowanie na realizację zadań pn. Remont cząstkowy nawierzchni masą bitumiczną na gorąco z wycinaniem krawędzi jezdni.
więcej: przetargi w Oleśnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.