Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00065436/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji insp. nadzoru inwest. na zad. pn „BUDOWA DROGI ZBIORCZEJ W ŚR. ŚL. NA ODC. MIĘDZY UL. KOLEJOWĄ A UL. SIKORSKIEGO W RAMACH PŁN. OBWODNICY ŚR.ŚL. WRAZ Z BUDOWĄ CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platform Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji insp. nadzoru inwest. na zad. pn „BUDOWA DROGI ZBIORCZEJ W ŚR. ŚL. NA ODC. MIĘDZY UL. KOLEJOWĄ A UL. SIKORSKIEGO W RAMACH PŁN. OBWODNICY ŚR.ŚL. WRAZ Z BUDOWĄ CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a58d0971-9e4c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-5/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 44888,30
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis prac budowlanych, które mają być prowadzone w ramach zadania
Przedmiot inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest „Budowa drogi zbiorczej w Środzie Śląskiej na odcinku między ulicą Kolejową a ulicą Sikorskiego”.
Zakres prac obejmuje:
- budowę nowej drogi (KR3, klasa Z, 2 pasy ruchu, szerokość jezdni 6,0m, nawierzchnia z betonu asfaltowego, szerokość poboczy 1,0 m) łączącej ul. Kolejową z ul. Sikorskiego
- budowę ronda o parametrach minimalnych wymaganych dla drogi klasy Z i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych przy włączeniu ul. Kolejowej
- skrzyżowanie o parametrach wymaganych dla drogi klasy Z i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych przy włączeniu do ul. Sikorskiego
- przejście przez cieki wodne
- ciąg pieszo rowerowy (szerokość 2,5m, nawierzchnia z betonu asfaltowego) wzdłuż projektowanej drogi oraz wzdłuż ul. Sikorskiego
- pas zieleni między jezdnią a ciągiem pieszo-rowerowym
- powierzchniowe odwodnienie drogi i ciągu pieszo-rowerowego
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (grubowarstwowego)
- wykonanie kanalizacji teletechnicznej
- wykonanie oświetlenia ronda
- wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych
Parametry techniczne:
Parametry projektowanej drogi:
- kategoria ruchu - KR3
- klasa drogi: Z
- kategoria drogi: droga gminna
- droga dwukierunkowa - 2 pasy ruchu
- długość projektowanej jezdni: 628,5 m
- szerokość jezdni: 6,0m (poszerzenia na łukach i dojazdach do skrzyżowań)
- nawierzchni jezdni: beton asfaltowy
- odwodnienie jezdni: powierzchniowo na przyległe tereny zielone wchodzące w skład pasa drogowego. Wyjątek stanowi odcinek planowanej drogi zlokalizowany w obrębie projektowanego ronda. Z uwagi na zastosowanie krawężników, projektuje się wpust deszczowy wraz z odprowadzeniem wody deszczowej do istniejącego rowu (poprzez projektowaną studnię betonową rewizyjną) zlokalizowanego na dz. nr 41 obr. 2.
Parametry projektowanego ciągu pieszo-rowerowego:
- łączna długość wzdłuż projektowanej drogi: 654,0 m
- łączna długość wzdłuż ul. Sikorskiego: 466,0 m
- sumaryczna długość: 1112,0 m
- szerokość: 2,5m
- nawierzchnia: beton asfaltowy
- obramowanie: obrzeża betonowe osadzone na ławie betonowej z oporem
- odwodnienie: powierzchniowo na przyległe tereny zielone wchodzące w skład pasa drogowego
Na włączeniu projektowanej drogi z ul. Kolejową projektuje się rondo o parametrach minimalnych wymaganych dla drogi klasy Z i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych przy włączeniu ul. Kolejowej:
- średnica wyspy środkowej: 7m (średnica przyjęta wg wytycznych Inwestora, z uwagi na ograniczenia terenowe). Wyspa środkowa wyniesiona 1,0 m powyżej terenu.
- przejezdny pas okalający wyspę środkową, wykonany z kostki granitowej: szer. 1,5m
- szerokość pasa ruchu dookoła ronda: 6,5 m
- nawierzchnia pasa ruchu: beton asfaltowy
W obrębie ronda projektuje się krawężniki granitowe (zgodnie z częścią rysunkową).
W celu umożliwienia komunikacji pieszych/rowerzystów wzdłuż ul. Kolejowej, w obrębie planowanego ronda projektuje się przejście dla pieszych/przejazd dla rowerzystów wraz z wysepką dzielącą.
Na włączeniu drogi z ul. Sikorskiego zaprojektowano skrzyżowanie skanalizowane o parametrach wymaganych dla drogi klasy Z i zoptymalizowanych dla warunków przestrzenno-terenowych (zgodnie z częścią rysunkową).
Na trasie zaprojektowanej drogi, planuje się wykonanie obiektów inżynierskich takich jak:
- prefabrykowany betonowy przepust skrzynkowy o wymiarach wew. 450x200 (przejście przez ciek Średzka Woda)
- prefabrykowane betonowe przepusty rurowe – 3 szt.
Zaprojektowano połączenia z planowaną drogą wszystkich działek prywatnych i drogowych poprzez zjazdy oraz projektowany odcinek drogi technicznej szer. 3,5 m wykonanej z kruszywa kamiennego.
Dodatkowo planuje się wymianę istniejącego przepustu na betonowy okrągły przepust fi 600 wraz z odtworzeniem ścian czołowych z bloczków betonowych na działce nr 11 obr. 2.
Roboty elektryczne:
W ramach inwestycji przewidziano roboty instalacyjne związane z:
- wykonaniem oświetlenia ronda – montaż opraw oświetleniowych na maszcie (3 ramiona) na słupie
- wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych – montaż opraw oświetleniowych na słupach – 2 szt. oraz montaż lamp oświetleniowych solarnych doświetlających przejścia dla pieszych – 2 szt.
Prace dotyczące zieleni:
Wzdłuż planowanej drogi, pomiędzy jezdnią a ciągiem pieszo-rowerowym zaprojektowano pas zieleni (szer. 3,0m) z zielenią wysoką - drzewa. Wzdłuż ul. Sikorskiego, pomiędzy istniejącą jezdnią a planowanym ciągiem pieszo-rowerowym projektuje się pas zieleni szer. 1,5 m (zieleń niska –trawnik/żywopłot, natomiast po drugiej stronie planowanego ciągu pieszo-rowerowego w wydzielonym pasie należy posadzić zieleń wysoką (zgodnie z przedmiarem: Zakup, dostawa, sadzenie i pielęgnacja drzew o średnicy pnia 12-14 cm, wraz kosztami palikowania - 20 szt. lipa drobnolistna, 20 szt. grab pospolity fastigiata, 20 szt. klon pospolity platanoides).
Konstrukcja nawierzchni:
Układ warstw nawierzchnia jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – 4cm po zagęszczeniu
- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 0,5 kg/m2
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – 5cm po zagęszczeniu
- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 0,5 kg/m2
- warstwa podbudowy z betonu asfaltowego AC22P – 7 cm po zagęszczeniu
- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 1,0 kg/m2
(stosować tylko wzdłuż projektowanych poboczy na szerokości 1,0m)
- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 – 20 cm po zagęszczeniu
- podłoże wzmocnione – kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5 MPa (mieszanka z wytwórni) – 20 cm po zagęszczeniu
- nasyp z pospółki zagęszczonej do Is=1,0 (grubość warstwy w zależności od warunków terenowych)
- grunt rodzimy
Układ warstw nawierzchni zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – 4 cm po zagęszczeniu
- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 0,5 kg/m2
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – 8 cm po zagęszczeniu
- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 1,0 kg/m2
- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 – 20 cm po zagęszczeniu
- podłoże wzmocnione – kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5 MPa (mieszanka z wytwórni) – 15 cm po zagęszczeniu
- pospółka – 22 cm
- grunt rodzimy
Układ warstw nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – 5 cm po zagęszczeniu
- wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej szybko rozpadowej K-1 60 o zużyciu 1,0 kg/m2
- podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 – 15 cm po zagęszczeniu
- podłoże wzmocnione – kruszywo stabilizowane cementem Rm=2,5 MPa (mieszanka z wytwórni) – 10 cm po zagęszczeniu
- nasyp z pospółki zagęszczonej do Is=1,0 (grubość warstwy w zależności od warunków terenowych)
- grunt rodzimy
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo – kosztorysowej i specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową ( projekt budowlany, wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys, decyzja ZRID, warunki techniczne i uzgodnienia):
2.3 Obowiązki i upoważnienie Zleceniobiorcy oraz sposób realizacji zamierzenia
. Do obowiązków Zleceniobiorcy jako Inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności i obowiązków przypisanych Inspektorowi nadzoru inwestorskiego w odnośnych przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
. Do obowiązków Zleceniobiorcy należą między innymi:
1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym, wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej;
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności w celu zapobiegania zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) Zatwierdzanie materiałów do wbudowania w obiekcie;
4) Wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części, które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie na wykonanie zadania oraz sporządzanie wraz z Kierownikiem budowy protokołów konieczności na okoliczność wykonania zamówień uzupełniających, zamówień dodatkowych, zaniechania wykonania robót, określonych Dokumentacją projektową, oraz wykonania robót zamiennych i przedstawianie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu;
5) Sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i montowanych urządzeń technicznych; kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających będzie odbywało się poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia ich do odbioru wpisem Wykonawcy robót do dziennika budowy.
6) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.
7) Sprawdzanie czy kierownictwo budowy/robót i Podwykonawcy posiadają akceptację Zamawiającego do realizacji zadania.
8) Uczestniczenie w naradach technicznych i radach budowy zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę Robót oraz sporządzanie notatek z narad technicznych i rad budowy.
9) Uczestniczenie w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym - potwierdzenie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AREX Obsługa Inwestycji Czesława Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369078401
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 26
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-033
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AREX OBSŁUGA INWESTYCJI CZESŁAWA KRÓL
jakie przetargi wygrała firma
AREX OBSŁUGA INWESTYCJI CZESŁAWA KRÓL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-24INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej obsługi inspektora nadzoru w PZLPiT Mazowsze
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa przepustu na cieku Młynówka Komorowicko-Czechowicka w ciągu ul. Komorowickiej w Czechowicach-Dziedzicach
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Strzelce Wielkie, gmina Szczurowa"
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 411 na odcinku Nysa-Podkamień" - z podziałem na zadania
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.