eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Kolno



Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Kolno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KOLNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kolno

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrg@kolno.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umkolno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Kolno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3056c28c-81d6-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025745/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2708252,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Łąkowej w Kolnie wraz z infrastrukturą techniczną – budową sieci kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, sieci oświetlenia ulicznego, drenażu budynku, kanału technologicznego i przebudową kolizji z siecią elektroenergetyczną oraz rozbiórką budynku gospodarczego i budową muru oporowego.
Zakres robót obejmuje:
– budowę nawierzchni jezdni o łącznej długości ok. 114,0 m w tym: nawierzchnia bitumiczna o długości ok. 95,0 m pow. 463 m2, szer. 5,0m, nawierzchnia żwirowa długość ok. 19,0 m, szer. 4,0 m, pow. 68 m2
– budowę jednostronnego chodnika, szer. 2,0m i nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm, pow. 140 m2
– budowę opaski jezdni o szer. 0,5m i nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm o łącznej pow. 41 m2
– budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, szer. 4,0-5,0m, pow., 130 m2
– budowę kanalizacji deszczowej fi 315mm , fi 250 mm z wpustami i przykanalikami fi 200mm, łączna długość 262,0m
– budowę sieci wodociągowej fi 110mm, długość 28,0m
– budowę oświetlenia ulicznego YAKXS 4x35mm2 wraz ze słupami i oprawami, długość 109,0m, liczba słupów oświetleniowych i opraw Led 4 szt.
– budowę drenażu opaskowego budynku fi 110mm, długość 75,0 m
– docelową organizację ruchu,
– przebudowę kolidującego odcinka sieci elektroenergetycznej napowietrznej nN 0,4kV, długość 81,0m
– zabezpieczenie rurami osłonowymi istniejących sieci elektrycznych
– zabezpieczenie rurami osłonowymi istniejących sieci teletechnicznych
– rozbiórkę budynku gospodarczego,
– budowę muru oporowego,
– budowę kanału technologicznego w standardzie KTu1, długość 91,0m
– budowę studni kanału technologicznego typu SKR-1 (przelotowe) i SKO-2 (końcowe)
– wycinkę drzew i krzewów kolidujących z przebudową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 654912,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Chopina wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
W zakresie realizacji projektu przewiduje się wykonanie następujących robót:
– budowę jezdni długości ok. 146,0m o nawierzchni z brukowca gr. 20 cm o pow. 760 m2, szer. jezdni 5,0m
– budowę chodników szerokości do 2,5 m o nawierzchni betonowej - płyta chodnikowa (imitacja granitu) grub. 5 cm pow. 316m2
– budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, szer. 4,0m, pow. 160 m2,
– regulacja wpustów kanalizacji deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 303536,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ul. Jesionowej w Kolnie wraz z infrastrukturą techniczną, tj. budową sieci kanalizacji deszczowej i sieci oświetlenia ulicznego.
W zakresie realizacji projektu przewiduje się wykonanie następujących robót:
– budowę jezdni długości 174,23 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, pow. 1188 m2, szer. jezdni 5,50 m,
– budowę chodników szerokości 1,5 i 2,0m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm pow. 441 m2,
– budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm szer. 4,0m, pow. 120 m2,
– budowę oświetlenia ulicznego o długości 179,0 m, liczba słupów oświetleniowych 5 szt. i opraw Led 7 szt.
– budowę sieci kanalizacji deszczowej długość 157 m fi 250mm z przykanalikami.

Dokumentacja projektowa zakłada montaż szafki oświetleniowej ZK-SO. Szafka ta została już wykonana we wcześniejszym etapie budowy innej ulicy, należy do niej doprowadzić jedynie projektowaną linię kablową oświetlenia ulicznego.
Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kolizji istniejącej linii napowietrznej 15kV „Turośl” typu 3x35 AFL z projektowanym zagospodarowaniem terenu obejmującym budowę ulicy Jesionowej w Kolnie wraz z infrastrukturą techniczną. Projekt budowlany obejmuje wykonanie obostrzeń 2 stopnia na słupach istniejącej linii napowietrznej 15kV „Turośl” nr 33 do słupa nr 32 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 658074,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ul. Kasztanowej w Kolnie wraz z infrastrukturą techniczną, tj. budową sieci kanalizacji deszczowej i sieci oświetlenia ulicznego.
W zakresie realizacji projektu przewiduje się wykonanie następujących robót:
– budowę jezdni długości ok. 190,0 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, pow. 1304 m2, szer. jezdni 5,50 m,
– budowę chodników szerokości 1,5 i 2,0m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm pow. 479 m2,
– budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm szer. 4,0m, pow. 120 m2,
– budowę oświetlenia ulicznego o długości 271m, liczba słupów oświetleniowych i opraw Led 7 szt.,
– budowę sieci kanalizacji deszczowej długość 74m fi 250mm z przykanalikami

Dokumentacja projektowa zakłada montaż szafki oświetleniowej ZK-SO. Szafka ta została już wykonana we wcześniejszym etapie budowy innej ulicy, należy do niej doprowadzić jedynie projektowaną linię kablową oświetlenia ulicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 669933,19 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ul. Lipowej w Kolnie wraz z infrastrukturą techniczną, tj. budową sieci kanalizacji deszczowej i sieci oświetlenia ulicznego

Dokumentacja projektowa jest opracowana na całą ulicę, do realizacji zadania przyjmujemy odcinek o długości ok. 103,0 m.
W zakresie realizacji projektu przewiduje się wykonanie następujących robót:
– budowę jezdni długości ok. 103,0 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, pow. 636 m2, szer. jezdni 6,0 m,
– budowę chodników szerokości 1,5 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm pow. 294 m2,
– budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm szer. 4,0m, pow. 39 m2,
– budowę oświetlenia ulicznego o długości ok. 290,0 m, liczba słupów oświetleniowych i opraw Led 4 szt.,
– budowę sieci kanalizacji deszczowej długość 72m fi 250mm z przykanalikami fi 200.

Dokumentacja projektowa zakłada montaż szafki oświetleniowej ZK-SO. Szafka ta została już wykonana we wcześniejszym etapie budowy innej ulicy, należy do niej doprowadzić jedynie projektowaną linię kablową oświetlenia ulicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 421796,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1040439,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1040439,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1040439,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450665219

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża sanitarna, elektryczna, kanał technologiczny


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1040439,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598152,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łomżyńskie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450017302

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 784500,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 784500,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łomżyńskie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450017302

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 784500,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 886814,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 886814,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mroczkowski Krzysztof PUH Centrum Budownictwa- Dociepleń MROCZKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450196612

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 886814,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530118,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530118,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mroczkowski Krzysztof PUH Centrum Budownictwa- Dociepleń MROCZKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450196612

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530118,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.