Ogłoszenie z dnia 2021-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132826/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
- 2021/BZP 00140248/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-06
- 2021/BZP 00140361/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-06
- 2021/BZP 00140368/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-06
- 2021/BZP 00141667/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-09
- 2021/BZP 00299007/01 - Wynik z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140225 z dnia 2021-08-06 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa oraz montaż mebli i foteli biurowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Klimatu i Środowiska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001064858
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wawelska 52/54
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-922
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 223691629
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.leman-majkowska@mos.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mos.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140225
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00132826/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
4.1) Dotyczy Części I zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), których przedmiotem były dostawy i montaż mebli biurowych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
4.2) Dotyczy Części II zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), których przedmiotem były dostawy i montaż foteli biurowych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
4.1) Dotyczy Części I zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), których przedmiotem były dostawy i montaż mebli biurowych lub których przedmiotem były dostawy i montaż mebli oraz zabudowy stolarskiej, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
4.2) Dotyczy Części II zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), których przedmiotem były dostawy i montaż foteli biurowych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) potwierdzającego, że Wykonawca wykonał należycie, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), których przedmiotem były dostawy i montaż mebli biurowych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy wskazane zamówienia zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu wykonanych zamówień (dostaw) stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia
Po zmianie:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: w zakresie części I - wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) potwierdzającego, że Wykonawca wykonał należycie, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), których przedmiotem były dostawy i montaż mebli biurowych lub których przedmiotem były dostawy i montaż mebli oraz zabudowy stolarskiej, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy wskazane zamówienia zostały wykonane należycie;
w zakresie części II – wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) potwierdzającego, że Wykonawca wykonał należycie, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), których
przedmiotem były dostawy i montaż foteli biurowych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu wykonanych zamówień (dostaw) stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia
2021-08-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.