Og³oszenie z dnia 2023-03-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00160228/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00164194/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00169817/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00255518/01 - Wynik z dnia 2023-06-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Bia³otarsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GOSTYNIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015922
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242360752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.gminagostynin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Bia³otarsku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fd245b41-c496-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00140119
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039938/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Bia³otarsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd245b41-c496-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert , odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@gminagostynin.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452), sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y okre¶lone w Rozdziale XXIII Specyfikacji warunków zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y okre¶lone w Rozdziale XXIII Specyfikacji warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa, czê¶ciowa wymiana oraz wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej bie¿ni wraz z malowaniem linii przy Szkole Podstawowej im. Or³a Bia³ego w miejscowo¶ci Bia³otarsk (dzia³ka o nr ewid.47/3 i 48/2, obrêb 0042 Bia³otarsk).
Istniej±ca podbudowa bie¿ni jest miejscowo uszkodzona (wystêpuj± zadolenia, odspojenia i ubytki nawierzchni). Nawierzchnia jest brudna, odbarwiona z widocznymi pêkniêciami i odspojeniami obrze¿y oraz z ma³o widocznymi liniami miêdzytorowymi.
W ramach zadania nale¿y wykonaæ poni¿sze prace:
- dok³adnie umyæ ca³± powierzchniê bie¿ni;
- wymieniæ ok. 60 mb obrze¿y betonowych bie¿ni (obrze¿a do wymiany na odcinku prostym oraz na ³uku);
- w miejscach uszkodzeñ i spêkañ nawierzchni istniej±cej-nale¿y wyci±æ star± nawierzchniê poliuretanow± i u³o¿yæ now± warstwê ET- ok. 400m2 ;
- wzmocniæ nawierzchniê poliuretanow± poprzez na³o¿enie ¶rodka gruntuj±cego na bazie kleju poliuretanowego (ca³a powierzchnia bie¿ni);
- wykonaæ now± warstwê z granulatu SBR wraz z lepiszczem poliuretanowym w ilo¶ci ok. 1 600 m2
o grubo¶ci min. 15mm;
- wykonaæ warstwê natrysku w kolorze zbli¿onym do istniej±cej nawierzchni w ilo¶ci ok. 1 600m2;
- trasowanie wraz z malowaniem linii (szeroko¶æ 5cm) w kolorze bia³ym na bie¿ni.
W miejscach, w których potrzebne jest uzupe³nienie nawierzchni kruszywem nale¿y nowe fragmenty podbudowy dobrze zagê¶ciæ.
Wszystkie roboty budowlane nale¿y wykonywaæ przy u¿yciu maszyn i urz±dzeñ mechanicznych stosowanych do wykonywania robót takich jak min.: ³adowarki do wy³adowywania materia³ów, urz±dzenia do zagêszczania materia³ów i rozk³adania elementów nawierzchni poliuretanowej oraz narzêdzia rêczne niezbêdne dla wykonywania robót. Wszystkie prace nale¿y wykonywaæ stosuj±c siê do zasad objêtych w „Warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano- monta¿owych”. Prace powinny byæ prowadzone w sposób bezpieczny z zachowaniem obowi±zuj±cych zasad bezpieczeñstwa i higieny pracy oraz p. po¿. Stosowane materia³y winny posiadaæ wymagane aktualne atesty, certyfikaty b±d¼ aprobaty techniczne upowa¿niaj±ce do stosowania w budownictwie, wydane przez w³a¶ciwe podmioty. Dopuszcza siê w realizacji inwestycji zastosowania innych materia³ów i urz±dzeñ pod warunkiem zachowania wskazanych w dokumentacji parametrów technicznych oraz uzyskania zgody Inwestora.
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawców na podstawie umowy o pracê (zgodnie z ustaw± z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osób wykonuj±cych czynno¶ci w realizacji zamówienia polegaj±ce na: bezpo¶rednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikaj±cych z dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wykonuj±cych roboty w zakresie warstw nawierzchni poliuretanowej, pracowników obs³uguj±cych maszyny i ¶rodki transportowe).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu retopingu nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1 000 m2.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta zawiera:1) formularz ofertowy (zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ);
Do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny wykonawcy, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych.
Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww. dokumentów.
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SWZ),
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ),
4) dowód wniesienia wadium – nie pó¼niej ni¿ do up³ywu terminu sk³adania ofert.
Pozosta³e dokumenty do³±czane do oferty (je¿eli dotycz±):
5) zobowi±zanie innego podmiotu (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ);
6) pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê – je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej pe³nomocnictwo udzielone liderowi;
7) o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp – Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 4 000,00 z³(s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 i 3 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia (ka¿dy) oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia - projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-04 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê równie¿ Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukarainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie przes³anek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835): wykonawca, ¿aden ze wspólników - w przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka cywilna), ¿aden podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na które powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Oferta Wykonawcy który podlega wykluczeniu zostanie odrzucona.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- ,,Przebudowa - modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1458W Sanniki - Jamno - I³ów"
- "Przebudowa - modernizacja odcinka drogi powiatowej 1421W Reszki - Guzew"
- MODERNIZACJA TARASU, RENOWACJA STOLARKI OKIENNEJ ORAZ UJEDNOLICENIE KOLORYSTYKI ELEWACJI OBIEKTÓW NA WZGÓRZU ZAMKOWYM W GOSTYNINIE
wiêcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zêbowice
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych im. Jaros³awa Iwaszkiewicza w Twardogórze
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacj± infrastruktury technicznej drogowej"
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków o¶wiatowych na terenie Gminy Kro¶cienko nad Dunajcem
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.