eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Skrobowie-Kolonii, gm. Lubartów



Ogłoszenie z dnia 2021-08-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140093 z dnia 2021-08-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Skrobowie-Kolonii, gm. Lubartów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W LUBARTOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431197948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 18A

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +(81) 854 59 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbp@gbp-lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gbp-lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gbplubartow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Skrobowie-Kolonii, gm. Lubartów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57e08acf-de2d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002531/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Skrobowie-Kolonii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 5 EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA I GOSPODARKA NISKOEMISYJNA, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123201/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GBP.071.08.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 958591,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Skrobowie-Kolonii, gm. Lubartów”.
Przedmiotem zamówienia polega na termomodernizacji dawnego budynku kotłowni z przebudową i zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską wraz z wewnętrznymi instalacjami (wodno-kanalizacyjną, elektryczną, gazową, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, klimatyzacją, wentylacją mechaniczną i fotowoltaiką), instalacją technologiczną kotłowni gazowej oraz zewnętrzną instalacją gazową i kanalizacyjną, zlokalizowanego w miejscowości Skrobów-Kolonia w gminie Lubartów.
Teren objęty opracowaniem stanowią działki nr ew. 485, 486 i 487 położone w miejscowości Skrobów Kolonia, w obrębie 060807_1.0014 Skrobów Kolonia.

1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa na którą składają się:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót (dołączone pomocniczo)
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji o której mowa w ppkt 1) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji o której mowa w ppkt 1) lub STWiORB.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone zostało wadą, gdyż naruszone zostały przepisy art 222 ust. 4 ustawy Pzp tj. Zamawiający, przed otwarciem ofert nie udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Czynności tej nie można powtórzyć ani poprawić. Umowa, która zostałaby zawarta w przedmiotowym postępowaniu podlegałaby unieważnieniu zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp . W świetle art. 17 ust. 2 ustawy Pzp niedopuszczalne jest zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli działanie zamawiającego stanowi dokonanie czynności z naruszeniem przepisu Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione w dniu 06.08.2021 r na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp
2021-08-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.