eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Kotlin z podziałem na IV części



Ogłoszenie z dnia 2021-08-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00139973 z dnia 2021-08-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Kotlin z podziałem na IV części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kotlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 7405481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kotlin.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Kotlin z podziałem na IV części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b729b844-d8a5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00139973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002158/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W WYSOGOTÓWKU DO PANA POLINOWSKIEGO NR 614523P O DŁUGOŚCI 0,650 KM

1.1.13 BUDOWA DROGI W KOTLINIE NA DZIAŁCE NR 442/1 I 442/2

1.1.14 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJNA DZIAŁCE NR 1 W WOLI KSIĄŻĘCEJ NA ODCINKU 0,305 KM

1.1.15 PRZEBUDOWA DROGI NA DZIAŁCE NR 36 I NR 148 WYSOGOTÓWEK NA ODCINKU 0,750 KM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097623/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej w Wysogotówku do Pana Polinowskiego nr 614523P o długości 0,650 km - przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wysogotówek polegająca na zmianie istniejącej nawierzchni jezdni tłuczniowo – gruntowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 191600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi w Kotlinie na działce nr 442/1 i 442/2 – budowa drogi gminnej w miejscowości Kotlin, gmina Kotlin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 300000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej na działce nr 1 w Woli Książęcej na odcinku 0,305 km – Etap II, który polega na ułożeniu na szerokości 4,00 m warstwy wyrównawczej grubości 5 cm z kruszywa łamanego (granit) stabilizowanego mechanicznie oraz warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego na podbudowie wykonanej w I etapie po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową. W drugim etapie realizacji należy wyrównać obustronne pobocza o szerokości 0,50 m poprzez ułożenie warstwy średnio 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (granitowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi na działce nr 36 i nr 148 Wysogotówek na odcinku 0,750 km - Etap II, który polega na ułożeniu na szerokości 4,00 m warstwy wyrównawczej grubości 5 cm z kruszywa łamanego (granit) stabilizowanego mechanicznie oraz warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego na podbudowie wykonanej w I etapie po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową. W drugim etapie realizacji należy wyrównać obustronne pobocza o szerokości 0,50 m poprzez ułożenie warstwy średnio 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (granitowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 331150 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141987,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153582,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141987,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Usługowa „EKO-BUD” s.c. Elżbieta, Jacek Majdeccy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891523802

7.3.4) Miejscowość: Lisewo 2B

7.3.5) Kod pocztowy: 62-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141987,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489916,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511139,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489916,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Lewandowski Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171979502

7.3.3) Ulica: Pokoju 3

7.3.4) Miejscowość: Kowalew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 511139,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna ważna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76594,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76594,49 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173819,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187452,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173819,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Usługowa „EKO-BUD” s.c. Elżbieta, Jacek Majdeccy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891523802

7.3.4) Miejscowość: Lisewo 2B

7.3.5) Kod pocztowy: 62-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173819,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

2021-08-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.