Ogłoszenie z dnia 2021-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00113353/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00139957 z dnia 2021-08-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury okołoturystycznej na terenie Gminy Kroczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CHŁOPSKICH 29
1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 343152150
1.5.8.) Numer faksu: 343152150 wewn.23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury okołoturystycznej na terenie Gminy Kroczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba296957-e3af-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00139957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000187/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja infrastruktury okołoturystycznej na terenie Gminy Kroczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113353/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG-V.271.00005.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131439,17 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw w miejscowości Piaseczno.Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń wg poniższej specyfikacji:
1) piaskownica – w ilości 1 szt.,
2) huśtawka podwójna - w ilości 1 szt.,
3) bujaki – w ilości 2 szt.,
4) karuzela – w ilości 1 szt.,
5) Huśtawka wagowa – w ilości 1 szt.,
6) domek ze zjeżdżalnią– w ilości 1 szt.,
7) tablica z regulaminem – w ilości 1 szt.
8) kosze metalowe z daszkiem – w ilości 2 szt.,
9) ławki – w ilości 2 szt.,
10) stół z ławkami – 1 komplet.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 20354,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw w miejscowości Lgota MurowanaZamówienie obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń wg poniższej specyfikacji:
1) zjeżdżalnia - w ilości 1 szt.
2) bujaki – w ilości 2 szt.,
3) piaskownica – w ilości 1 szt.,
4) huśtawka wagowa – w ilości 1 szt.
5) karuzela krzyżowa trójramienna – w ilości 1 szt.
6) huśtawka podwójna - w ilości 1 szt.,
7) tablica z regulaminem - w ilości 1 szt.
b) naprawę ławek, poprzez wymianę desek na siedziskach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 16378,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw w miejscowości DzibiceZamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń wg poniższej specyfikacji:
1) domek ze zjeżdżalnią – w ilości 1 szt.,
2) huśtawka podwójna – w ilości 1 szt.,
3) bujaki – w ilości 2 szt.,
4) huśtawka wagowa – w ilości 1 szt.,
5) siatka do piłko chwytów – 1 komplet,
6) słupki aluminiowe do siatkówki – 1 komplet,
7) siatka do gry w siatkówkę – 1 szt.,
8) kosz na śmieci – w ilości 2 szt.,
9) wiata drewniana ze stołem i ławkami – w ilości 1 szt.,
10) ławki – w ilości 2 szt.
11) tablica z regulaminem – w ilości 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 23811,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw w miejscowości SiemięrzyceZamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń wg poniższej specyfikacji:
1) huśtawka wagowa – w ilości 1 szt.
2) huśtawka podwójna – w ilości 1 szt.,
3) bujaki – w ilości 2 szt.,
4) tablica z regulaminem – w ilości 1 szt.;
5) bramki do piłki nożnej – 1 komplet;
6) ławki – w ilości 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 10646,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja infrastruktury okołoturystycznej placu zabaw na terenie rekreacyjnym przy amfiteatrze i basenie w KroczycachZamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń wg poniższej specyfikacji:
1) moduł placu zabaw – statek piracki – w ilości 1 szt.
2) huśtawka wagowa podwójna – w ilości 1 szt.,
3) huśtawka podwójna i bocianie gniazdo – w ilości 1 szt.,
4) bujaki – w ilości 2 szt.,
5) gra „kółko i krzyżyk” – w ilości 1 szt.,
6) gra „kamień, papier, nożyce” – w ilości 1 szt.,
7) tablica z regulaminem – w ilości 1 szt.,
8) ławki – w ilości 10 szt.,
9) kosze na śmieci – w ilości 5 szt.,
10) donice na kwiaty kwitnące – w ilości 5 szt.,
11) kosz do segregacji odpadów – w ilości 1 szt.,
12) kosz na psie odchody – w ilości 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 49741,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana obiektów małej architektury w kroczyckim centrum, czyli „Kroczyckich Krupówkach”Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń wg poniższej specyfikacji:
1) ławki – w ilości 7 szt.,
2) kosze na śmieci – w ilości 7 szt.,
3) donice na kwiaty – w ilości 7 szt.
4) kosz do segregacji odpadów – w ilości 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 10506,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22976,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51045,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22976,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD STOLARSKI WALDEMAR NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881442137
7.3.3) Ulica: Zębowo, ul. Lipowa 22
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22976,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18081 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39483,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18081 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD STOLARSKI WALDEMAR NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881442137
7.3.3) Ulica: Zębowo, ul. Lipowa 22
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18081,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31832,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124845,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31832,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD STOLARSKI WALDEMAR NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881442137
7.3.3) Ulica: Zębowo, ul. Lipowa 22
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31832,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15079,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15079,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD STOLARSKI WALDEMAR NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881442137
7.3.3) Ulica: Zębowo, ul. Lipowa 22
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15079,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56149,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85977,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56149,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD STOLARSKI WALDEMAR NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881442137
7.3.3) Ulica: Zębowo, ul. Lipowa 22
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56149,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18105,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18105,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18105,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD STOLARSKI WALDEMAR NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881442137
7.3.3) Ulica: Zębowo, ul. Lipowa 22
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18105,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-08-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Budowa placu zabaw i boiska przy ZSP w Łękawie
- Budowa przyłącza wodociągowego do Rodzinnych Ogródków Działkowych "Przylesie" w Bogatyni
- Rozbudowa miejskiego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kowalu
- "Rozwój infrastruktury turystycznej i kulturalnej na terenie gminy Pęcław w Krainie Łęgów Odrzańskich . "
- CUW.26.5.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.